sommar, sommar, sommar.

söndag. och jag vaknar lycklig och leende. peppad på allt! det är en sagolikt bra känsla, särskilt eftersom
jag vaknade med raka motsatsen i går. men, när jag somnade sent om natten var jag fylld på massvis utav
nya insikter. sådant som troligen kommer hjälpa mig massvis framöver! men de berättar jag om en annan
dag. nu tänkte jag sprida min pepp genom att dela med mig utav några smultron.
 
sommarkänslor. sommarvijor. sommardrömmar.
 
Untitled

jag längtar till midsommar. eller vilken annan dag som helst egentligen som jag tar mig tiden att plocka
blommor och pryda huvudet med en blomsterkrans.
 
Tumblr
 
jag drömmer om pannkaksfrukost. allra käraste syster och jag, ute i trädgården, färska bär och strålande
sol. precis som för två år sedan. det är dags att uppta traditionen igen!! 
 
tisdag. - frågor och svar 2. - kisskissbangbang - Starta en gratis blogg och börja blogga själv.

jag tycker den här bilden på lovisa ranta är så oändligt himla fin!! secondhand-klänning, bekväma skor
och sommarben. tagen från hennes gamla blogg, kisskissbangbang som jag hade som absoluta favorit i
flera år!
 
Tumblr
 
té. under min senaste visit i mitt sommarparadis införskaffade tre nya sorter som jag säkerligen kommer
smaka under alla sommarens kvällsmys, långfrukostar och eftermiddagskortspel innanför regnet. 
 
All sizes | 181/365 | Flickr - Photo Sharing!
 
mellan allt tankegrubbel och jobb så har jag inte fotograferat särskilt mycket den senaste tiden. men jag
tänker att det får bli ändring nu. bums. för åh, det känns som om jag vill minnas vartenda litet ögonblick
den här sommaren. så framföver får kameran bestämt följa med!!

On The Run | via Tumblr

att sitta på uteserveringar. känna solkyssar varvat utav trädens svalkande skugga, äta brunch eller fika och
prata tokigt länge om allt som en tänker på. det är ett bestyr jag sannerligen ä-l-s-k-a-r. 

fideleux --> auceans

smultronen syns i  trädgårdslandet nu, krusbären börjar få färg och snart lär ett hav utav vinbär dyka upp.
så småningom äter jag mina egna jordgubbar och i skogen kommer jag en dag kunna plocka mitt absolut
bästa bär. blåbär! visserligen en sensommar-kärlek men bara det där med bär gör både mig och min mage
väldans sommarkär.

Likes | Tumblr

jag har väl sagt det förut, men jag säger det igen. saknade cajsa, när du kommer hem, då ska vi minsann
ut på vattnet igen. jag för första gången på fyra år. tror att det kommer bringa mig massvis utav lyckorus,
särskilt om jag inte trillar i. åh, som jag längtar!!
 
theblankpage;

alltså sommar. bara ordet smakar så himla gott!! dansa! drömma! skriva! sola! magiskt. alla fotografier är
från wehearit. jag önskar dig en superfin juni-vecka!! tusen kramar och ha det fint! puss

                                                                                                                                             ph: weheatit.com

Kommentarer
Postat av: frida

jaaa är så pepp på sommar och blir så pepp av dig!! massa pussar

2014-06-08 @ 23:39:24
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Emelie

Sommaren är här! Hallelujah!

2014-06-08 @ 23:52:19
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Sofia

åh, sommar sommar sommar! kramar♥

2014-06-09 @ 09:17:35
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Bonnie

Åh Hannah dina bilder på weheartit är så himla fina. Kan du inte godkänna min följförfrågan där? bonnieelin heter jag.
Kram

2014-06-10 @ 17:45:44
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0