om ett lyckolotteri.

tisdag. och i dag tänkte jag att vi skulle peppa oss lite. i februarimörkret är det alldeles för lätt att låta hjärnspöken tränga sig in
och glömma bort att ge sig själv lite komplimanger. därför tänker jag nu göra något alldeles extra utav något väldans kul!
 
jag har nämligen, tillsammans med caseapp har jag fått den underbara chansen att designa mina egna iphoneskal! hurra! så himla häftigt att kunna trycka mina egna illustrationer såhär. en liten dröm som blir till verklighet. 

det här är det första. dream it, wish it, do it står det och jag tycker så himla bra om de orden. jag läser dem och blir påmind om att jag klarar allt, allt, allt. mönstret har jag gjort för hand och favoriten färgen är vinröd. älskar!

det andra ser ut såhär. en tekopp, två små hjärtan och mina viktigaste februariord. du är fin, livet är fint - ta vara på det! i bland glömmer jag bort hur bra jag har det och längtar efter ännu bättre, i stället för att leva i det som är nu. väldans dumt. superbra ord
att ha på ett iphoneskal alltså!

det tredje och sista är utav samma mönster som nummer ett, fast i svart och med texten hakuna matata. nostalgiska ord till då när
jag var liten och skrattade åt timon och pumba i morfars knä. barndommen känns bekymmerslös, och den är fin att minnas när tonnårsstressen tränger på.

det ni behöver göra för att delta i lyckolotteriet, som jag valt att kalla det för är att kommentera namn och mail nedan samt det ni tycker om allra bäst med er själva. så lottar jag ut dem i en video lite senare i veckan. skynda och peppa tills jag säger stopp!


UPPDATERING: tack för alla magiska kommentarer. åh, vad ni är bra!
nu säger vi stopp. ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: nellie

jag gillar mina händer. de kan göra så mycket. som att spela piano, skriva vackra ord, föreviga minnen i bildformat, hålla en bra person i handen, baka goda cupcakes att bjuda på.. ja de kan mycket mina händer. och jag älskar dem.

2013-02-12 @ 13:34:34
URL: http://domfyraarstiderna.blogg.se
Postat av: Johanna

Jag gillar att jag är snäll mot andra och mot mig själv, att jag är påhittig och rolig, och framför allt att jag är både ganska ordentlig och också ganska busig! Kändes bra att skriva detta, kan hålla på ett tag till ;) Tack för en bra blogg!

2013-02-12 @ 13:47:10
Postat av: Clara

Clara
clara _ grodan @ hotmail.com

Det jag tykcer mest om med mig själv är att jag vågar saker. Jag vågar Zorba. Jag vågar säga till killar att dom är fina och jag vågar säga till när något inte är okej. men jag tycker mest om mig själv för att jag vågar åka och plugga i paris nästa år. Det tycker jag mest om mig själv. att jag vågar Göra det när jag vet att jag inte kommer att ha någon slags oas av säkerhet där. jag kommer vara öppen och jävligt sårbar men jag tror att det kommer vara värt det. jag tycker om mig själv för att jag bara ser att det kommer bli bra och för att jag är helt blind för det som kanske kommer att bli tråkigt.

2013-02-12 @ 14:21:10
URL: http://jadoreparler.tumblr.com
Postat av: Beata

Jag är med! Att jag ofta orkar vara snäll fast alla inte alltid bemöter mig så. Och så gillar jag min hårfärg.

2013-02-12 @ 14:21:19
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Beata

Mejl: [email protected]

2013-02-12 @ 14:21:46
URL: http://ringbeata.blogspot.com
Postat av: Nemii

Jag är så med! Det jag tycker om med mig själv är att oavsett hur dåligt jag lår själv så sätter jag alltid andras lycka i första hand. Finns inget bättre än att ha människor runt omkring sig som bara ger en lycka och glädje.
Jag tycker också om att jag alltid står upp för det jag rycker är viktigt.
Kram!

2013-02-12 @ 14:30:21
URL: http://worldmadness.blogg.se
Postat av: S P R A L L I C E-fotografi och annat fint

Jag gillar att jag är himla kreativ, att jag är bra på att se det fina i saker samt att jag är finemang på att skriva. Kram bästa Hannah

2013-02-12 @ 14:46:32
URL: http://sprallice.blogg.se
Postat av: Jessica

Även fast alla i min klass stressar sönder för att få högsta betyg för att komma in på läkarlinjen gör inte jag det. Jag har lärt mig att lycka inte sitter i olika bokstäver som lärarna delar ut på papper. Jag gillar att jag blir nöjd och glad oberoende av vilket betyg jag får och lyckas behålla den känslan även när klasskompisarna gapar åt höger och vänster, klagar och gråter när de är ett poäng ifrån fullpott. Det gillar jag med mig själv, och det för livet bra mycket gladare och lättare.

2013-02-12 @ 15:15:23
Postat av: Alva

Jag har lätt att prata med folk och lära känna nya människor. Att skaffa vänner, det är lycka.

Alva: [email protected]

2013-02-12 @ 15:32:03
URL: http://photoandfantasy.tumblr.com
Postat av: Anonym

Det bästa mer mig är att jag är bra på att kämpa!
Jag har nu snart kämpat mig i genom ett fruktansvärt jobbigt första år på gymnasiet. Jag trivs verkligen inte på skolan eller i min klass. Har tappat mina vänner och levt mitt liv instängd på mitt rum, tråkigt nog.
Men jag har bestämt mig för att gå om första året på gymnasiet,söka nytt program,skola och skaffa nya vänner!
Kram fina du!

Mail: [email protected]

2013-02-12 @ 15:36:35
Postat av: Sanna^

Glömde att skriva mitt namn! Men Sanna heter jag.
[email protected]

2013-02-12 @ 15:37:43
Postat av: Emilia

Det jag gillar med mig själv är att jag alltid är mig själv i alla lägen, är ärlig och och vill alltid se det bästa i människor.

Och det att jag faktiskt har börjat gilla mig själv mycket mer som har gjort att jag har fått mycket bättre självförtroende och vågar mer, det är alltid något som jag har kämpat med.

[email protected]

2013-02-12 @ 15:40:27
URL: http://eewmiliaa.blogg.se
Postat av: Louise

Jag gillar att jag är väldigt omtänksam. Men det bästa med mig själv är kanske ändå att jag inte ger upp, jag kämpar på tills jag tagit mig igenom det jag måste, även om det känns svårt ibland.

[email protected]

2013-02-12 @ 15:53:54
Postat av: maja

Det jag gillar med mig själv är att jag alltid lyssnar. Jag lyssnar, bryr mig och ger omtanke till mina vänner. Man får så mycket av att ge, de är så fint.

2013-02-12 @ 15:58:25
Postat av: Louise A

Åg vilka underbara skal!

Vad jag gillar bäst med mig själv är att jag alltid tar mig tid för andra, hur kaosigt mitt eget liv än känns i stunden. Jag vet hur mycket jag själv uppskattar sådant och mår ofta själv mycket bättre när jag då känner att jag gör något som kan hjälpa någon annan. Kram!

[email protected]

2013-02-12 @ 16:03:11
Postat av: wavestream.blogg.se

[email protected]
Det jag gillar bäst med mig själv är att jag vågar vara mig själv och säger ifrån, att jag är jag helt enkelt.

2013-02-12 @ 16:04:57
URL: http://wavestream.blogg.se/
Postat av: Julia

Det jag gillar med mig själv är att jag är så himla bra på att laga mat och att baka!

[email protected]

2013-02-12 @ 16:08:52
Postat av: Rebecca

Det jag gillar bäst med mig själv är att jag aldrig döljer mina känslor för mig själv, att jag är min egna bästa vän. Är jag ledsen tillåter jag mig själv att vara ledsen. Jag startar Winnerbäcks Timglas och lägger mig i min säng och gråter tills tårarna tar slut. Gråter tills det känns bättre helt enkelt. Jag stänger inte inne problemen för att senare explodera av all inneboende ångest. Detsamma gäller när jag är glad. När jag är lycklig går jag inte och tänker på de saker som kan dra ner på humöret, utan jag tillåter mig själv att skratta högt utan att bry sig om vad folk tänker. Jag kan problemfritt säga att Lejonkungen-filmerna är mina favoriter när någon frågar, utan att skämmas. Jag är stolt över mig själv när det går bra på prov eller när någon säger att jag sjunger fint. Jag låter hjärtat värmas av vackra ord och säger inte emot som många tonårsflickor gör. Jag har blivit min egna bästa vän och jag förstår idag att jag förtjänar att vara lycklig. Det är det bästa med mig. Alla förtjänar att vara sin egna bästa vän.
Namn: Rebecca
mail: [email protected]

2013-02-12 @ 16:12:51
Postat av: Catarina

Det jag gillar bäst med mig själv är att när ångesten kommer och bankar på, så tar jag en paus från livet och sätter mig ner och reder ut vad det egentligen som jag mår dåligt över. Så att jag kan undvika det i framtiden.

2013-02-12 @ 16:24:27
Postat av: Becka [fotoblogg]

Vilken underbart fin idé. ♥

2013-02-12 @ 16:47:54
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Linda

Det jag tycker bäst om med mig själv är nog att jag är envis! Har varit det sen jag var liten och har fått höra så många historier av mamma och pappa. Min envishet har verkligen hjälpt mig i de svåraste stunderna i livet då jag inte har någon ork eller när motivationen ligger på botten.

Tack för en fin och peppande blogg!

Mail: [email protected]

2013-02-12 @ 16:52:10
Postat av: Hanna

Vilka tjusiga skal! ^^
Det jag gillar med mig själv är att inte slutar kämpa förrän jag har uppnått mina mål och att jag inte ger upp :)

2013-02-12 @ 16:56:27
Postat av: Evelina

åh, gud så fina skal. :)

Det är en fin tanke du har, att skriva om vad man gillar allra bäst med sig själv. Det är viktigt för att kunna starka självförtroendet och tack för att du tar upp den frågan hos mig, att jag får skriva ner ett svar för att kunna lista ut mer om vem jag är.

Det jag gillar bäst med mig själv är att :
*jag lyssnar, jag lyssnar när andra vill säga något och försöker hjälpa så gott jag kan, trotts att jag inte har någon aning om vad jag egentligen ska göra.
* Jag bryr mig inte om ifall någon gillar en vis grej medan andra kan reta för att dem gillar den. * för att drömmer, åh vad jag drömmer, om allt, och det är en del av mig och jag älskar den, Att få drömma om livet, så som jag vill ha det. Jag skulle inte vara hela mig om jag inte tillät mig själv att drömma.
*mina ögon, jag tycker det är viktigt att ta fram dem saker man gillar på sin kropp istället för att trycka ner dem saker man inte gillar, och jag gillar mina ögon och försöker få fram dem istället för det jag inte gillar.
*jag gillar att jag ställer upp för andra.
*jag gillar att jag kan skriva, att kunna få ut mina tankar istället för att kämpa för att säga dem rakt ut. Jag har svårt att säga vad jag vill ibland, men skrivandet sitter närmre känslorna och tankarna så det gör inte alltid så mycket.
*jag gillar att jag inte behöver vara i centrum, min plats är bakom att få se och höra, att få sitta i ett mörkt mysigt hörn samtidigt att få vara delaktig.
*jag gillar att jag kan skapa, att baka, laga mat, fota, att få vara kreativ och jag värde sätter det stort och tackar mina föräldrar stort!
*jag älskar att jag kan bli inspirerad av så mycket, så mycket att jag inte vet vart jag ska ta vägen. och du är själv en stor inspiration för mig Hannah, tack fina du för att du finns här!
Jag skulle säkert kunna skriva fler saker jag gillar med mig själv, men det är saker jag inte har märkt än. xx

2013-02-12 @ 17:04:17
URL: http://hundrakopparte.blogg.se
Postat av: Sofie Rehnström

Det jag tycker allra bäst om med mig själv är att jag tar vara på alla glädje stunder, glädje rus och försöker leva livet utifrån alla dessa stunder då dessa blir mina minnen för livet. Jag lever i lycka.

2013-02-12 @ 17:43:15
Postat av: Ebba

Det jag gillar med mig själv är att jag är jag. Efter år med dålig självkänsla så har jag äntligen hittat mig själv och det är jag så otroligt glad för! För jag är ju ganska fin ändå, rentav vacker, jag är glad och sprallig, intelligent, bra på att lyssna på och se till andra människor, samt en sann drömmare. Lite jobbigt ibland när tankarna går sin egen väg alldeles för långt bort - men fortfarande är det en del av mig. Precis som att alla har sina små egenheter som bygger personligheten!

Vilken otroligt peppande idé Hannah!

2013-02-12 @ 17:43:26
Postat av: Julia

Jag har tidigare mest letat dåliga egenskaper hos mig själv men kan idag se så mycket positivt hos en människa, även hos mig själv.
Det finns idag mycket jag gillar med mig själv vilket känns så härligt. Jag tycker jag är duktig på att prestera i skolan och kämpar hela tiden för att kunna nå min framtida dröm inom arbetslivet. Jag tycker även att jag är en fin kompis som sprider glädje till mina nära och kära. Jag älskar att vara positivt även fast det inte alltid är så lätt och komplimanger är då verkligen underbart, både att ge och att få. Jag vill ingen människa ont utan vill att alla ska ha det bra.
En till sak jag gillar med mig själv är att jag idag kan känna mig vacker. Från att tidigare tryckt ner mig själv med dåliga tankar är jag idag en stark och lycklig tjej. Jag har nu förståt att alla ser olika ut och är olika, men så otroligt vackra för det!

2013-02-12 @ 17:44:13
Postat av: Johanna

Hej Hannah! Sjukt fina skal! åh!
Det jag uppskattar mest hos mig själv är att jag har väldigt lätt för att uppskatta småsaker i vardagen - ett leende, några fina ord, en extra lång kram. En egenskap som gör att ingen dag blir långtråkig, och glädje att sprida sig. Ha det bra! puss&kram

2013-02-12 @ 17:50:45
Postat av: Johanna

Johanna,
[email protected]

Det jag tycker mest om hos mig själv är att jag bryr mig så himla mycket om andra människor och hur de har det. Inte för att jag är nyfiken, utan bara för att jag vill att alla ska ha det bra och må bra. <3

2013-02-12 @ 17:54:06
URL: http://treeoflife.devote.se
Postat av: Helena

Åh så fina!!! Ett sådant vill jag ha! :) Nu har jag ju inte en iPhone, men det har ju många fina människor jag känner och jag hade blivit alldeles jätteglad inombords av att få ge ett sådant skal i spontanpresent till någon jag tycker om :))
Det jag tycker om med mig själv mest är kanske... Min humor som är sämst i världen. Men eftersom att den är så låg nivå kan jag skratta åt det mesta och åh vad jag älskar att skratta :-)

Kram finis♥

2013-02-12 @ 18:04:40
URL: http://helenismen.tumblr.com
Postat av: Maria

Det jag tycker är bäst med mig är att jag lyckats övervinna en del av min sociala rädsla, jag är inte längre så rädd för att prata med nya människor och det är jag himla glad över

2013-02-12 @ 18:16:11
Postat av: Michaela Glansk

Det bästa hos mig själv just nu är att jag verkligen försöker att bli frisk och kunna leva som jag gjorde innan jag fick min hjärntumör. Det är långt kvar, men tar man en dag i taget så ska det gå!

[email protected]

Vad roligt att du har fått möjligheten att designa iphone skal!

2013-02-12 @ 18:18:11
URL: http://himlavalvets.blogg.se/
Postat av: maya

Jag tycker så mycket om att jag hela tiden ser det fina i allting.

Kram på dig, fino. [email protected]

2013-02-12 @ 18:42:54
URL: http://bonjourmaya.blogg.se
Postat av: amanda

det jag tycker är bäst med mig själv är hur jag hela tiden försöker att vara så snäll och omtänksam som möjligt. jag har det liksom i tankarna hela tiden och verkligen försöker, för jag vill vara den som alla tycker om och inte hamnar utanför lika mycket som jag inte vill lämna någon annan utanför.

varma kramar!

2013-02-12 @ 19:03:27
Postat av: Hanna

åh de var nog de finaste mobilskal jag har sett!
jag fick en iphone i julklapp men har ännu inte köpt ett ordentligt skal och om jag skulle få vinna ditt skulle jag bli väldans glad!

det bästa med mig själv.. ja ibland är det väldigt svårt men trots att det också är en egenskap som jag ibland avskyr så gillar jag också att jag är en riktig tänkare. jag gillar att filosofera och fundera på lite allt möjligt och om jag inte hade den egenskapen skulle det nog kännas ganska tomt och tråkigt.

[email protected]

2013-02-12 @ 19:04:50
Postat av: Benedikte

Att jag är just jag och ingen annan. Och att jag tror på mig själv, att jag en dag kommer tänka "åh, jag duger precis som jag är".

mail: [email protected]

2013-02-12 @ 19:05:08
Postat av: Jonna

Det jag fullkomligt älskar med mig själv är att jag oftast lyckas göra min vardag så värdefull. Har kämpat med det ett bra tag och börjar känna att nu, nu kan jag nästan det. Ibland dalar det, såklart, och då skulle det där skalet med dina fina ord passa så himla bra. För det är ju i vardagen vi lever största delen av vårt liv.

[email protected]

2013-02-12 @ 19:26:42
URL: http://casajonna.devote.se
Postat av: Sofia Ragnarsson

Det jag tycker bäst om med mig själv är min förmåga att känna så mycket för andra människor. Empati kanske man kan kalla det men jag är inte så förtjust i det ordet, så jag kallar det bara min förmåga att känna för andra.

[email protected]

2013-02-12 @ 19:36:47
URL: http://sofiaragnarsson.blogg.se
Postat av: Rebecca

men åh, vilken fin dröm som gick i uppfyllelse. lycka till med konsten i framtiden!

det jag gillar bäst med mig själv är att jag kan leva i nuet, njuter av varje jordsnurr men jag älskar även att framtids filosofiera och är inte rädd för att möta den mystiska framtiden som ännu inte exsisterar. bara taken gör min så väldans glad. när vi håller om varanda, när vi är så oerhört ledsna, när vi sprudlar av lycka. då, då älskar jag att vara där och dela åsikter och peppande ord för att visa att världens är alldeles alldeles fin ändå, inget är omöjligt.

här är min e-postadress: [email protected]

2013-02-12 @ 19:56:22
URL: http://rebeccajohnnysdotter.blogg.se
Postat av: Wilma.

jag gillar mitt leende och att jag ler mest hela tiden, att även när jag försöker se sur ut, pekar mina mungipor uppåt. jag tycker om att mina vänner kan se på mig och säga: wilma, du gör mig så glad. det är svårt att vara ledsen när du ler så.

2013-02-12 @ 20:05:49
URL: http://paperthin.blogg.se
Postat av: Linn

åh, vad fina!

Jag gillar mina ögon och mina långa ben, men mest av allt at jag vågar gå imot alla andra och göra saker som jag vill og bära kläder som jag gillar. Jag vågar be om hjälp när jag vet jag behöver det, och jag står för det jag menar och låter inga andra bestämma över mig. Tycker jag är en rätt fin person jag skulle ville vara vän med mig!

2013-02-12 @ 20:17:58
Postat av: Maria

Jag är med!

En utav mina bästa sidor är nog att jag alltid bryr mig om mina nära och kära -mår inte de bra så kan inte jag må bra! Och oavsett om det finns folk som inte tycker om mina vänner så låter jag inte det bryta ned mig, utan står upp för mina vänner och stöttar dem. :)

2013-02-12 @ 20:29:16
URL: http://mariahjartalondon.blogg.se/
Postat av: Matilda

åh, superfina!!
Jag gillar mitt hår, att jag naturligt får riktigt korkskruvar! haha och mitt sinne för humor, inte för att det är så superbra humor, men jag försöker alltid göra det bästa och roligaste av stunden. Jag bjuder på mig själv, och har riktigt roligt med mina fina vänner!
Många kramar.
([email protected])

2013-02-12 @ 20:49:41
URL: http://matildaidaeandersson.blogg.se
Postat av: Emma

Det bästa med mig själv tycker jag är att ja bryr mig. Mår mina vänner bra mår jag bra. Jag vill aldrig någon av mina vänner illa och att se någon av dom ledsen gör mig riktigt ledsen. Så det tycker jag är det bästa med mig, att jag bryr mig om dom så otroligt mycket!

2013-02-12 @ 20:58:32
URL: http://mylifebyemma.blogg.se
Postat av: alice.

åh vad fint!! det jag tycker om bäst med mig själv just nu är att jag är så bra på att simma! jag har nämligen i julas opererat ett knä som har varit trasigt i flera år, och nu under lovet så går jag en kurs för att utbilda mig till simlärare. därför är det helt fantastiskt att märka att trots att jag inte kan springa så kan jag fortfarande simma precis lika bra som alla andra, kanske till och med bättre!

sportlovskramar till dig fina hannah!

2013-02-12 @ 21:09:47
URL: http://www.alice.devote.se
Postat av: astrid

Astrid Hermansson
[email protected]

(det jag gillar bäst med mig själv är att jag har många vänner som har för vana att anförtro sig åt mig, vilket borde innebära att jag är en god lyssnare och vän)

2013-02-12 @ 21:20:26
URL: http://astrud.blogg.se
Postat av: ellinor

åh så fina! det är tycker bäst om med mig själv är att jag vågar. jag vågar stå för vad jag tror och tycker. jag vågade bryta mig loss från killen som slutade behandla mig med respekt. jag vågar göra alla de saker som jag tidigare bara drömde om. jag vågar nu.

2013-02-12 @ 21:36:13
Postat av: Elin. A

Åh så otroligt fina!! Det jag tycker bäst om med mig själv är att jag försöker ta vara på alla glädjestunder, glädjerus och leva utifrån det. För detta skapar lycka inom mig och gör det lättare att fortsätta kämpa vidare.

2013-02-12 @ 21:40:53
URL: http://eelinarvidsson.devote.se/
Postat av: Johanna Viitanen

Johanna Viitanen
[email protected]

Måste bara säga att detta var en så himla fin idé med en sådan här tävling! Hur som helst, det jag tycker om mest med mig själv är att jag är spontan. Jag kan till exmpel bestämma mig för att åka till havet med min kompis en vanlig tisdag och ofta är det så att bussen går 5 minuter och det blir inte sällan kaosartat! Jag tycker dock det är jätteroligt och det ger mig och mina vänner alltid något att skratta åt!

2013-02-12 @ 21:42:48
Postat av: Emilia Svensson

Vilka fantastiskt fina mobilskal!

Det jag uppskattar mest med mig själv är mina ögon. Med dem har jag lärt mig att se allt fint som livet består utav.

Dunderkramar till dig och tack för en mysig blogg som alltid piggar upp!
[email protected]

2013-02-12 @ 21:48:15
Postat av: frida fimland

Frida Fimland
frida@fimland.

Det jag tycker bäst om med mig själv är att jag är nöjd med mig själv och jag är stolt över mina misstag. Jag tycker också om att jag vågar säga ifrån, att jag står upp för mig själv och att jag skiljer ut mig från mängden. Jag är inte det som andra kallar normal, jag känner mig lite original. Jag tycker om att jag kan säga att jag är nöjd med saker med mig själv och att jag stolt över mig själv. Det är nyttigt att tycka om sig själv. Himlans fin tävling förresten!

2013-02-12 @ 21:52:43
URL: http://trustingwolves.blogg.se
Postat av: Mari Rabben Igland

Dette er nok den kosligeste konkurransen jeg noen gang har sett, og jeg elsker hvordan den påvirker humøret i en så positiv retning! Noe av det jeg liker best med meg selv er fregnene mine etter en lang dag i solen. Før likte jeg de ikke i det hele tatt, men etterhvert har jeg lært meg at "sånn er det bare", og blitt glad i de :-)

Mari Rabben Igland
[email protected]

2013-02-12 @ 21:55:16
URL: http://www.mnri.blogg.no
Postat av: Elvira Andersson

Det jag tycker är finast på mig själv är mina ögon!

2013-02-12 @ 22:24:07
Postat av: Annie

Jag tycker om att hjälpa andra runt omkring mig och det kommer naturligt hos mig. Det är jag väldigt glad för, för jag blir glad när jag tänker på att jag vill, kan och faktiskt hjälper dem jag tycker om. På så sätt känns det som att det jag gör räknas och att det bidrar till att de människor som jag älskar mår bra. Det får i sin tur mig att må bra.
Och så tycker jag om att jag har förstärkt mitt självförtroende så mycket det senaste året. Känner mig stark i mig själv och det värdesätter jag så mycket.

2013-02-12 @ 22:42:45
Postat av: Clara Johansson

det som jag tycker allra bäst om med mig själv är min påhittighet. Det låter säkert helt konstigt och allt sådant, men jag älskar det. Jag älskar hur jag bygger upp nya världar, platser och människor. Hur jag kan komma med idéer supersnabbt och skriva allt möjligt konstigt. Min påhittighet är något av det bästa jag har och jag hoppas att jag aldrig förlorar det.

2013-02-12 @ 23:00:17
URL: http://novemberskratt.blogg.se
Postat av: Tove Ericson

åh vilken fin idé! jag gillar min ögonfärg, mina läppar och min längd. dessutom är jag bra på att lyssna, har alltid älskat att hjälpa andra. puss!
//tove

2013-02-12 @ 23:00:21
Postat av: Melinda

Gillar konceptet på den här idén! Det bästa med mig är att jag är en social person. Det är så härligt att inte behöva vara överblyg första gången i ett sammanhang utan att jag brukar kunna " ställa in mig själv" efter den situation jag är i och har inte svårt för att lära känna nytt folk :)

2013-02-12 @ 23:03:48
URL: http://thelifesroad.blogg.se
Postat av: Fia-lotta

Det jag gillar mest med mig själv att jag är kreativ, vågar vara mig själv, jag bryr mig inte vad andra tycker och jag är oftast väldigt glad och positiv!!

2013-02-12 @ 23:09:39
Postat av: Daria

Jag tycker om att jag är så målmedveten. Att jag kämpar och vägrar ger upp tills jag får det jag så länge strävat efter. Det ger mig lite hopp vissa dagar, visar liksom att jag kan om jag verkligen vill. Får mig att tänka att det i framtiden kommer leda till lite större saker än att lära sig att hjula eller ta mig igenom något jobbigt. Att det jag drömmer om kanske kan bli sant, om jag bara kämpar tillräckligt hårt och inte ger upp.

2013-02-13 @ 00:56:58
URL: http://rainydays.devote.se
Postat av: Daria

Ojdå, glömde visst min mejl! Men nu ska den nog vara med :)

2013-02-13 @ 00:58:03
URL: http://rainydays.devote.se
Postat av: julia

Jag har varit sjuk i snart 1,5 års tid och gått upp ungefär 12 kilo. Det är jobbigt, men jag kan fortfarande inte förmå mig själv att trycka ner mig själv för det. Varför skulle jag? Jag är ju fortfarande jag och det är det som gör mig vacker. De där 12 extra kilona gör att jag inte kommer i min favoritklänning från förra året, vilket är trist. Men bara för det så kan jag inte gå runt och deppa utan måste peppa mig själv. Man måste finnas där för sig själv hela tiden och sluta förlita sig på andras stöd och tröst, även om det är fantastiskt viktigt. Men om man inte finns där för sig själv är det så lätt att tappa greppet om allting när den där du trodde var sin krycka plötsligt rycks bort.

2013-02-13 @ 01:06:24
Postat av: Ida

Det jeg liker best ved meg selv er at jeg stadig overrasker meg selv! Jeg er en person som er rolig, stille, ettertenksom. Og hvis jeg valgte å beskrive meg selv som tøff, her jeg sitter med blomst i håret og kjole på. Ville de fleste jeg kjenner ledd, men det er det jeg har skjønt at jeg er. Jeg er ikke så tøff utenpå, og aldri tøff mot andre, men jeg er tøff fordi jeg ikke gir opp og står opp hver morgen med er smil, selvom jeg er syk. Jeg er tøff :)

2013-02-13 @ 01:48:29
Postat av: Sandra

Det bästa med mig själv är att jag duger som jag är, oavsett hur jag presterar i skolan, på jobbet och livet i övrigt!

2013-02-13 @ 09:00:53
Postat av: N A T H A L I E Y R V E N S T A M !

Hakuna matata skalen hade jag velat vinna, då jag älskar det mottot.
Det bästa med mig själv är nog att jag är en väldigt social person,och låter inte någon lämnas utanför, och att jag älskar att göra alla i min omgivning glad.
Och då att jag är väldigt spontan haha!

2013-02-13 @ 09:42:08
URL: http://haap.blogg.se/
Postat av: Jonna

Vilka tjusiga mobilskal!! Jag gillar att jag både är envis och vägrar ge upp ibland och kan förstå när det är nog andra gånger. Det är viktigt att kämpa men minst lika viktigt att ta hand om sig själv, tycker jag. Annat jag gillar: mitt leende, min humor och att jag oftast är positiv och ser det fina i de små sakerna i livet :)

2013-02-13 @ 11:09:11
Postat av: Ingrid

Så himla fina mobilskal, ett sånt skulle man gärna vilja ha!

Det bästa med mig är nog att jag är bra på att njuta av de små sakerna i livet. Som att göra världens finaste frukost även om den bara är till mig. Eller att vakna till sol och snö utanför fönstret och tycka det är det finaste som finns. Det låter så himla klyschigt men är ändå så underbart att kunna njuta av småsaker.

2013-02-13 @ 11:20:52
URL: http://m0nster.blogg.se
Postat av: Ulrica

Jag har länge sett livet som något jobbigt, något man bara vill försvinna ifrån, men för ca ett år sedan vände det och nu trivs jag som allra bäst. De jag uppskattar med mig själv är just de, att jag inte slutar kämpa för en lång uppförsbacke utan faktiskt fortsätter lunka fram. Jag vet att många skriver texter som den här men för mig är det verkligen så! och därför är jag så glad att jag är jag och ingen annan. Tack snälla för världens finaste, mest underbaraste blogg, kram

2013-02-13 @ 13:17:17
Postat av: ˟ Photospiration

Så fina skal, allihop!

2013-02-17 @ 12:31:58
URL: http://photospiration.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0