Caramel Creamy.

I dag tog jag och en vän en fika, jag fick en espresso fast än jag bad om en latte men det smakade ändå fint. Är nergrävd i pluggstress just nu och precis därför passar det så himla bra att ta en paus från det i helgen då jag och Caroline ska åka till hennes sommarhus på österlen och ha det sådär mysigt som det bara går.
.
Skogspromenader, fikapauser, god mat, tv-seriemarathon framför öppna brasan, kanske lite shopping, lite film-tittning och bok läsning och framför allt en väldans massa mys. Givetvis följer kameran med! Har gjort lite inlägg som kommer medan jag är borta. Kommer hem på söndag så tills dess får ni ha det galet fint i höstmörkret. Puss
ph: jag

Kommentarer
Postat av: brutal

bättre än latte! kanske inte storleksmässigt, haha, men ja. smaken.

2011-10-21 @ 04:28:35
URL: http://brutalweapons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0