Till min fina.

Gissa vem som fyller 17 i dag...



... min fina vän Caroline! Hon är söt, snygg och smart. En av de mest roligaste och mest komiska jag vet. Det finns inte ord som kan beskriva hur himla bra hon är. Hon stöttar mig genom allt, kramas när det behövs och har alltid bästa pepp-tipsen man kan få. Hon älskar té och tékoppar, saker som luktar gott och bra filmer. Hon är en riktig mys-tjej, precis som jag fast säger sällan nej till dansgolvet. Hon har läst mer böcker än någon annan jag vet och har dessutom världens bästa familj som jag älskar att umgås med. Hon är en helt fantastisk person, en av mina absolut bästa vänner och jag älskar henne så. Pussar till dig!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Grattis till henne :)

2012-01-24 @ 21:43:47
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Caroline

Tack mitt hjärta! Vad skulle jag göra utan dig? Du är en av de finaste människorna jag vet, du är så himlahimla bra, utan att förstå det själv! Om du känner att jag hjälper dig och finns där för dig, då skulle du bara veta om alla de sakerna som du gör för mig. När jag skriver och säger att nu är det dåligt, nu har jag slut på ord och vet inte vad jag ska göra här i världen, då är det du som vet exakt vilka ord som får mig på fötterna igen och som får mig att fortsätta kämpa. Vi kämpar tillsammans nu, jag är vid din sida genom allt! Älskar dig så himla mycket, finare vän kan man inte ha. Puss

2012-01-24 @ 23:02:50
Postat av: Malin Rosén

Önskar henne grattis =)

2012-01-25 @ 06:24:04
URL: http://vinnarbilder.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0