om junimelodier och sommmarvindar.

söndag. fönstret står ständigt på vid gavel, från morgonfåglarnas första melodier till kvällens sista smattrande regn. där bredvid hänger min sjömansklänning, en drömkreation att springa genom sommargatorna i, med hatt och nya skor. och som om det inte vore juni nog är mina smalben fyllda med blåmärken och på mitt vänstra knä finns ett skrubbsår från busiga bestyr. jag slår mig
ner i sängen, äter fruktigt mellanmål, spelar pirrande musik och försöker förstå det där med att sommaren äntligen är här. och nu tänker jag ta vara på var eviga sekund. här kommer mina junimelodier. ha det fint! puss
 
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: nellie

det hade varit väldans kul om du ville visa bilder på hur du såg ut på din bal! klänningen såg så fin ut. kram

Svar: åh, det ska jag absolut göra! ska bara samla på mig lite fler fotografier från vännerna också. håll ut! ha det fint!
Hannah.

2013-06-02 @ 16:39:04
Postat av: Irene

Men ååh varifrån är klänningen? alldeles otroligt fin!

Svar: tack fina du, den är från asos.com. tusen kramar!
Hannah.

2013-06-02 @ 17:24:38
Postat av: Therese

Jaa..varifrån är klänningen?
Jättefin!

Svar: tack, den är funnen på asos.com. ha det fint!
Hannah.

2013-06-02 @ 18:16:37
Postat av: frida

oh juni, så fint.

2013-06-02 @ 18:19:47
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Gabriella

Älskar dina bilder.

2013-06-02 @ 19:16:20
URL: http://morningmoments.se
Postat av: Emma

Hej! För några veckor sedan köpte jag ett rött läppstift. Ett ljusrött som jag letat efter så länge, så jag slog till. Det är verkligen jättefint och så. Men nu har jag problemet att jag inte vågar ha det på mig bland folk. Känner mig liksom för uppiffad, jag har alltid varit den som sminkat och klätt sig enkelt. Samtidigt som det är så fint så känns det inte som "jag" att bära läppstift, men jag vill ju lite att det ska vara min grej med läppstift. Egentligen så är detta ett sådant stort problem, jag är bara lite nojig. Men jag funderade bara om du kanske kan komma med något tips?
Jag tycker verkligen om din blogg och du inspirerar mig så mycket. Taco-kram!

2013-06-02 @ 20:35:02
URL: http://sevenseashells.blogg.se
Postat av: JULIA.

Åh herregud så mysig blogg.

2013-06-03 @ 00:01:52
URL: http://juliasphotography.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0