om vintage och violer.

hej fredag! så himla härlig dag det blev ändå, hannah. om du bara andas lite mer och inte tänker så himla mycket på det som smärtar blir det ju bra!! eller hur? jag är sannerligen en överanalyserande person. men nu får det minsann räcka med negativa tankesnurr och att bete sig som om glädjebubblan är gjord av glas. nu är det lyckla som gäller. punkt!


jag har varnat er, för jag o-r-k-a-r inte vara ledsen mer. jag orkar inte gå och önska bort morgondagen. herre. det är ju sommar och jag har så himla fina människor omkring mig! och min älskade cafévärld! 
 

och en lovande framtid! ett pirrigt äventyr framför mina fötter! och en sprillans ny violblå (för visst är den violblå?) klänning från beyond retro! vintage, kanske femtiotal? tänker på filmen/boken niceville när jag ser på den!

jag införskaffade den under min fantastiska stockholms-tripp här om veckan!! på beyond retro i zinkensdamm. åh, tänk vilka himmelska ting en kan hitta på second hand, alltså!! miljövänligt, historiskt, fyndigt och unikt.
så himla älskvärt att det inte är någon annan på gatorna som har just en sådan här violblå dröm! eftersom du inte kan köpa en likadan, om du skule vilja är dagens tips att besöka beyond retro i zinken där det finns ett helt hav utav drömmar! och alla för
ett mycket värt pris runt trettiofem tior. hade jag bott i stockholm hade jag hängt där jämt! ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vad du är vacker! Får så mycket inspiration från dig!⚓️ Ska verkligen åka till beyond retro och leta efter kläddrömmar, du är så himla fin!! Sommar kramar från Elma

2014-08-01 @ 21:59:51
URL: http://Apriilflickan.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

kan inte du göra en cafe-guide i dina favoristäder?

2014-08-01 @ 22:00:10
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh så fint!!

2014-08-01 @ 23:28:28
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Jennie

Så fin!

2014-08-02 @ 18:12:18
URL: http://ineedyoutoneedmeback.devote.se
Postat av: Lisa

jättefin klänning

2014-08-03 @ 20:15:58
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Tove

Vad fint du skriver. Och fina bilder med. Söt klänning!

Jag funderar på ett internetuppehåll, men hur ska det gå när jag hittar en ny och fin blogg såhär?
:)

2014-08-07 @ 00:00:01
Postat av: Tove

Vad fint du skriver. Och fina bilder med. Söt klänning!

Jag funderar på ett internetuppehåll, men hur ska det gå när jag hittar en ny och fin blogg såhär?
:)

2014-08-07 @ 00:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0