pinterest, pinterest, pinterest.

nittonde december.  och det är fem dagar kvar till julafton. klapparna är klara, pirret är oändligt och mina
bästa melodier slutar aldrig spela. jag älskar den här månaden, och har gjort sedan dens start. och kärleken
blir bara starkare och starkare för varje dag!! (nu fattas bara snöfall).

nu tänkte jag prata om en helt annan kärlek, nämligen den till pinterest!! åh. jag älskar att samla inspiration
i kategorier och känna hur det börjar klia i fingrarna när jag finner recept, klädval och illustrationer. här ger
jag några utdrag från mina bästa kategorier! och vi börjar med fyra pyssel-tips. julig krans i håret, finurliga
pepparkakor, guldfärgade kottar och en enklare gran.
 
sex fina klädval. den där prickiga klänningen vill jag leva i hela vintern, vykort två känns eminent fint till ett
cafébesök, tre är en klassisk vardagsklädsel och fyra är så mitt skivomslag skulle kunna se ut, allt på vykort
fem vore fantastiskt i julklapp och sex är även det än enorm kärlek till prickar, prickar, prickar.
 
fyra juliga recept. saffransbiscotti, vegetariska köttbullar, raw-bars med tranbär ock kokos samt hemgjord
glögg som ser ofantligt god ut med citrysfrukter, neijlikor och att de serveras i just sådana glas. alla recept
finner ni i mapparna: vegetarian xmas och raw desserts!!
 
fyra från om annat som jag tycker om. fint budskap på fin tatuering, ett underbart sätt att bespara pengar på,
vykort från tvserien vänner som jag sett om för etthundrafemtioelfte gången i december och favoriten zooey
deschanel i new girl. glöm inte att lyssna på hennes band, she & him och deras jul-album här. 
 
sex inredningsdrömmar. jag har fått en grej för guldiga ting och har länge letat efter ljusstakar precis som de
i köket på vykort ett, är väldans förtjust i brickan på vykort två och vill spendera, hela dagar och långa nätter
i badrummet på vykort tre. vykort fyra är ett favoritkök och vykort fem samt sex är drömrum. 
 
så känner du brist på inspiration och kreativitiet tycker jag absolut att du ska börja pinna. ett världsbra tips!!
inspirera och berätta gärna om dina bästa mappar för mig!! och ha det fint! puss
                                                                                                                                                     min pinterest. 

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh älskar pinterest!

2013-12-19 @ 11:35:39
URL: http://tragiskt.blo.gg
Postat av: Ida

så många fina saker!

2013-12-19 @ 16:10:26
URL: http://tradeskins.blogg.se
Postat av: frida

visst är det lovisa ranta i puderrosa? världens finaste bild hursom!!

2013-12-19 @ 18:37:52
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Sofia

åh så fint!

2013-12-19 @ 19:35:05
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Bonnie

Jag Ä L S K A R Zooey Deschanel!

2013-12-19 @ 22:31:29
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: matilda

så himla fint inlägg!! älskar allt

2013-12-22 @ 20:01:09
URL: http://somsnus.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0