om söta katter och brittiska melodier.

tre fina saker på youtube:
nummer ett. simons cat. det har funnits ungefär hur länge som helst och jag blev alldeles nostalgisk när jag såg klassiska cat man do. så bra och så söt! nummer två är den här tjejen. sjunger galet vackert, så himla imponerande och så galet snygg. lyssna gärna
det här också. nummer fyra. när det känns som om jag spelar samma musik om och om igen brukar jag klicka in på mahogany sessions där jag alltid finner nya favoriter. alltså åh, vad jag älskar brittiska sångröster. ha det fint! puss
 
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

så søt du var på håret!!

2012-10-19 @ 10:18:33
Postat av: Lena

Åh, Mon Amie burken alltså, drömmer om den till min Mon Amie samling hela tiden, haha. Du är så fin du, Hannah!

2012-10-19 @ 10:58:15
URL: http://midnightcity.blogg.se
Postat av: Evelina

Heej, underbar blogg! Blir så inspirerad. Du är jätte duktig på att få en text att bli intressant, önskar jag kunde det också, så som du.
Jag har en liten fråga, när du ska skriva, skriver du med papper och penna först och sen skriver in i bloggen eller skriver du på ett writerdokument och sen klistrar in i bloggen ? Hur mycket skriver du utanför bloggen? Hur gör du för att få inspiration till de du ska skriva, liksom hur får du motivationen till att skriva här varje dag ? själv har jag ingen motivation alls :( riktigt synd.
Skriver du mycker mer utanför, fast all text inte kommer med ? att du gömmer det du inte gillar, det du inte vill publicera, och att den texten aldrig kommer att läsas av någon? Skulle vara jätte kul att veta {haha, och det blev lite mer än en liten fråga} och du verkar vara en helt underbar person annars. Tack för det du gör, som inspirerar mig och gör mig glad. Ha det fint :)

2012-10-19 @ 14:32:46
URL: http://secretsofbutterflies.blogg.se
Postat av: rebecca

älskar ella hendersson. hon är så duktig.

2012-10-20 @ 13:24:24
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: frida

hur länkar man i inlägg utan att skriva hela länken? haha blev lite konstig fråga, hoppas du förstår ;)

tack för en så inspirerande blogg!

2012-10-20 @ 16:29:42
URL: http://ljusastunder.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0