nu doftar vinden av sommarens alla blommor.

Om somriga bestyr:

Tumblr_m3ypuzli3p1rpt2juo1_500_large
Den första veckan utav sommarlovet ska jag åka till Spanien med bästa Caroline och hennes
familj. Sol, bad, god mat och en massa mysiga sommarkvällar. Kan knapt vänta, en perfekt
start på sommarlovet.

Tumblr_m1gsuckyy31qb7waio1_1280_large
Jag längtar efter alla sommarens långa och solskensprydda frukostar. I fönstret, i trädgården,
i sängen eller på en balkong. Var jag än är blir det alltid lika mysigt till fågelsång och morgonvindar.

Tumblr_m4iwujthkc1qieq9mo1_500_large
Plocka fina sommarblommor, dagdrömma, vara barbent och barfota mest hela tiden och
glömma bort veckodagarna är obligatoriska sommarförteelser.

Tumblr_m4ncdvq2gw1rsm53yo1_500_large
Läsa, läsa, läsa. I sommar vill jag ha en bok med mig vart jag en går, mår så bra av det. Att dyka
in någon annans annan historia för en stund och bära med sig den lite överallt tills sista sidan är
läst och en ny bok, en ny värld öppnas.

Tumblr_m4lhqgzejp1rsm53yo1_500_large
Sommarbusa med mina kusinvitaminer. Cykla på utflykt och fånga krabbor, samla fjärilar eller
annat sådant fint och nostalgiskt som dom tycker om.

Tumblr_m4lbypzjfa1qieq9mo1_500_large
Jag längtar efter att få bära fina tunna kläder. Det är som ett världsbra bestyr i sig.
Hängsleshorts, blommigt, seglarstil och vita drömmar, åh.

Tumblr_m34ekdjeze1qjtoveo1_500_large
Ha en picknick på någon fin plats med mina favoriter. Vi packar filten, lite lufttorkad skinka,
bröd, melon och avokado, jordgubbar, lite keso och kaffe och slår oss ner på en filt. Där
stannar vi hela dagen lång och roar oss med musik, läsning, listor, tidningar och annat fint.

Tumblr_lga4cmsb2s1qdxvlyo1_500_large
Jag vill cykla överallt, bära sjömansinspirerad bikini och kanske pussa på små kaniner som
flickan på bilden. I sommar vill jag ta massvis utav fina fotografier, kanske något som det ovan.

Tumblr_m4iwzl5k9b1qieq9mo1_500_large
Plocka sju olika sorters blommor och lägga dem under huvudkudden i hopp om att drömma om
min framtida kärlek. Är väldigt nyfiken på honom.

Tumblr_m4jfcz9ofo1r1697to1_1280_large
Tivoli! Åh, det var så himla länge sedan jag besökte ett nöjesfält sist. Jag längtar efter känna
lyckorus och skräckblandad förtjusning, att inte veta om man ska skratta eller gråta, i 90 km/h.

Tumblr_m43brthofe1qhannlo1_500_large
Och som avslut på det fina lovet åker jag till göteborg för att hälsa på min vän Linnea och besöka
Way Out West! Åh, tänk att jag ska få se Bon Iver live. Som en dröm. Ha det fint! Puss
[bildkälla]

bära fina tunna kläder, hängsleshorts, blommigt, seglarstil och vita drömmar


Kommentarer
Postat av: Malin Rosén

Du är så himla fin, vet du det? Du ser verkligen det fina i livet och tar vara på det. Jag beundrar dig! Fler borde stanna och tänka efter hur fint det är.

2012-05-29 @ 05:15:17
URL: http://vinnarbilder.blogspot.se/
Postat av: Issa

Oh Bon Iver, synd att man ska jobba dem dagarna... Hoppas på lite bilder och berättelser efter upplevelsen :) Du är verkligen jättefin!!

2012-05-29 @ 09:01:15
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Fint inlägg. :)

2012-05-29 @ 17:37:55
URL: http://sprallice.blogg.se/
Postat av: hanna

Så underbart :D

2012-05-29 @ 18:36:42
URL: http://somprickenoveri.blogg.se/
Postat av: madeleine

alltså åh, din blogg är tokigt bra!

2012-05-29 @ 20:57:21
URL: http://autumnandtea.blogg.se/
Postat av: felicia - fotokobran

några planer inför morgondagen? :)

2012-05-29 @ 21:19:34
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Evelina

så fint bara

2012-06-10 @ 14:17:51
URL: http://hippo.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0