du drömmer om något fint jag ser du småler.

här i sommarstugan äter jag frukost på det vackraste porslinet jag vet. vi fyller på så fort vi hittar något fint på myrorna, eller emmaus. som jag älskar att loppisfynda! i dag äter jag yoghurt med müsli, chrunchy och sommarbär samt en lingongrova
med ost och gurkskivor och dricker vatten till det, som vanligt.
 
på altanen sitter vi. dricker kaffe, läser modetidningar och leker om-du-fick-vad-som-helst-på-denna-sidan-vad-skulle-du-
välja-då-? med min syster. solen gömmer sig bakom molnen men havet ser alldeles spegelblankt ut. det lovar för en väldans
fin dag det här. åh. ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: hanna

Det porslinet är verkligen himlans fint :)

2012-07-11 @ 13:18:40
URL: http://somprickenoveri.blogg.se
Postat av: Elin

Jag tror jag hittade in på din blogg av en slump och jag vill bara säga att jag är helt fast! Du tar så fina bilder, skriver så fina dikter och många kloka ord, och dessutom har du så fin stil! :)

2012-07-12 @ 00:03:13
URL: http://elinlinneea.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej! Din blogg är bäst!! :)
Måste bara fråga, äter du aldrig pizza eller så? Tycker man ser mest frukost bilder:)

Svar: nej det blir väldigt sällan pizza för mig, lagar mest egen mat. men om det skulle hända att jag beställde en sådan så skulle jag nog inte fotografera det och visa det här. frukost blir så mycket finare på bild nämligen, puss och tusen tusen tack!!
Hannah.

2012-07-12 @ 19:13:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0