om sommargröten.

torsdag. och här kommer ett alldeles ypperligt frukosttips för en regnig dag som denna. gröt! kokad med linfrön och torkade aprikoser och i en alldeles särskild sommartappning med jordgubbar, hallon, äpplebitar och kokos på toppen! 
 
och så cashewnötter förståss. för inte kan en hannah-gröt vara utan nötter, min stora svaghet här i livet. som vanligt ringlar jag
lite soyamjölk på också. himla gott. i dag vankas det pojkvännspussar, jobb, friskis och svettis vid stranden plus havsdopp, ett
sommarprat och en bra serie. en skön torsdag med andra ord. berätta om er dag! och ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Inez

åh låter som en underbar torsdag!
själv ska jag nu, efter en morgonpromenad med valpen, iväg på jordgubbsplock! Finns det något somrigare?
Sedan ska jag ägna dagen åt att läsa, gosa med vovven, se på sommardeckare & baka hallongrottor. Mums! <3

2013-07-04 @ 10:23:33
Postat av: Gabriella

jag har precis börjat kolla på mad men och har nästan kollat hela första säsongen på bara denna morgon. så bra!

2013-07-04 @ 14:43:21
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Linn

Vaska huset och sedan packa min lilla väska för imorgon flyr jag till mitt bästa sommarställe här på jorden över helgen! Åhh det kommer bli havsdopp och glass og sol och åhh så fint det blir:)

2013-07-04 @ 15:54:35
Postat av: Monia-Sofia

Åh vad gott! Min Sommarfavvis är kombinationen av jordgubbar, banan och valnötskärnor. Mumma! :)

2013-07-05 @ 08:26:49
URL: http://blackbootsandcoffee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0