dagen då den första frosten kom.

när jag vaknade i morse var den första frosten här. krispig och vit. luften bitande kall. säga vad man vill men jag älskar det här.
med varma känslor i kroppen njuter jag nu utav min fredagseftermiddag i form av chaité samt en kopp yoghurt med russin, banan, walnötter och linfrön tillsammans med tända ljus. och så läser jag harry potter eftersom det nämligen vankas sjuttonårskalas hos bästa elsa i kväll med just harry potter som tema. så himla kul! ha det fint! puss
fotografier: jag

Kommentarer
Postat av: Miriam ♥

Kosligt! ♥ Jeg har ligget i hagen og lest i hele dag, sammen med 3 kopper te i løpet av dagen ;) Musikk var i mine ører, mens solen sakte gikk ned..
Kos deg med Elsa! ♥

2012-10-12 @ 18:37:19
Postat av: Anonym

Hur stora är dina bilder?:)

2012-10-12 @ 18:39:25
Postat av: Lisa

Din blogg är så vackert fin! Och jag instämmer, med värme i kroppen är hösten en riktig mysig årstid! :)

2012-10-12 @ 19:38:02
URL: http://themeadows.blogg.se
Postat av: alicia

Frost är så fint, så fint!

2012-10-13 @ 11:04:04
URL: http://flugsvamar.blogg.se
Postat av: Anonym

Hei hannah! hvilken stil ville du ha pusset ditt rom opp i?
du er så vakker!!

2012-10-13 @ 12:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0