om sommarfavoriter, frukostfotografier och söta katter.

då var det dags igen. en veckas bestyr från instagrams synvinkel där ni finner mig som hannahstone_. på söndag är det min sista dag i mitt sommarparadis här i tylösand. resten av sommarlovet spenderas hemma i skåne med vänner, middag, musik, festival och dessutom ett bättre internet vilket innebär att jag får dyka in i min coffeeworld lite oftare. väldigt fint. 


bland mina bästa sommarbestyr är att åka ut på små utflykter till smultronställen här omkring. en dag åkte vi och åt lunch på äpplegården i slöinge. jag klädde mig i min ultimata utflyktsutstyrsel: tunn tröja, favoritbrillorna och snickarbyxor.


på en utav mina många favorit-sommardagar umgicks jag med elsa som har fått de sötaste kattungarna jag någonsin sett. jag var bara tvungen att ta några kort på denna fina pojke. han är döpt till Ron och ni som är harry potter-fan kan förstå varför.


ännu ett katt-kort på söta esther. på bild två syns den boken jag läser just nu. sommardöden av mons kallentoft. jag brukar aldrig läsa deckare men efter att ha fått höra att denna var så fint skriven var jag ju tvungen att prova på och hittills måste jag säga att
den är väldigt bra.


det finns nog ingen bättre start på dagen än att ta sin rostiga gamla damcykel upp till närbutiken och inhandla dagens tidning och nybakade frallor till frukost. just denna dag avnjöt jag min fralla tillsammans med en kiwi och lite valnötter. kalasgott.


ett par bilder på mig från en kväll på stranden. byxdressen är från zara för de som undrar. en sommarfavorit!


molly, som trivs nästan lika bra som jag i en korgstol på altanen. på bild två visar jag en favorit på frukostbordet. soyayoghurt! det är egentligen mest veganer som äter detta och för de som undrar om det är nyttigare än vanlig yoghurt så har jag ingen som helst aning! jag tycker bara att det är en supergott allternativ när jag tröttnat lite på allt annat.


ännu en utflyktsbild samt en mys-morgon med nyinköpta blåbär. 


ännu ett frukostfotografi! soyayoghurt, passionsfrukt, granola och vattenmelon gör en kalasbra kombination! andra bilden visar mig med mitt smultronhalsband runt halsen. sommarfint.

en liten bit utav min sommarstuga samt en snäcka från en av många strandpromenader. jag gör inte så värst mycket här egentligen. badar när jag är varm, myser med té och täcket när jag är kall, läser, lyssnar, promenerar, äventyrar och har det underbart heltenket. och jag hoppas att ni, som gör mig så ofantligt glad mår lika fint som jag! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Cissi Par

Ååå va du verkar ha det underbart somrigt! =)

2012-08-04 @ 00:28:01
URL: http://cissipar.blogg.se
Postat av: lovisa/polichinelle

hängslen kan väl vara bland det charmigaste, alltså.

2012-08-04 @ 11:21:44
URL: http://polichinelle.se
Postat av: lovisa/polichinelle

hängslen kan väl vara bland det charmigaste, alltså.

2012-08-04 @ 11:21:44
URL: http://polichinelle.se
Postat av: HaNzA

Åh det är så fint ! Jag mår så otroligt bra uttav din blogg ! Den ger mej så otroligt mycket inspiration och får mej att stanna upp och tänka kanske drömma en stund och inse att livet är något man verkligen ska njuta av ! :)

2012-08-04 @ 23:27:08
URL: http://hanza.blogg.se
Postat av: Ellen

Sjukt söta katter!

2012-08-05 @ 09:10:00
URL: http://ttypisktellen.blogg.se
Postat av: h

du är så fin!

2012-08-06 @ 08:25:07
Postat av: lisa

tjusiga bilder och din blogg är typ finast!

2012-08-15 @ 23:13:25
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: rebecca

åh, så tjusigt.

2012-08-16 @ 11:03:33
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0