seglare.

Min helg, åh min helg! I går spenderade jag i stort sett hela dagen med min fina Tessan. Vi tog vi oss in till malmö för lite lunch och shopping. Jag fyndade, åt en grillad mozzarella (,pesto och soltorkad tomat-)macka och glömde kameran hemma. Kvällen spenderade vi hemma hos henne med flera. Grillat,  marängtårta med jordgubbar och lime. Filmmys med nya marabousmaker och favoritbyxorna på. Min söndag har spenderats med en promenad längs stranden, fotbad och matlagning till solsken. Dessutom fick jag höra på det här för förstagången (asså, åh). Hur har er helg varit?



Säg hej till universums mysigaste mysigaste (och snyggaste) mysbrallor! Om jeansen är för tighta och shorts är för kallt finns det nog inget bättre. Puss



[bilder av mig]

Kommentarer
Postat av: jessica

Äntligen går det att kommentera! så fina!

2011-05-10 @ 21:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0