jag ser dig, du ler mot mig, jag svävar.

i går kom jag hem mitt i natten efter ett tio-timmars arbete på mitt första jobb. och i dag är det precis samma visa. att vara servitris
är slitsamt men så. himla. kul! pussar min pojke adjö för helgen då han ska på gbg-äventyr och jag ska hänga hemma, mysa med familjen och njuta av juligheterna. samt tänkte jag även svara på en hel del frågor för nu öppnar jag frågelådan igen! fråga vad ni
vill så svarar jag så snabbt jag kan. ha det fint! puss
 
uppdatering: så vida inga superviktiga frågor kommer upp så är det stopp, stopp, stopp för i dag!
tack för alla frågor. hjärta.

Kommentarer
Postat av: Magda

min vän ligger inlagd för anorexi. vad ska jag göra? hur ska jag agera? hon har inte ens insett att hon är sjuk.

2012-12-14 @ 13:15:17
Postat av: Matilda

Jag får ångest efter allt fikabröd till jul, hur känner du med din bakgrund, när du äter ett par lussekatter tillexempel? Det skulle vara så skönt att slippa den känslan bara. kram

2012-12-14 @ 13:18:56
Postat av: Anonym

jag är väldigt säker på att en i min klass har anorexia, vi är ändå ganska bra kompisar men inte jääättenära liksom. vill visa att jag ändå finns där som stöd och hjälpa på något sätt, några tips på hur?

2012-12-14 @ 13:19:47
Postat av: Evelina

Hej, denna fråga tillhör inte frågelådan med jag undrar om du kollat din mejlbox på senaste tiden ? :)
Väntar svar från söta du :)

2012-12-14 @ 13:39:23
URL: http://Secretsofbutterflies.blogg.se
Postat av: Erica

Vad är din favorit klädsel att slänga på hemma? Hur gör du att sticka ut lite extra?

2012-12-14 @ 14:45:15
URL: http://ericatalven.blogg.se
Postat av: R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

Du är så otroligt naturligt vacker!

till frågan, hur ser din dröm lya ut?:)

2012-12-14 @ 15:08:05
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej fina du! Jag undrar om du haft någon pojkvän innan? Om inte, har du någon gång känt dig stressad över att du är "oerfaren"? Jag är 18 år och har aldrig varit kär och man kan väl säga att jag är lite lagom nojig över detta. Kram!

2012-12-14 @ 15:09:23
Postat av: Amanda

Var jobbar du någonstans?

2012-12-14 @ 15:29:49
Postat av: Josefin

Hej! Jag funderar på att gå media information och kommunikation på gymnasiet. Jag undrar ifall du vet om man måste vara duktig på fotografering när man går den linjen? Det är inte exakt den linjen du går, men du kanske har lite koll ändå? Kram

2012-12-14 @ 15:34:38
Postat av: Anonym

Hej Hannah! Min kompis har en ätstörning och jag försöker hjälpa henne så mycket jag kan men det är svårt att veta vilka ord som hjälper. Har du några tips på vad man kan säga nästa gång hon kommer för hjälp?

2012-12-14 @ 15:36:59
Postat av: moa

kan du inte berätta lite om ditt nya jobb? :)

2012-12-14 @ 16:03:00
Postat av: alice

Hur har du jämt tid att fixa så himla goda frukostar? Jag älskar frukost och fixar alltid så gott och mysigt jag kan på helgerna men går upp 05:30 och pendlar över en timme varje skolmorgon och då hinner man liksom inte. Några tips på goda och nyttiga frukostar som går superfort att göra? Blir alltid att jag bara tar en gammal macka annars. kram!

2012-12-14 @ 16:29:56
URL: http://www.alice.devote.se
Postat av: Alice

Hej! tycker din blogg är himla fin och det är du också!
du är så naturligt vacker, så jag undrar vilka hudvårdsprodukter du brukar använda?
Kram!

2012-12-14 @ 17:11:17
Postat av: Manda

Vad blir du glad av?

2012-12-14 @ 17:23:13
Postat av: Anonym

Hur många unika besökare har du per dag?

2012-12-14 @ 17:31:05
Postat av: Karin

Hej!
Jag undrar om du har något bra tips på vart man kan köpa sig en kort, svart plisserad kjol? Eller kortare klänning som också är plisserad? :)

2012-12-14 @ 17:32:21
Postat av: Lisa

vill börja med att säga att din blogg och din instagram är så sjukt grymma! Älskar dem inspererande och mysiga bilderna du tar!! Jag har några frågor och första är om du skulle kunna förklara lite mer utförligt hur du redigerar dina bilder på instagram, om du nu använder pix eller vsco tex vilka effekter använder du? Vad heter dem? Sen din favorit bok? Favorit film? Bästa minnet med Benjamin? Och vad ska man göra om man mår dåligt över att få dåligt betyg i något ämne? Kram

2012-12-14 @ 17:49:18
Postat av: ellen

vem var du i ditt tidigare liv? alltså, även om man inte tror på sådant så har man väl alltid tänkt att man kan ha varit någon. vem var du?

2012-12-14 @ 17:59:54
Postat av: frida

hur lärde du dig att tycka om dig själv? tycker det är så himla himla svårt när allt man ser i spegeln är brister, fel och total meningslöshet

2012-12-14 @ 18:59:00
URL: http://fridasusanne.blogg.se
Postat av: Jenny

Jag är lite nyfiken på din risgrynsgröt, är den färdigköpt eller gör du egen? Vill du isåfall dela med dig av recept?:)

2012-12-14 @ 19:06:46
URL: http://jennyhermansson.blogg.se
Postat av: Erika

Vill börja med att säga att din blogg(och instagram) är så otroligt bra. Jag blir så glad varje gång jag kikar in här och du verkar vara en så himla go person! Men åter till grejen, som jag förövrig skäms för att jag skäms för. Jag är 16 år, fyller 17 om någon vecka och jag är okysst. För jag vågar inte!! Är så himla sjukt rädd för att göra fel. När jag var yngre tyckte jag bara det här var jobbigt när någon frågade "hur många har du strulat med?" Och jag tvingades svara noll. Jag ångrar att jag aldrig kysste någon av killarna med hårsnoddar på benen och ton med vax i håret som kom och dansade bakifrån på olika discon. För om jag nu verkligen vill kyssa någon så vet jag ju inte hur man gör. Folk blir förvånade när jag säger att jag är oskuld, haha dom skulle bara veta. Och detta var inte riktigt nån fråga men jag ville bara höra vad du tänker, har verkligen extrem ångest över det här, börjar väl gå över men i somras kunde jag verkligen må piss pga av det, tänkte att jag kommer vara singel resten av livet och dö oskuld, typ så. Låter säkert aptöntigt, men då får det göra det.
Kram

2012-12-14 @ 19:07:30
Postat av: Sarah

är du nöjd med din kropp, eller skulle du vilja gå upp mer i vikt? har du blivit mer nöjd över din kropp när du lärt din hantera din ätstörning? kram för en fin blogg!

2012-12-14 @ 21:08:48
Postat av: FRIDA

Hej! Din blogg är verkligen jättefin! Jag undrar när Benjamin och du började prata för första gången? När ni blev tillsammans och när ni sa att ni älskade varandra, hela tidsförloppet i stort sett för ni är bara så fina tillsammans Hihih ha en så bra jul som det bara går! Kram

2012-12-14 @ 21:14:03
Postat av: alicia

Hinner aldrig fixa till min frukost på morgonkvisten, blir bara ostmackor och flingor mest hela tiden. Undrar om du har något enkelt men smarrigt frukost-tips?

2012-12-14 @ 21:41:46
URL: http://randigagardiner.blogg.se
Postat av: Anonym

E r i k a !

Du beskriver exakt mitt liv just nu. Alldeles på pricken, det var som att läsa något jag själv har skrivit. Bara det att jag redan har fyllt 17. Trodde att jag var den enda i världen. Du är inte ensam!

2012-12-15 @ 07:06:56
Postat av: Bonnie

Åh vad du är fin och du skriver helt underbart!

2012-12-15 @ 10:22:58
URL: http://bouchons.blogg.se
Postat av: Melinda

Hur länge har du och Benjamin varit ett par nu?
Julklapps tips till en mamma?
Bästa frukosttipset såhär i December?
När du känner att det är mycket i skolan, hur hanterar du all press & stress då? Har du några särskilda plugg-knep att dela med dig av?
Var ska du fira Julafton iår?
Favorit bestyr att göra en December eftermiddag?

2012-12-15 @ 13:47:18
URL: http://meellee.blogg.se
Postat av: rebecca

alladin- eller paradisasken? du är jättefin!

2012-12-15 @ 18:38:00
Postat av: Sandra Leone

Vad är det första du tänker på när du kikar i garderoben på morgonen?
Vad heter din tumblr där du lägger upp dina fina illustrationer?
Ditt bästa tips på hur man glömmer matångesten i jultider?

2012-12-15 @ 20:57:02
URL: http://lingers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0