om vykort på hannah ellen josefin.

torsdag.  och efter en efterlängtad sovmorgon gör jag mig såsmåningom redo för en lång dags jobb. än dunkar huvudvärken men snödropparna i rabatterna, plusgraderna och vårvindarna gör mig piggare än på länge! men nu till något annat. att jag är supertokig
i instagram tokig, det är det många som vet men fint är det mina vänner också knäpper vykort på våra äventyr!! 
 

här är två fotografier som bästa olga har tagit på mig!! det första är från när vi tog en lång-fika på sorl i slutet på augusti förra året och det andra är från våren och första dagen vi träffades efter många konversationer via instagram och våra bloggar. är så oändligt glad att ha lärt känna henne! så himla bra, peppig och mysig vän!!
 

dessa två vykort är från min göteborgsvisist i höstas då jag hälsade på anna. jag kommer aldrig glömma hur vi vandrade på hagas kullerstensgator, lunchade på en-deli-haga och julpeppade först av alla med film och farbror frost-te.
 

elsas bild från då vi åt en februarilunch i hop för precis ett år sedan, om jag inte har alldeles fel. vi satt på coffeebreak och åt galet stora mackor med brie och soltorkade tomater och pratade i kapp. så fint, så fint.
 

sommaren tvåtusentolv var jag i spanien med caroline. blev brunbränd, läste en bok om dagen och drack hemgjord sangira.

här är två fotografier från min födelsedagsbrunch!! fyllde nitton och slog på stort. ostar, bröd, kanelbullar, pålägg, frukt i massor, nötter, pankakor, ägg, yoghurt och te, såklart. första fotografiet är jennys och det andra har sandra tagit.


här är jag av olga från vår köpenhamnsvisit i november förra året. tycker denna bilden symboliserar mig himlans mycket, allra särskilt eftersom det är en påse nötter som jag knaprar på och att jag bär mina bästa plagg. underbar dag!!
 

way out west!! även dessa är olgas! det var verkligen den bästa festival-dagen någonsin!!
 

min syster har kanske det finaste insagram-kontot som finns. @jennyerikamatilda heter hon där. kika!! vykort ett är från en lunch på tomatens hus i somras och nummer två är från vår fina pickninck, bara ett par veckor tidigare. hjärta.
 

jennys fotografi på mig när jag tog studenten!! tårfylld och leende med kaniner, nallar, blommor, skyltar och ett mumin-troll runt halsen. pepp!! det var verkligen en jättefin dag, med sin ovanliga mängd dans, dryck och visselpipor.
 

sommaren tvåtusentolv!! cajsa knäppte ett vykort på mig och caroline från vår helsingborgsvisit, och elsa tog kort på mig när jag peppade att åka tube för första gången i mitt liv!! den sistnmämnda dagen är nog en utav mina bästa dagar från den sommaren.
 

i våras fotograferade mina gamla klasskompisar robin och josefine mig i en paviljong i lund och i höstas tog jag en långpromenad med bästa michaela genom skogar, över kullar, ner för backar och upp på utkiksplatser.
 

ett två år gammalt vykort. sommar och solbrun och lunch-pepp på café kungsgatan i malmö. 
 
och sist, men inte minst. jennys vykort på mig från ett äventyr i lund i julas och så jag utanför shakespeare and company. i paris!! den bästa resan i mitt liv. nu skulle jag vilja höra lite om vilka instagramkonton som är dina bästa? eller kanske har du en alldeles egen att tips mig om? jag önskar allt från inredningsdrömmar till knasiga katter! ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: M

Mitt bästa instagramkonto: Lamiakaric
Mitt egna: awaay

2014-02-13 @ 11:40:14
URL: http://awaay.blogg.se
Postat av: elise

älskar instagram!!<3
några av mina favoriter, som jag är helt säker på att du hade gillat, är dessa:

+ theghostonmyback (massa urfina foton på vegmat och smoothies o frukost o sånt... perfekt att följa för någon som dig!)
+ catinberlin (söta katter med fina mönstrade flugor runt halsen!!)
+ nanorie (svensk tjej som bloggar från japan/sverige, massa vegmat o fina foton!)

2014-02-13 @ 12:52:04
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: Ingvildogmusikken

Hei!
Du tar nydelige foto og jeg blir inspirert av dine fine frokoster og klessammensetninger!
Jeg liker å ta bilder av både dyr og fine gjenstander. Følg meg gjerne på @ingvildmusikk
Min fine venninne @koffeine_ tar fine bilder i hverdagen.
Det gjør også @myldretid :)

2014-02-13 @ 13:09:51
URL: http://ingvildogmusikken.blogspot.com
Postat av: Emma Broberg

så himla fin du är! ha en fin kväll, kram. <3

2014-02-13 @ 14:54:11
URL: http://emmaex.blogg.se/
Postat av: Saga

Åh så vackra bilder i inlägget!
Mina favoriter är @sara_eja och @marshimlen !
Båda har underbara konton! Pussar<3

2014-02-13 @ 15:05:56
Postat av: Alva

En av mina favoriter: @norrskenet
Min egen: @solskensflicka

2014-02-13 @ 16:20:23
Postat av: Bonnie

Åååååh fick så mycket sommarlängtan nu! Min instagram heter: karlekenskonaringen ifall du vill titta in där. Och ditt galleri är min favorit förresten.

2014-02-13 @ 17:12:57
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Sofia

åh så fina bilder!

2014-02-13 @ 18:43:34
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Ida

söta du!

2014-02-13 @ 19:49:26
URL: http://tradeskins.blogg.se
Postat av: Clara

Ditt instagramkonto är nog finast av de jag följer, men andra bra är: @Emmylinnea och @Hampusbergander <3
Mitt egna heter: @elisaclara

2014-02-13 @ 20:01:09
Postat av: Johan I Hbg

Härliga Hannah, alltid så kul att följa din blogg, då och då tittar jag in i guldgruvan av fina fina bilder. Legat i influensan med över 39 graders feber sedan måndags natt, så piggnar till något nu när varit inne på coffeeworld:-) Kram från din farbror i Hbg

2014-02-13 @ 20:03:59
Postat av: Ella

Så otroligt vacker du är Hanna!
Mitt favorit instagramkonto är utan tvekan ditt!
Är så himla glad att jag hittade dig och din fina blogg.
Du har verkligen inspirerat mig på så många sätt, och du och dina blogginlägg har verkligen hjälpt mig att få en bättre självkänsla.
Själv heter jag @ellamunday på instagram om du har lust att kika in på den.
Många kramar <3

2014-02-13 @ 23:51:05
Postat av: Ellen

Alltså ÅH vilket magiskt inlägg. Du är verkligen så himla vacker.

2014-02-14 @ 10:47:31
Postat av: Elsa Swärd Brattström

Och det blir din andra (?) gång på tuben i sommar!! Och imorgon blir femhundrade (?) gången vi pratar ikapp! Ha en galet mysig kväll med Jonathan ikväll så ses vi i morgon och dricker femtio koppar te och äter god middag <3

2014-02-14 @ 16:48:14
URL: http://fredagsfilosofi.blog.se
Postat av: Angelica

Du är helt enormt fantastiskt vacker!! Och din klädstil är to die for! :) Jag är helt kär i din blogg och blir alltid på så bra humör när jag läser den! Du är värd det bästa så fortsätt kämpa fina du!!

2014-02-14 @ 18:06:16
Postat av: Sabina

Ditt instagramkonto är helt klart ett av dem finaste! Annars gillar jag fjarilsvingar och wallinmalin. Mitt eget konto heter sabinatherese_ , älskar precis som du inredning och inspiration. Kram!

2014-02-15 @ 12:31:38
Postat av: Andrea

Min favorit: @idalexandra Och ett annat väldigt fint konto är @emmylinneas och ditt såklart!
Mitt eget heter @andreaehrstrom!
Kram

2014-02-15 @ 14:44:46
URL: http://augustibarnet.devote.se
Postat av: Sara

du är så himla fin!

2014-02-17 @ 22:41:20
URL: http://unpetitgateau.blogg.se
Postat av: isabelle

Vore vänligt om du kunde svara på vart glasögonen är ifrån! (från semesterbilderna) Kramkram

2014-02-18 @ 21:49:19
URL: http://iiissasplace.blogg.se
Postat av: Ellen Lindberg

Du är så galet vacker alltså!

Jag har så himla många instagram-favoriter. Hade egentligen behövt en hel blogg för att lista upp dem, haha. Mitt eget konto hittas för övrigt under lindbergellen. Kram!

2014-02-22 @ 21:43:44
URL: http://lindbergellen.se
Postat av: rebecca

finaste vännen, jag saknar dig så himla mycket.

2014-03-05 @ 15:29:52
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0