och snar kommer något magiskt hända oss.

tisdag. och efter en underbar natt som blev sen, lång och kylig vaknade jag förkyld men lycklig brevid syster min. med dubbla koppar apelsinte botar vi båda våra onda halsar och när frukosten ska lagas vet jag precis vad som så bra värmer men samtidigt smakar sommar och augusti. till det lyssnar jag som vanligt på mina morgonmelodier.

havregrynsgröt, på dinkelflingor med torkade aprikoser, bananpengar, skivade svenska jordgubbar och valnötter. mumma med kardemumma på toppen desutom! åh. i morgon är jag ledig och tänker göra sånt som att svara på mail, planera in augustikvällar med favoritpersoner och köpa biljett till ett älskvärt fredagsäventyr. ta hand om er, och ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Finafina Hannah. Vad gör man när man längtar efter att släppa någon inpå livet men samtidigt är livrädd för att någon annan ska få en så stor del av ens liv? När man längtar efter närhet men rädslan tar över.
Många kramar till dig, starka du

Svar: underbara du. själv är jag som du vet också väldans rädd för att låta någon komma nära nära. och jag har ännu inte lärt mig riktigt hur man hanterar det mer än att man tar emot det, steg för steg. kanske börja öva på kärleken till vänner och familj? kramas oftare, våga säga att du tycker om dem, jättemycket och kanske umgås lite mer och oftare med dem du har nära. det är nästan som att öva på att vara i hop, och det tror jag att sådana som du och jag kan behöva. vad säger du om det? tusen tack och tusen kramar! ♥
Hannah.

2013-08-06 @ 22:14:18
Postat av: Elin

Jag har varit ätstörd och har av det fått IBS och har dessutom blivit överkänslig mot gluten och laktos. Märker du av några sådana problem efter ditt illamående? Det är som en dum påminnelse om vad en gjort mot sin kropp. Tack för en inspirerande blogg! Du har hjälpt mig mycket.

Svar: hej fina du, vad glad jag blir att du tycker om min blogg! och att den har hjälpt gör mig, om än ännu lyckligare! ♥ jag har också problem med magen, något med tarmarna som är snett. jag är väldigt känslig mot syror (gröna äpplen och andra typer av frukt med mycket syra) samt laktos, precis som du! och det är så sant som du säger, en påminnelse, vilket kan vara välbehövligt i bland. ♥ ta hand om dig, fokusera på att le och inte stressa så ska du se att din IBS lugnar sig efter ett tag. tusen kramar!
Hannah.

2013-08-06 @ 22:47:21
Postat av: rebeccajohnnysdotter

Men åh, det ser så himla gott ut! Hoppas att förkylningen går över inom kort och sköt om dig, fina människa!

Svar: tack ska du ha fina, fina rebecca! ha det fint! <3
Hannah.

2013-08-06 @ 22:49:00
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Ditt porslin är alltid så fint <3

Svar: tack! ja, jag är ju väldans föräslad i sånt som rosiga skålar, sköra tallrikar och vintage-fyndade fat! ♥
Hannah.

2013-08-07 @ 01:40:30
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Emelie

Det kommer gå så bra för dig, det här. Det vet jag. Ta hand om dig, och låt dina nära göra detsamma.

Svar: tack ska du ha fina emelie! blir alltid så himla glad utav dina kommentarer, det värmer något oändligt. ♥ ha det fint!
Hannah.

2013-08-07 @ 07:11:48
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: Klara

Har följt din blogg ganska länge nu och ville bara säga att jag tycker du skriver så enkelt å fint! Orden med bilderna är härliga att läsa. Ha det underbart!

Svar: åh, tusen tack! vad fin du är som skämmer bort mig så, det värmer! tusen kramar till dig, ha det fint! ♥
Hannah.

2013-08-07 @ 10:58:30
URL: http://imnotgoingdown.blogspot.se/
Postat av: Ella

Kan du inte berätta vad som hänt? Det är nog skönt att få ur sig, tror du inte?

Svar: jo, absolut ska jag det! allt är bara lite oklart just nu. men du har så rätt, skönt att få dela med sig av det som gör ont. men du ska veta att mitt hjärtar inte ömmar längre! tusen kramar, och ha det fint!
Hannah.

2013-08-07 @ 11:27:49
Postat av: lisa

mums

2013-08-07 @ 18:01:52
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så gott & vackert. Hur blir det bättre? Hihi.

2013-08-10 @ 18:31:08
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0