så låt inte ditt huvud snurra för fort, sagt är sagt och gjort är gjort.

Måndag. Solen har värmt precis hela dagen och jag har precis avnjutit kvällens måltid utomhus för första gången i år. Så himla skönt. Annars är jag väldigt tom på ord, trött och fundersam. Därför tänkte jag att det vore fint med att öpnna frågelådan igen! Så fråga vad ni vill så svarar jag i kväll. Fotografiet är förresten från min och sofies fotorunda. Jag bär tröja från gant, hunterstövlar och snickarbyxor från hm. Ha det fint! Puss

UPDATE: Stopp!
[foto: sofie/jag]

Kommentarer
Postat av: Leone

Så mysigt att du kunnat sitta och äta utomhus.

2012-05-21 @ 19:40:11
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Josefina L

Varför är du tom på ord i dag?

Hur kom det förresten sig att du börjat teckna?

Vilka är dina favoritbutiker?

2012-05-21 @ 19:41:46
Postat av: Amanda

favorit citat?

favorit person?

favorit bild som du tagit själv?

vad tycker du coca cola med citron skiva i?

har du tittat på Star Wars? Favorit karaktär?

2012-05-21 @ 20:06:58
URL: http://amandasfotografin.blogg.se/
Postat av: sandra

Din absoluta favoritplats på jorden?

Vad är det bästa med sommaren?

Hur vill du att ditt framtida liv ser ut? :)

2012-05-21 @ 20:35:17
URL: http://sandramadestam.blogg.se/
Postat av: Sanna

Snygga bilder! Vad använder du för kamera? kramkram

2012-05-21 @ 20:45:33
Postat av: Britt

Så himla fina bilder!!

2012-05-21 @ 21:22:32
URL: http://brittalicious.blogspot.com
Postat av: Catarina

Superfina bilder!

2012-05-21 @ 21:45:45
Postat av: Anonym

Bästa kvällsmellis?

Är du oskuld?

Vill du bo i den staden du bor i nu om 3 år?

Framtida yrke?

Vad har du för betyg ungefär?

2012-05-21 @ 22:39:50
Postat av: Benedikte

Här kommer ett gäng frågor:



Hur lång är du?



Vilket är ditt bästa plagg i din garderob?



Kan du inte visa upp din garderob nån gång eller ditt rum?



Hur gör man en header på sin blogg om man bara vill ha ett foto, som du hade ett tag tror jag (jag har också blogg.se)?



Hur gör du dina "collage" med instagrambilder som sitter bredvid varann? (jag har provat, men i slutändan hamnar ändå fotona under varandra)



Kan du snälla förklara hur man lägger upp en egen bild på weheartit? (hehe jag fattar verkligen inte!)



Tack som alltid för en sån fin blogg! Du och din blogg är en så stor inspiration för mig!

2012-05-21 @ 22:58:03
URL: http://benedikte.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vilka fina bilder och vad underbart att bo så nära havet!



Så till min fråga: om jag förstått det rätt så ska du börja gå på möten hos bup? Kan du inte berätta lite om det? Som vad man gör där och om du upplever att du får ut något positivt av det m.m. Jag funderar nämligen själv på att söka hjälp för mina matproblem och så och behöver en liten push på vägen för att våga ta tag i det. Puss!

2012-05-21 @ 23:48:12
Postat av: Olga

Åh, den översta bilden är helt magisk!!



Och så lite frågor: Vad har du för spännande sommarplaner? & Vad använder du för kamera och objektiv?

2012-05-22 @ 09:37:14
URL: http://beyondthis.blogg.se/
Postat av: Wictoria

Hur lång är du? Vikt? BMI?



Tycker du är så fin och hoppas du mår mycket bättre eller på bättringsvägen nu iallafall <3

2012-05-22 @ 14:15:00
Postat av: hedda

Först vill jag bara säga att du är så himla fin! Och jag vill att du tar åt dig det, för att det är du verkligen!

Hur ser en perfekt dag ut enligt dig?

2012-05-22 @ 21:00:40
Postat av: Anonym

snygga ben :D

2012-05-25 @ 17:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0