om en vecka i februari.

måndag. och nu är det dags igen för min summering av veckan genom instagram! där finner ni mig som vanligt med namnet @_hannahellen. den här gången handlar det mest om kattgos, mina godaste måltider och lite kärlek. i kväll varvar jag min bästa
musik med skrattanfall framför big bag theory och viktiga bestyr med skisser, skisser, skisser.


min vecka började med att jag invigde en gammal secondhand-favorit. seglartröjan! den kommer urspringligen från tiger jeans och är hur skön som helst. älskar när snyggt är bekvämt! kjolen här är från topshop och mobilskalet från bokia.
 

här syns lite vykort från mitt rum. bästa pilasterhyllan (med favoritsaker som muminkopparna, te från garant, plåtburk från london och inspirerande tidningar! på bild två syns ännu mer tidningar, klockan jag aldrig är utan, en rosig tekopp och en skymt av andra harry potter-boken.
 

min kära katt charlie som vanligtvis brukar ha sin sovplats i mina föräldrars rum har, till min stora lycka flyttat in til mig och det
har därav blivit kattgos nästintill vajre dag. fint! 


jag ritat väldans mycket. varför är en hemlighet för nu men på bilden ovan syns mina bästa ord som hag brukar säga om och om till mig själv var dag. pepp! andra bilden visar en supergod fisksoppa, med vitt vin och dill som jag åt över en lunch med bästa therese i veckan.
 

och så var det frukostdags. hur fint är det inte att börja morgonen med lite bär? åh, sommarläntan. andra bilden visar en kvällsomplåstrad hannah innan läggdags. hade nämligen fått mig en spruta hos vårdcentralen för att se om jag är gluten eller ej.


i fredags var jag färdigjobbad vid lunch och gick på dejt med benjamin. han får mitt hjärta att slå volter tusen gånger om. vi åt på min favoritrestaurang, klostergatans vin & delikatess och bilden ovan var ungefär den ända gången jag inte log eller fnittrade under hela måltiden. som jag älskar honom.
 

min lördagskväll spenderades som nämnt med en saknad vän och i söndags vaknade vi upp med snöfall utanför fönstret. alltid lika vackert. sedan spenderade jag många timmar i pyjamas med fina söndagsbestyr. ett mysigt avslut på en mysig vecka. och nu är jag pepp för det sista innan det ljuva sportlovet. längtar! ha det fint! puss
fotografier: jag

Kommentarer
Postat av: stella

vet inte om det är Stockholm du bor i, men om fallet är så. Tips på underbara second hand-butiker?

2013-02-11 @ 20:23:17
Postat av: lisa

fint:) blev himla sugen på en sån där hylla som du har på väggen där. superfin och bra ju!

2013-02-11 @ 21:25:13
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: natalie

måste bara säga att din blogg är så himla härlig och jag inspireras av dig. dina kläder, bilder och alla vackra ord du skriver.. man blir helt enkelt glad av att kika in på din blogg och upptäcka ett nytt inlägg. hoppas verkligen att du aldrig slutar med bloggandet för det verkar vara din grej! ha det bra och tusen kramar till dig <3

2013-02-12 @ 04:22:52
URL: http://vaniljcolaochglitterplagg.blogg.se
Postat av: Kajsa Lundqvist

Vad mysigt med lyckolotteri! Det gick på något konstigt sätt inte att kommentera på det andra inlägget så hoppas inte det gör något att jag gör det här istället! De jag mest av allt tycker om hos mig själv är min förmåga att sprida positiv energi och glädje. Att få andra att le när de egentligen är lite nere är ju världens bästa egenskap. Puss!

2013-02-12 @ 11:19:28
URL: http://kajsalundqvist.blogg.se
Postat av: Johanna

Hej Hannah! Sjukt fina skal! åh! gör som kajsa (hoppas det funkar eftersom lyckolotteriinlägget inte gick att kommentera..)
Det jag uppskattar mest hos mig själv är att jag har väldigt lätt för att uppskatta småsaker i vardagen - ett leende, några fina ord, en extra lång kram. En egenskap som gör att ingen dag blir långtråkig, och glädje att sprida sig. Ha det bra! puss&kram

2013-02-12 @ 11:37:45
URL: http://borin.johanna%40gmail.com
Postat av: Becka [fotoblogg]

Åh så vackra & fina bilder. ♥

2013-02-12 @ 16:50:44
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: rebecca

åh, ni är för fina.

2013-02-12 @ 17:40:17
URL: http://spaceherosuits.webblogg.se
Postat av: Sofia [fotoblogg]

Fina bilder! & din katt är ju så otroligt söt! :)

2013-02-13 @ 19:50:36
URL: http://sofiabjorkesjo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0