och dröm dig till ett helt annat paradis.

fredagskväll. och tröttheten bor i hela mig. jobbat precis hela dagen har jag gjort men åh, vad roligt det är!! och på cyklen hem, i takt med att ängarna susar förbi drömmer jag om en höst med ännu mera jobb, för att sedan kunna spendera min förtjänst på sånt som resor till olika paradis. de som ännu bara finns i mina tankar.

men nu tar jag mig en titt tillbaka i tiden i stället! om veckans visit i sommarstugan och ett par vykort från min torsdagsmorgon. pappa köpte frallor som jag åt med favoritost, ruccola och gurka tillsammans med soyayoghurt, müsli och melon samt en kopp rabarberte. allt i sälskap av favoritpersoner, sommarprat och en utsikt över det blå. åh. ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Har du fått något svar om du kommer in på någon skola till hösten? För du sökte väl grafisk design. Kram

2013-07-13 @ 22:18:49
Postat av: Gabriella

Vilka mysiga bilder!

2013-07-13 @ 23:37:42
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Mathilda

Hej igen finaste Hannah! Först vill jag tacka dig för dina fina råd du gav mig, de har verkligen hjälpt. Jag är så stolt över mig själv som vågat göra saker jag förr aldrig annars hade vågat. Mycket är tack vare dig. Tusen tack och många kramar.
Jag tänkte fråga vilka dina favoritpodar är? Ha en underbar sommar och lycka till men dina paradisplaner <3

2013-07-14 @ 07:04:23
Postat av: Emelie

Somrigaste frukosten, åh, så god den ser ut!
Favoritosten, är det hushålls, tro? Ser lite ut så, med de små hålen :) Eller kanske präst.. Hmm.. *ostgalen*

2013-07-14 @ 11:59:46
URL: http://sockerskrin.blogspot.se
Postat av: lisa

alltså din blogg är så mysig jämt! :)

2013-07-14 @ 13:10:26
URL: http://popflickan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0