om små fragment av allt och ingenting.

onsdag. efter en hel dags jobb sitter jag äntligen i pyjamaskläder igen. med ett himmelskt te som jag fick av en vän och tända ljus precis överallt. väldans fint. nu tänkte jag passa på att visa ännu ett gäng vykort från photobooth. kanske är jag beroende, men det
är ju så fint att minnas livets alla euforiska stunder. vi tar oss en titt!


ett vykort från när jag spelade in den här videon. var väldans kvällspepp och ville mest berätta hur jag ser på vardagslycka och sådär. ta gärna en titt om ni vill, det är nog den videon som ligger mig värmast om hjärtat.
 

morgonstund. ett pirrigt leende och peppiga funderingar inför stora studentdagen! åh, lyckorus.
 

två vykort från när jag kände mig som en pastellpralin i päronglass-tröjan, rosa muminmugg och randigt sugrör. här drack jag
en smoothie med mango och kokos förövrigt, en förvånande men väldans bra kombination!
 

här ville jag mest minnas mitt bästa läppstift som där och då tog slut. och kanske märker du att jag är helt förälskad i att måla läpparna med årstidens bästa färger?
 

som här till exempel! rött. vykortet är från i måndags och jag var lycklig efter en hel dag i strålande sol. åh, tänk vad lite vackert
väder kan göra med själen! ler större än på länge här.
 
småsmömnig och småbränd efter årets första dag i solstolen. att slå på en favoritserie och smaka på några vattenmelon efter en 
lång dag i sommarvärmen är ett världsbra bestyr enligt mig. tips, tips!!
 
och ännu en frisyrfundering, klädd i nya vintage-klänningen som förövrigt fyndades på emmaus för de som undrat. nu ska jag äntligen få bädda ner mig i mina bästa lakan. i morgon klockan nio händer något alldeles särskillt med mig. ett oändligt pirr om något man mest vill ha gjort. kan du gissa vad? tusen kramar, och ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: elin

du klipper håret? åh så fint det vore! du passar så otroligt i det!!

2013-06-27 @ 00:04:01
URL: http://ohlady.blo.gg
Postat av: Linn

Torsdag? Onsdag mener du väl hihi! Tatuera dig?

2013-06-27 @ 00:24:16
Postat av: matilda

jag gissar på att du ska klippa dig! resultatet blir säkert väldans fint.

2013-06-27 @ 08:21:55
Postat av: Emelie

åh, det kan ju vara vad som helst..! Allt från stora grejer som att hoppa fallskärm, till små saker som att åka på en liten dagsäventyrsresa med pojkvännen.

2013-06-27 @ 14:05:17
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: lisa

men fining!

2013-06-27 @ 21:42:59
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: hanna

En liten fråga.
Var kan man hitta röd-vit-randiga sugrör? :)

2013-06-30 @ 16:58:36
URL: http://somprickenoveri.blogg.se
Postat av: Sofia

Åhmen, vad fint du vore i den klippningen! Hade lika långt hår som dig, men i mars klippte jag av det och jag stortrivs! Frisyren är som gjord för dig!

2013-07-01 @ 11:52:54
URL: http://sofaja.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0