It's such a sunny day, but still I'm lying here so afraid.

Tumblr_lr31gx7zun1qed3v1o1_500_large

 

Måndag. Jag har besökt en klinik i dag, en ätstörningsklinik. Blandad glädje och hopp med ledsamhet och sorg. Efter det följde en fin lunch med mamma och ett par timmar på stan. Nu läser jag gardell, äter müsliscones och dricker té ur min muminmugg för att bota förkyldningen som inte riktigt vill ge sig. Medans jag kryar och peppar tänkte jag öppna frågelåda! Så, fråga vad ni vill så svarar jag i kväll! Ha det fint. Puss


UPDATE: Tack mina fina, nu stoppar vi för i dag!

[bildkälla]


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vart kommer alla dina muminmuggar ifrån? :) har ställt frågan flera gånger men du svarar aldrig..

2012-03-05 @ 17:07:38
Postat av: amanda

när fyller du och hur gammal blir du?

Favorit blomma och favorit årstid?

2012-03-05 @ 17:58:18
URL: http://amandasfotografin.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad ska ni barn heta om du skulle få några och din man lät dig välja namnen?

spelar du något instrument?

vad röstar du på inom politik?

om du var tvungen att färga håret i en färg som anses mer färgglad än andra färger, tänker på t.ex. rosa eller kornblå. vilken färg hade det varit?

om du var tvungen att antingen sitta i fängelse för minst 5 år eller äta upp ditt husdjur, vad hade du valt?

om du var tvungen att vara någon annan, vem hade du velat vara?

2012-03-05 @ 18:02:58
Postat av: B

Har du nåt tips på affärer som säljer bra jeans, eller där du köpt några snygga jeans? Jag är på jakt efter svarta med hög midja och ett par ljusa utsvängda jeans men hittar aldrig, svår fråga kanske men vem vet? Du inspirerar mig jättemycket och jag älskar att läsa din fina blogg! kram :)

2012-03-05 @ 18:03:00
Postat av: Anonym

vad ska ni barn heta om du skulle få några och din man lät dig välja namnen?

spelar du något instrument?

vad röstar du på inom politik?

om du var tvungen att färga håret i en färg som anses mer färgglad än andra färger, tänker på t.ex. rosa eller kornblå. vilken färg hade det varit?

om du var tvungen att antingen sitta i fängelse för minst 5 år eller äta upp ditt husdjur, vad hade du valt?

om du var tvungen att vara någon annan, vem hade du velat vara?

2012-03-05 @ 18:03:24
Postat av: Elina

har du någon speciell förebild? :)

sen vill jag bara att du ska veta att du är så himla stark! <3

2012-03-05 @ 18:03:34
URL: http://annaelina.devote.se
Postat av: Anonym

Har du din mens som vanligt eller har den slutat komma?



Du är stark tjejen och jag vet att du kommer klara dig igenom detta!

2012-03-05 @ 19:14:33
Postat av: M

1. I vilket program redigerar du dina bilder?

2. Umgås du mycket med din syster?

3. När kommer videon fina du?

4. Vart praoade du någonsans?

5. Vad tycker du om affären Monki?

Puss på dig!

2012-03-05 @ 19:37:58
Postat av: Ebba

Åh vad jag uppskattar dina små frågestunder och denna gång har jag en hel drös med blandade frågor:

Gillar du att sjunga?

Gillar du att sy? Typ egen kläder?

Favorit djur?

Gillar du att laga mat och baka eller var det mer innan dina problem?

Som jag har förstått det bor du i en liten by utanför Lund? Hur är det att bo där, på ett litet ställe alltså? Har du drömmar om att flytta till storstan?

Vill du gifta dig i framtiden?

Vad menas med en montesoriskola?

Vad tycker du om Twilightfilmerna och böckerna?



Massa kramar!

2012-03-05 @ 19:40:05
Postat av: Thea L. Jørgensen

Kan du vise noen av veskene dine? :)

2012-03-05 @ 19:42:14
URL: http://magazine.trendsales.no/blogs/tlovise
Postat av: Sarah

Gillar du kaffe när ditt namn på bloggen är coffeeworld? :)Gillar du Harry Potter? Vilken är din favorit högtid, typ jul, födelsedag, påsk? Kram!

2012-03-05 @ 19:44:00
URL: http://saarahhjanss.blogg.se/
Postat av: Julia

Vad är det bästa ögonblicket / minnet i ditt liv? :)

2012-03-05 @ 19:53:47
Postat av: Alicia

Hjälper det att blogga om dina ätstörningar, mår du bättre av att skriva om det?

Var det svårt att berätta att du inte mådde bra för vänner osv?

Vad gör du när du behöver peppa dig själv om du är lite nere?

För övrigt så är din blogg underbar och så otroligt inspirerande :)

Kram!

2012-03-05 @ 20:52:01
URL: http://svallvagor.devote.se
Postat av: A

Kan du länka dina favorit flickr-sidor? :)

Kram

2012-03-05 @ 20:54:25
Postat av: Johanna

Det kommer att bli bättre om du får den hjälp du behöver, det kommer det!

Jag har gått behandling i snart ett halvår och jag kan säga att jag faktiskt har kommit en bit på vägen, matångesten är inte lika stor längre. Men på vägen dit så krävs det mycket - man måste utmana, kämpa och uthärda ångesten! Skrik av panik, tårar i massor.. men det kommer vara värt det, det lovar jag dig Hannah! :)

2012-03-05 @ 21:08:18
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Vilket stor steg att du har gått dit. Hoppas verkligen att du bara ska må bättre och bättre (så klart innebär det också negativa känslor men det känns som du har rätt bra koll på det.)

2012-03-05 @ 22:27:31
Postat av: Ingrid

Jag vill fortfarande veta hur du gör bokstäverna i din header, har själv gjort såna bokstäver och vet att det är fett lätt (och att du redan har svarat på det massa gånger och att frågestunden är över). Men snälla maila mig och säg hur man gör eller skriv det i svaren på frågestunden. Förstår om du har tröttnat på den frågan. Tycker du är modig som är öppen med din ätstörning och dina känslor här på bloggen!

2012-03-05 @ 22:29:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0