en lördagskväll.

I lördagskväll samlades vi ett gäng på fyra hemma hos Carro för lite twilightmarathon. Hemma hos henne var det lika mysigt som vanligt.
Therese var där.
Och såklart snygg-carro som höll i det hela.
Emilia.
Och jag. Kvällen till ära hade jag på mig min sprillans nya klänning som jag köpt strax innan på dagen. Så fin, jag tänker visa er bättre bild i veckan.
Vi fixade maten tillsammans. Sallade och en findus-paj stod på menyn, lagom gott men väldans mysigt.
Fina Tessan här.
Jag hade bakat eget knäcke som jag älskade så mycket att jag var tvungen att ta med mig och bjuda! Vill ni ha receptet så kankse jag kan lägga upp det här någon dag! Vad sägs om det?
Efter maten slog vi oss taggade ner för att sätta i gång film nummer ett. Här är jag och Caroline, antagligen i en djup edward vs. jacob diskution. Jag är inget vidare twilight-fan egentligen men till och med jag kan inte låta bli att dreggla över de båda!
Och här har vi Tessan igen. Tjejen som egentligen inte är någon titta-på-film-typ och inte helt förvånande somnade lagom till spänningen i första filmen. Synd me söt var hon i alla fall!
Ingen film-kväll utan snacks! Säg hej till pollykulor, dumlekrisp, vindruvor, saltade mandlar och min favoritnötpåse från lille otte fabriken. Macadamianötter vet ni, åh.
Mys-carro under första filmen. Vill påpeka att även fast jag inte läst en enda twilight-bok tycker jag ändå att filmerna är så sevärda!
Ett trött jag efter två filmer då vi var alldeles för trötta och vi beslutade oss för att spara sista till frukost och gick till sängs. Givetvis så kunde vi inte låta bli att lyssna lite på favoritmusiken, bläddra i tidningar och prata sent inpå natten men det är ju alltid lika värt.
Och det var den kvällen. I morse åt vi god frukost följt av sista twilight-filmen och plötsligt nu är det söndagkväll och helgen är slut. Så fin men så kort. Ha det fint! Puss
Foto: Jag

Kommentarer
Postat av: Hejhejhej!

Jag kan inte sluta läsa din blogg, du tar så himla fina foton att jag nästan ryser! Låter jättebra att lägga upp knäcke-Recept! :) jag brukar också baka knäckebröd men vill ha mer recept, haha! Toppen blogg!!

2011-10-10 @ 08:45:50
Postat av: Hejhejhej!

Jag kan inte sluta läsa din blogg, du tar så himla fina foton att jag nästan ryser! Låter jättebra att lägga upp knäcke-Recept! :) jag brukar också baka knäckebröd men vill ha mer recept, haha! Toppen blogg!!

2011-10-10 @ 08:46:21
Postat av: Anonym

Vad heter typsnittet du har på din blogg i dina inlägg? Är det vanliga Times New Roman? För jag håller på att fixa en blogg, men det ser inte likadant ut på mitt när jag har den... Kram

2011-10-10 @ 11:38:43
Postat av: SVAR:

Hejhejhej: Åh, tack så väldans mycket! Klart jag ska lägga upp receptet! Ha det fint! Ps. du gjorde min dag, puss



Anonym: Typsnittet jag har heter Calibri, men tyvär syns det bara på PC-datorer och alltså inte mac så det beror på vad du har för dator! Vad det är för typsnitt jag har på mac är jag inte säker på namnet men troligtvis times new roman eller georgia. Prova dig fram! Kram

2011-10-10 @ 12:39:58
Postat av: Anonym

Tack så mycket! Det är mac jag har! Du är bra! Kram

2011-10-10 @ 12:48:30
Postat av: DIANA

böckerna är mycket bättre :)

2011-10-10 @ 15:10:14
URL: http://8760timmar.myshowroom.se
Postat av: Johanna

Såg supermysigt ut :)

2011-10-10 @ 18:44:44
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Camilla Andersson

men mums vad mycket gott!

2011-10-10 @ 19:22:03
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Julia

Åh nu blev jag jätte sugen på knäcke och twilight 8D<3

2011-10-10 @ 20:49:01
URL: http://devined.blogg.se/
Postat av: Hejhejhej!

Åh vad bra! Du gjorde min dag genom att jag gjorde din! Det är sant! :)

2011-10-11 @ 22:19:20
Postat av: Hejhejhej!

Åh vad bra! Du gjorde min dag genom att jag gjorde din! Det är sant! :)

2011-10-11 @ 22:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0