om pussar, presenter och paket.

torsdag.  och efter att ha spenderat min dag hos en saknad favorit med fruktstund, fint prat och en favoritfilm, gått en pomenad
med grannens hund och fixat i mitt rum ligger jag nu i soffan och surfar efter klappar. tycker det är kalas att det finns så mycket
att finna på nätet! i morgon far jag på årets första klappjakt och nu vet jag precis vad jag ska leta efter!!
 

och i hopp om att inte bara hjälpa mig själv på jakten efter årets bästa paket tänkte jag även dela med mig till er utav inspirationen! jag har gjort tre olika kollage till tre olika typer utav personer. här ovan ser ni tips på vad man kan ge till en syster eller vän. gärna en mysig typ som behöver lite mer färg och värme i vintern.  klicka här för att se vart allt är i från. 


här är paket till den som tycker om lite mer nedtonade färger, lite rosa toner och lite vardagslyx i form av ljus, rosor och swedish grace-porslin! spontant tänker jag på mamma när jag ser det här, och kanske det passar det fler mammor än min? om vill ni köpa
något utav de ovan finner ni allt här. särskilt ljusen är något som jag absolut vet skulle göra min mamma superglad!
 

 
sist fick jag en fråga om jag kunde ge lite tips på klappar till pojkvännen. och även om jag vet att alla kärlekar är olika, tycker om olika saker och ha olika favoritfärger så tror jag att det är ting som ovan som i alla fall jag skulle leta efter till en mysig man. tröja plus kopp? hudsaker plus mobilskal? ljus plus take-away-mugg? alla köpställen finner du här. ha det fint! puss
 

Kommentarer
Postat av: elise

åh, ska börja använda polyvore. verkar så mysigt att sitta o pyssla med det.

2013-11-28 @ 18:21:43
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: Sofia

åh! jättebra julklappstips!

2013-11-28 @ 18:23:45
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Kajsa

Fina julklappstips!

2013-11-28 @ 19:56:02
URL: http://annakajsalinnea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0