om den sista januarimelodin.

måndag. och jag förflyttar söndagstraditionen till i dag i stället. tänker att det passar väldans mycket bättre med en sammanfattning när veckan precis är över, och det är dags för en ny. och åh, jag tror den här veckan kommer bli något alldeles extra! men först, här är januaris sista vykort genom min instagram där ni finner mig som @_hannahellen. 


jag varierade min januarispellista med favoritjazz hela veckan ut. alldeles utmärkt musik när man är kreativ, enligt mig. så visade 
jag upp mina finaste vykort också. med mumin-motiv såklart. och påtal om brev, min mail krånglar något och jag ber om ursäkt
till alla underbara väntar svar. håll ut så ska det nog ordna sig snart!

här syns en blygsam bild av en ofärdig skiss. jag har ritat väldans mycket den senaste tiden. nu ska jag bara införskaffa mig en scanner så jag kan fylla i och förfina i datorn också! på bild två sysn veckans kusmi-te, price vladimir. ett himlans gott som jag verkligen rekomenderar!

här är ett frukostfotografi som även fick synas här. det var alltså te, finncrisp och en kalasgod kesomix bestående utav russin, valnötter, årets första jordgubbar och så keso, såklart.

i mitten av veckan började jag känna förkyningen komma krypandes. ordnade myskväll med mig själv, njöt av fruktsallad och skrattade åt älskvärda big bang theory. alltså åh, sheldon och amy är nog det sötast paret jag vet! morgonen därpå sken vårsolen
så fint genom mina spetsgardinen.


i fredags hängde jag mest på golvet. ritade, lyssnade på min februarilista, målade glitternaglar och läste tidningar. kudden som mamma broderat en gång i tiden fick bli mitt sälskap.  
 

på lördag mådde jag mycket bättre. trotsade kylan och begav mig till stan för att träffa ingen mindre än rebecca! tillsammans lunchade chevre-och-röbetssallad på patisseriet, kikade i butiker och pratade om sånt som way out west, favoritbloggar och framtidsplanet. och åh, hon är verkligen en av de absolut finaste människorna jag vet!
 
i går njöt jag utav en frulle som den här medan vårsoln sken och träden var alldeles glittrande frostbitna utanför. hela vecken har min katt varit alldeles extra gosig, det är bild två beviset för. sedan förgyllde jag dagen med att åka till ikea och inhandla en massa sovrumsfint. ska nog ta och fotografera och visa hur jag bor snart. vore kanske något. ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Becka [fotoblogg]

Så himla vackra bilder. ♥

2013-02-04 @ 12:07:32
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Sandra Leone

Din katt kan vara den sötaste jag sett. Vad heter sötnosen?

Svar: åh, tusen tack! hon heter melody, men vi kallar henne för molly! kramar till dig! <3
Hannah.

2013-02-04 @ 17:02:34
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Tilda

Älskar älskar älskar din blogg! Mer än du kan förstå! Värkligen!

Tycker dina vänner att du är lik dig i värkligheten som du är i bloggen?

Kram på dig!

Svar: hej tilda! åh, vad glad jag blir! tusen tack fina fina du!
ja, mina vänner brukar säga det! i bland kanske jag inte låter detsamma i video som i verkligheten, men det är på rösten. annars så ser jag nog ut detsamma, och pratar precis som jag skriver!

tack för din kommentar! ha det fint, kramar! ♥
Hannah.

2013-02-04 @ 17:23:04
Postat av: R E B E C C A J O H N N Y S D O T T E R

lika underbart som alltid, fina!

2013-02-04 @ 17:27:16
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: lisa

SÅ FINA BILDER!

2013-02-04 @ 19:32:31
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: My

Fin blogg och fina bilder, denna följer jag gärna :)

2013-02-05 @ 19:44:53
URL: http://fromdepptopepp.blogg.se
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och fint

Så fina bilder!

2013-02-05 @ 20:07:23
URL: http://sprallice.blogg.se
Postat av: rebecca

<3

2013-02-05 @ 23:21:43
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: maja.

underbart mysiga bilder.

2013-02-24 @ 15:14:07
URL: http://maajis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0