om sommarstilen.

onsdag.  regnet faller ännu. och, i ärlighetens namn älskar jag det. sommarregn är nämligen mitt absoluta
favoritväder!! perfekt för att äta långfrukost och koka en extra kopp te, perfekt för att lyssna på what med
alice boman och besvara brev, perfekt för att klä sig i pastellblå regnjacka och cykla till eftermiddagsjobb.
perfekt för att stanna inomhus och hämta inspiration inför kommande solskensdagar.
 
och det är ungefär vad jag har gjort i dag! ovan syns femton utav de klädval och kläder som jag inspireras
mest och bäst inför sommarens alla festliga, mysiga, långa, korta, soliga och gråa dagar. alla hämtade från
min pinterest här. jag tycker om att sätta ord på min stil. och den här sommaren är det orden bekvämt och
bohemsikt som bäst sammanfattar min garderob. vilka är dina ord? berätta!! puss
                                                                                                                                                   min pinterest.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Haha, om jag ändå visste. Jag bara klär på så blir det vad det blir. Förhoppningsvis matchar det min personlighet någorlunda - även om jag inte vet hur..! Men inspiration och vackra kläder är alltid fint att se på.. :))

2014-06-04 @ 14:16:57
URL: http://sockerskrin.blogspot.com
Postat av: Sosso

åh så mycket fint! för mig är det marinblått, blommigt, ljust och mysigt.

2014-06-04 @ 14:22:00
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Johanna

Åh vad mycket fint!!
Älskar de två översta klänningarna <3

2014-06-04 @ 17:41:48
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Amanda

Samma här, bekvämt! Usch vad jag inte gillar att ha på mig bh över huvudtaget eller åtsittande byxor. Mjuka och naturliga material som Kashmir och lin gör att det allra enklaste och mest bekväma blir fint, tycker jag:)

2014-06-05 @ 08:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0