om mon amie och happiness under spetembersolen.

tisdag. och jag måste tacka till tusen!! för alla fina gratulationer jag fick i går! åh, så fantastisk fina ord!! och michaela, hon är magisk. tillsammans hade vi en alldeles utmärkt födelsedagshelg här i mitt skövde och ihop förvånande många överraskningar och presenter från andra favoriter så har jag nog aldrig haft en sådan bra start på mitt nästa år som nu. 


tjugo år på jorden. tänka sig! nåväl. ovan syns några vykort från min innergård där jag spenderat ett par soliga eftermiddagar med plugg och mellanmålet. och på tal om min innergård, och skövde, och plugg så tänkte jag att det är väl minsann på tiden
att öppna frågelådan!! fråga vad du vill så svarar jag efter helgens tenta. pirrigt! ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du tips på hur man kombinerar plugg med annat utan att det blir för mycket eller för lite?
kan du göra en video av din lägenhet? <33333
kramar

2014-09-29 @ 23:30:16
Postat av: Daniella 🌙

är din ätstörning vilande nu eller helt borta? xx

2014-09-29 @ 23:33:01
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Melinda

Vilka är dina bästa tenta pluggtips? Hur går du tillväg? :)

Vad läser du och vad innehåller programmet? :)

2014-09-29 @ 23:51:34
URL: http://thelifesroad.blogg.se
Postat av: JoannaEmelia

Hur mycket tid lägger du på bloggen på en dag eller vecka? Vad exakt är det du läser där i skolan i Skövde som verkar så roligt?

2014-09-30 @ 06:04:28
URL: http://joannaemelia.blogg.se
Postat av: B

Har du träffat någon fin kille än? <3

2014-09-30 @ 07:24:41
Postat av: maja

vad gör man när det alla ständigt pratar om är alkohol, fester och killar och man själv inte är särskilt intresserad av detta. Jag får som inte uttrycka mig själv på grund av att dessa har helt olika intressen är jag själv och då är det sjukt jobbigt att lyssna på sådant jämt och ständigt. Alla diskuterar liksom paradise hotel medan jag vill diskutera bakprogram. Jag har inte hittat mina vänner som jag vill ha ännu, men jag vill liksom kunna vara runt dessa människor och ändå känna att jag kan uttrycka vem jag är, men det går inte riktigt för att de inte förstår det jag gillar och vi är inte intresserade av samma saker. Vi är så olika och jag saknar att kunna prata om livets viktigheter och om mina intressen med någon. hur gör du vid såna här situationer? kram!!

2014-09-30 @ 08:31:04
Postat av: Ebba

Åh vill fråga så mycket! Hoppas det är okej med en hel drös av dem.
-vill du tillbaka till Skåne när du är klar i Skövde eller lockar en annan stad mer?
-hur känns det att inte se din syster och familj varje dag längre? Kan tänka mig att det är en omställning.
-vad går din utbildning ut på? Vad tror du att den kan ge dig för jobb i framtiden?
-har du drömmar om att få ge ut en bok i framtiden?
-tips på att leva ekonomiskt som student?
-kan du visa lite bilder på ditt nya rum när du kommit i ordning ordentligt?
-hur firade du din 20-års dag?
Tack för en otroligt fin och inspirerande blogg Hanna, kram!

2014-09-30 @ 11:34:47
Postat av: Lina

du är så himla duktig på att skriva fint och vackert!! har du några bra skrivtips?

2014-09-30 @ 13:22:24
Postat av: Beatrice

Är lite nyfiken på hur du fick ditt boende i Skövde? Hur löste du det smidigt med att titta på lägenheten och så, innan du flyttade in? Eftersom det är så långt, menar jag.

2014-09-30 @ 16:07:08
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: linnea

vilken person är du i sociala sammanhang, både i grupp och med enskilda personer? är du den tysta, försiktiga eller är du den som tar för dig och tar mycket plats? hur beter du dig liksom? är nyfiken! :)

2014-09-30 @ 16:08:33
Postat av: a

hur var det att flytta till skövde? var det jobbigt att lämna ditt gamla hem? var det jobbigt att ta det steget in i vuxenlivet? själv känner jag mig som ett barn och känner att det kommer bli så jobbigt att lämna mitt hem och min familj och flytta. ha det så bra!

2014-09-30 @ 16:10:45
Postat av: Anonym

Hur är det att plugga? Berätta!

2014-09-30 @ 17:41:16
Postat av: Anonym

1.Vad gör du för att bli på bättre humör när du är ledsen?
2. Vilka once-in-a-lifetime-saker vill du göra innan du dör?
3. Hur gör en om en är femton år och bara vill att livet ska börja? Hur ska en orka stå ut med att vänta och hur kan en göra för att komma ur det och "börja livet på riktigt?"
4. Vilken skönlitterär bok har gett dig flest insikter/lärdomar?
5. Hur ska en göra för att sluta grubbla över och älta gamla saker som ger en ångest? Sluta med tankar som varför sa jag det, vad kunde jag gjort bättre, varför blev det så osv?
6. Vilka är dina bästa mellanmål/ frukost-tips?

2014-09-30 @ 17:50:01
Postat av: Sigrid

Hur blev din blogg så stor och hur fick du många läsare? Funderar ganska ofta på att starta en blogg men är rädd för att misslyckas och det är så svårt med att få läsare. Hur bar du dig åt och vad tror du att det krävs för att vara en bra bloggare?

2014-09-30 @ 17:54:14
Postat av: Linnea

Hur fick du lägenheten i Skövde? :)

2014-09-30 @ 18:06:01
Postat av: Lena

Hittat ngt favoritfik?
Lunchat på Glädje? Ätit där en gång- så god mat!

Lycka till med tentan, ses snart! Kram!

2014-09-30 @ 18:40:39
URL: http://lenasvanberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Så fint!

2014-09-30 @ 20:02:07
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Monika

Hur många läsare har din blogg undrar jag?

2014-09-30 @ 20:50:47
Postat av: Beatrice

Kan du inte berätta lite om dina favoritpersoner? Typ ett helt inlägg med någon bild, hur ni träffades och sådär? Både nya och gamla favoritpersoner såklart!

2014-09-30 @ 22:02:50
URL: http://herbariumet.blogg.se
Postat av: a

Har du sett En kärlekshistoria av Roy Andersson?

2014-09-30 @ 22:28:46
Postat av: elise

så himla fin innergård det ser ut att vara!

2014-10-01 @ 10:40:18
URL: http://instagram.com/edawareness
Postat av: ellen.

vad exakt är det du pluggar?
hur bor du? och skulle du kunna ge tips på hur man blir av med stress? massa kramar!

2014-10-01 @ 20:02:01
URL: http://elleningridlisa.blogg.se
Postat av: Filippa

Har du planerat för kommande videos? :) Tycker alltid de är så bra och dina ord är så peppande! Många kramar.

2014-10-02 @ 08:13:15
URL: http://spetsgardiner.blogg.se
Postat av: Filippa

Har för mi att du förut get ut koden till din bloggdesign? Gör du det fortfarande? :) Och svarar du på din mejl fortfarande?

2014-10-02 @ 08:14:00
URL: http://spetsgardiner.blogg.se
Postat av: Filippa

Hur "förbereder" du dig inför en jobbig grej, en skolredovisning exempelvis?

Känner du någonsin att du ibland försöker ställa upp så mycket du kan för vissa personer, men knappt får något tillbaka, och sedan börjar ifrågasätta om det hela istället handlar om dig?

Hoppas du mår bra, Hannah!

2014-10-05 @ 10:24:42
Postat av: Amanda

Enligt dig, vad ska ett bra café/matställe ha? T.ex jag tycker att hur borden ser ut kan vara avgörande. Men även kaffet, menyn och personalen så klart. Vilka är dina kriterier?

2014-10-06 @ 18:30:46
Postat av: Amanda

Enligt dig, vad ska ett bra café/matställe ha? Te.x jag tycker att hur borden ser ut kan vara avgörande. Men även kaffet, menyn och personalen så klart. Vilka är dina kriterier?

2014-10-06 @ 18:31:57
Postat av: L

Hur orkar man när man inte orkar mer? När man varken vet vart man står eller vart man är påväg. När det känns som allt man tar sig för går utför, man är inte riktigt bra på någoting. Finns ingen mening med en. När man sitter i skolbänken med tårar som tränger innanför ögonlocken och det enda man längtar till är när man får komma hem och gråta ut dem. Hur ska man göra när man inte längre kan prata med någon, när de tröttnat på ens ständiga ångest och panik, när det känns som de hittar vägar och lämnar en kvar. Och jag vet inte om det är rätt att skriva detta här, eller om det ens finns något svar på mina känslor. Men jag exploderar snart innombords och jag vet inte vad jag ska göra eller ta vägen, jag vill bara somna, men egentligen helst vakna på nytt.

2014-10-07 @ 07:54:44
Postat av: Filippa

Hur gör du för att lätta på ångesten?

2014-10-12 @ 18:25:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0