Alla känslor snurrar omkirng, jag känner allt och ingenting.

6603228417_8ca1b909bb_z_large

 

Sportlovet sitter så himla fint just nu. Ligger i sängen och tittar på tv-serier från förr, känner nostalgi, läser bra böcker och skriver ord jag vill minnas i min dagbok. Och eftersom jag, mitt i allt lugn inte hann med att öppna frågelådan i går så tänkte jag köra både frågor och svar i dag i stället! Fråga vad ni vill så svarar jag i kväll. Ha det fint! Puss


UPDATE: Nu säger jag stopp för i dag. Tack för alla frågor och fina ord. Ni är så. himla. bra.

[bild: weheartit.com]


Kommentarer
Postat av: Linnea

Jag har några frågor:



Vad/var får du inspiration från? När det kommer till att blogga, fota och andra liknande saker alltså.

Hur länge har du varit intresserad av fotografering?

Om du försökte att se förbi din ätstörning, vilken sötsak faller dig bäst i smaken då?

Godaste teblandningen?

Vilka länder har du besökt?



Kram!

2012-02-21 @ 14:56:19
Postat av: Kajsa

Vad åt du till frukost i dag? Hur många gånger kan du få panik över mat per dag? Puss

2012-02-21 @ 15:44:23
Postat av: Kajsa

Vad åt du till frukost i dag? Hur många gånger kan du få panik över mat per dag? Puss

2012-02-21 @ 15:45:06
Postat av: Annas

Läser du kenza och blondinbellas bloggar och vad tycker du om dem?



Vilka tre bloggar tycker du bäst om?



2012-02-21 @ 15:58:17
URL: http://annnnaaasfoto.blogg.se/
Postat av: Elin

Vad är det bästa/värsta som kan hända på en dag?

Hur gör du för att orka med dagar som känns grå?

Vad tipsar du om att göra när man vill gå ner i vikt, träna mycket och så vidare, men är rädd att komma in i den onda cirkeln och bli nojigt alternativ sjuk?



Hoppas du vet om hur fin du är.

2012-02-21 @ 16:11:32
URL: http://cinquantejours.blogg.se/
Postat av: Ellinor N

Hur lägger du in dina iPhonebilder på bloggen? Använder du något program? Har sagt det förut och säger det igen, jättebra blogg! Kram

2012-02-21 @ 16:44:15
Postat av: anonym

Vad hände på festen i lördags?

2012-02-21 @ 17:20:29
Postat av: Josefin

Jag undrar hur det kommer sig att du inte visat mer stil och kläder på din blogg förut, eller varför du inte gör det mer nu? Du verkar ha en väldigt bra känsla för mode och verkar ha din egen stil!



När hittade du den klädstilen som var du?



Är du modeintresserad och hur mycket?

2012-02-21 @ 17:22:18
URL: http://testingthetruth.wordpress.com
Postat av: Ida

Jag har några frågor



- Om du drabbas av panik, hur beter du dig då? Vad händer med dig? (om du nu får panik, t.ex. av ätstörningarna)

- Hur träffar du helst dina vänner?

- Hur ser din sportlovsdröm ut?

- Vilken är din favorittidning?



Du har den bästa bloggen jag läst. Du är så bra. Tack. Kram

2012-02-21 @ 17:55:32
Postat av: Smallmoments - a photodiary by ninni karlsson

Fint! Vet du nåt bra ställe man kan köpa fina dagböcker?

2012-02-21 @ 18:15:03
URL: http://smallmoments.blogg.se/
Postat av: Ulrica

Vart och hur pluggar du bäst?

2012-02-21 @ 18:32:50
Postat av: jessi

Kika gärna in sommarens fina navelpiercingar. Tre unika fjärilar i färgerna rosa, turkos och orange!

2012-02-21 @ 18:50:18
URL: http://jessika.webblogg.se/
Postat av: Puh

Jag måste berömma dig för ditt mod, att du vågar berätta och förklara för alla och för att du vågar sätta ord på vad du känner. Det är lätt att inte förstå vad det innebär för en som inte känner igen sig i dina känslor.

Jag undrar vad det var som blev vändpunkten för dig, var det du som sökte hjälp eller var det någon anhörig som konfronterade dig?

Jag kan säga så mycket som att jag blev påkommen, och om jag inte blivit det vet jag inte riktigt var jag skulle hamnat.

Du ska veta att du är så himla duktig som kämpar som du verkar göra, du är starkare än dina hemska tankar som bara vill dig illa. Låt dem inte besegra dig!

2012-02-21 @ 18:55:29
Postat av: sandra

skulle du kunna visa i ett inlägg hur man gör en sån header som du har? :)

2012-02-21 @ 19:36:34
URL: http://sandramadestam.blogg.se/
Postat av: Julia

Du har så fin blogg, älskar dina noveller!! Jag kommer inte på någon fråga just nu, men kan inte du göra ett sådant inlägg när du lägger upp bilder från tex wehearit och skriver små rader under? Kategorin kan tex vara: I sommar vill jag......

Kram :)

2012-02-21 @ 21:00:58
Postat av: amanda

jag älskar verkligen dina noveller, undrar om du har någon på lager som vi skulle kunna få läsa? :)

undrar också om du har någon film du verkligen har fastnat för, eller kanske en bok?

något förslag på bloggar att läsa?

och sedan kikar du in på våra bloggar som läser din blogg? :)

2012-02-21 @ 21:14:12
URL: http://amandasfotografin.blogg.se/
Postat av: Tamia

Hej Hanna! Jag tycker du är otroligt modig att tala ut som du gör! Jag har själv haft mina problem och jag tycker det är underbart att du kan vara så otroligt öppen. Jag följer din blogg slaviskt eftersom jag fångas av de underbara bilderna och de nostalgiska texterna! Min fråga är bara: vilka slags bloggar läser du ofta och vad tycker du om för musik?

Keep inspiring the public! Go Hanna!

2012-02-21 @ 22:53:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0