om goda luncher, höstpromenader och ett utrop.

måndag. och trots att klockan är bara lite över tre jag har redan hunnit med en massa kalasbra ting i dag! som en lång god frukost framför serier, en styck cykeltur i något för mycket regn, lunch på en ny spännande restaurang med världsbästa elsa och så krispig oktoberluft på vägen hem. nu är kroppen frusen och tekoppen varm, så jag stannar i sängen till jobbet börjar... 

och passar på att sammanfatta min vecka genom instagram! som kanske är min bästa i månaden ändå. fast så säger jag ju alltid!! veckan började med te och en gröt, bestående utav hallon, macadamianötter och kokos bland annat! och så en promenad i guld
och höstsol med g. kanske veckans ända soliga dag, och bästa sättet att ta vara på det är, enligt mig med en långpromenad.
 
i tisdags åkte jag till lund för att fika med michaela. vi besökte st jacobs måsta vara det absolut bästa stället för bull-fika i hela skåne!! så gott. fast vykort nummer två är inte från då.
 
men det här är! från när michaela och jag gick till st hans backar och kikade på den makalösa utsikten! fler vykort finns att finna


i fredags träffade jag äntligen caroline, efter många uppskjutna datum och förkyldningar som kommit emellan alla våra planerade luncher. men det var nog bra ändå, för åh vad mycket vi hade att prata om! först åt vi på klostergatans vin och delikatess. hon en risotto, jag en soppa och så lyxade vi till det med varsitt glas vitt. sedan tog vi kopp te på stenugnsbageriet innan vi kramades hej
då och jag for hem, tog en promenad genom höstlöven och jobbade hela kvällen.
 

i lördags for jag till älskade gbg och hälsade på min mail-och-brevvänn anna. så himla fint att äntligen ses!! vi började med att ta spårvagnen till haga och äta lunch på en deli där jag åt en tallrik med massvis utav olika delikatesser som var tappar-hakan-goda. plus surdegsbröd! mumma. sedan gick vi vidare genom stadsdelen och inhandlade te, nötter och en massa annat kvällsgott. 
 
dagen till ära bar jag den här prickiga blusen! resten utav lördagen spenderade vi med höstpromenader, årets första kopp julte och clementiner. vi pratade om allt från kärlek till astrid lindgen figurer ända tills vi blev på tok för trötta och somnade gott. morgonen därpå åt vi gröt med kanel och clementiner, drack julte och njöt av regnsmatter på rutan och the holiday på tv-skärmen. kanske den mysigaste morgonen på hela hösten. alltså, JAG ÄLSKAR JULEN!! var bara tvungen att utropa det. ha det fint! puss
 

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilken fin vecka! Och underbara bilder! :)

2013-10-21 @ 17:26:56
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: frida

JAG ÄR OCKSÅ SÅ HIMLA TAGG PÅ JUL!!!!
älskar bilderna

2013-10-21 @ 18:06:59
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: bonnie

Alltså din blogg är så himla fin och peppig! Blir alltid så glad efter att jag varit inne här.

2013-10-21 @ 19:13:05
Postat av: Emmy

din instagram är fantastisk!

2013-10-21 @ 19:30:57
URL: http://vykorttillpappa.tumblr.com
Postat av: Ida

så mycket fint!

2013-10-21 @ 20:18:47
URL: http://tradeskins.blogg.se
Postat av: Elin

Hanna, hur gör man när kärleken tar slut för att inte tankarna ska äta upp en? Hur hanterar man att gå från att träffas flera dagar i veckan till ingenting över en natt? Och hur ska man klara av att sova själv utan en varm kropp att krama bredvid?

2013-10-21 @ 21:03:27
Postat av: Amanda

Jag skickade ett ganska långt mail till dig för lite över en vecka sedan och har ännu inte fått svar. Jag förstår helt klart om du inte hunnit och jag kräver absolut inte att du ska svara. Tänkte bara kolla så att du inte har missat det? Skulle bli så himla glad över ett svar! Fantastisk blogg!

2013-10-21 @ 22:52:09
Postat av: Maja

älskar älskar dina sammanfattningar från instagram (älskar hela din instagram)

2013-10-21 @ 23:12:13
URL: http://vackeridiot.blogspot.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Ser ut som en helt fabulöst fin vecka. How lovely!

2013-10-22 @ 17:27:29
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: F

fint.

2013-10-26 @ 22:01:23
URL: http://trasslainsig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0