om allt mellan höstligheter och hjärtekross.

onsdag. och lyckoruset håller sig kvar. från morgon till kväll, genom dagens fikastund med en saknad vän, till långa timmars
jobb och cykelturen hem. så fint att äntligen känna sig lycklig och trivas så bra med att vara singel, skolfri och bo i en liten by
på landet där inga bussar går (och mig inget ont når). 

ovan ser ni fyra ting som värmer mig i höst. jag har nämnt den förut, de stickade tröjorna från monki som jag och allra käraste syster förälskat oss i. vit, pudderosa, stenblå och päronglassgrön. kanske mitt bäst köp någonsin! nu tycker jag det är på tiden
att vi öppnar frågelådan!! här kan du undra, önska och dela. precis vad du vill! fråga på, och ha det fint! puss
 
STOPP!! och tusen tack för alla superbra frågor!
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilket är ditt absoluta favorit höst bestyr?
vad lyssnar du på för musik när du är ute och går om hösten?
har du något tips på favorit recept?

2013-09-04 @ 20:56:02
Postat av: ellen.

dina bästaste pepp-tips nu när all kyla och mörker kommer?
favoritlåt just nu?
och om du köper godis, hur ser din godispåse ut då? vilka smaker,sorter,färger och former finns där i? kram kram

2013-09-04 @ 21:04:28
URL: http://elleningridlisa.blogg.se
Postat av: Anonym

Hur är din relation till din familj?
Vad är dina bästa hösttips?

2013-09-04 @ 21:12:21
Postat av: Michaela

Till vilka städer vill du besöka den närmaste tiden?
Vart vill du bo när du "blir stor"?
Hur är det att bo i en liten by?
Vilka höst-måsten har du att tipsa om?
Några filmer som du ska se i höst?

2013-09-04 @ 21:14:25
URL: http://himlavalvets.blogg.se
Postat av: Anonym

Vad heter du i mellannamn?

2013-09-04 @ 21:14:40
URL: http://majflickan.devote.se
Postat av: vera

två frågor! :)
för det första. när jag är ute på stan exempelvis och ser en bekant som jag hälsar på vet jag aldrig vad jag ska säga. det blir alltid bara hur mår du... haha vad kan man säga?? jag får som inte ut något mer och det bli pinsamt ;) tips?

andra frågan. gör du något särskilt med ditt hår? du ser ut att ha så fint, tjockt och lockigt hår. tips på vad man kan göra med det. mitt faller ofta bara platt.

så fin blogg du har!!!

2013-09-04 @ 21:17:15
Postat av: ida

Umgicks/umgås du med dina klasskompisar i gymnasiet? Eller är det bara kompisar från högstadiet?
Jag vet hur din relation till alkohol är. Har den alltid varit så eller har du festat och varit full någon gång?

2013-09-04 @ 21:19:15
Postat av: Inez

bästa tipsen att göra en vanlig vardag i höst lite finare?

2013-09-04 @ 21:33:40
Postat av: Emma

Hur lång är du?
När du korsar armarna, vilken arm lägger du överst?
Var i världen skulle du allra helst vilja bo?

2013-09-04 @ 21:37:30
Postat av: Linnea

åh kan inte du dela med dig av fina recept? skulle inte du också kunna visa mer detaljerat hur du gör med dina bilder. jag kan verkligen inte photoshop och skulle verkligen vilja kunna det! har läst om hur man kan göra, men jag tycker aldrig att det blir bra och fattar ofta inte. dina bilder är alltid så himla fina!
kram och tack för en fantastisk blogg!

2013-09-04 @ 21:38:04
Postat av: hanna

Jag är så himla inspirerad av dig och hur du klarat dig igenom allt med benjamin. Jag har nämligen precis upplevt samma sak och är lite i den här situationen att dagarna bara blir gladare och gladare. men åh vad jag saknar att älska någon på det där viset! jag vill så himla gärna bara träffa någon ny och bara älska och få kärlek tillbaka. hur gör du för att inte längta förmycke? att inte gå under över depressionen som uppstår när man inser att det kan ta en tid innan man känner sådan kärlek igen? puss o gos <3

2013-09-04 @ 21:43:50
Postat av: Lotta

Undrar om du har några fina hösttips? (vad gäller både klädval, recept och peppning)

Tack för superduper-blogg!

2013-09-04 @ 21:49:04
Postat av: Ida

kan du inte lite kort berätta om mina närmaste framtidsplaner. Ska du plugga vidare, flytta, resa? jag är så nyfiken. min student väntar i vår, och jag är så vilsen, jag vet inte vad jag ska göra. plugga vidare, resa, jobba, flytta hemifrån... mina tankar byts ut varje dag. att få ta del av dina tankar kanske kan ge mig lite inspiration!

2013-09-04 @ 21:49:09
Postat av: Sofie

Vill börja med att säga att din blogg alltid inspirerar mig och gör mig glad! Jag undrar vad ditt bästa tips är för att få bort den där känslan av hopplöshet och ensamhet och hur man kan peppa sig själv i svåra tider? När man inte har en bästa kompis att ringa till, vad ska man göra då? Kramar

2013-09-04 @ 21:56:47
Postat av: Clara

Kan inte du publicera en innan-jag-dör lista (om du har en sådan)?
Hur gör man för att bli mindre blyg?
Har du något tips på hur man inte ska få sådan presentationsångest?
Vilka melodier lyssnar du helst på just nu?

Kram!

2013-09-04 @ 22:00:43
Postat av: Anonym

Vad ska du läsa för böcker nu i höst? Och annars vill jag bara säga att du verkar vara en så otroligt stark och bra tjej!! Jag blir så inspirerad av dig!

2013-09-04 @ 22:01:49
Postat av: rebeccajohnnysdotter

åh, de är så mysiga! själv äger jag den havsblåa!

dina frukostbilder är verkligen så himla inspirerande och du är min högsta inspirationskälla just gällande fina ting och frukostar men nu tänkte jag även fråga vad du helst äter till lunch och middag, favorit recept och sånt! skulle passa alldeles utmärk nu när hösten kommer emot och allt! kram och tack för en oerhört fin blogg!

Postat av: Ebba

Hur ser dina planer ut så här efter gymnasiet? Inte för att man måste ha några direkta planer hela tiden, men vad drömmer du om att göra nu och i framtiden?
Kan du sakna gymnasiet något?
Det verkar som att du är sugen på en tågluff, vilka länder vill du åka till i så fall?

Kan du inte förresten göra någon mer peppande videoblogg? För du är så härlig och säger så kloka saker! Massa september kramar!

2013-09-04 @ 22:14:44
Postat av: -

Blev tipsad om din blogg för bara någon vecka sedan. Kanske det bästa tips jag fått. Klickade hur som helst runt lite bland kategorierna och fann novellerna du skrev. Kommer det flera? (Hoppas!!)
Sedan undrar jag också om du är helt frisk från din ätstörning, eller om det är någonting som alltid kommer sitta kvar? Vad fick dig att inse (om det finns ett konkret exempel) att du behövde bli frisk?

Tusen varma höstkramar

2013-09-04 @ 22:25:54
Postat av: Melinda

Vilka bröd bakar du helst hemma?
Tips på höstbestyr?
Hur vill du att ditt liv ser ut om 7år?
Du skrev tidigare att du blivit lite förälskad i Göteborg, är det en stad du hade kunnat tänka dig att bo i?
Hur lång är du?
Har du sett på Wallander som jag tipsade om? :)
kan du inte tipsa på lite vegitariska rätter Hannah?

2013-09-04 @ 23:29:39
URL: http://thelifesroad.blogg.se
Postat av: Anonym

Hej
Använder du många olika produkter (parfym, schampo, krämer, bra för håret-grejer etc.) eller är du sparsam med sådant?

2013-09-05 @ 00:15:13
Postat av: Ellinor

Du verkar vara världens gulligaste tjej. Du är lojal och trevlig mot alla dina läsare och följare på instagram. Jag blir ofta imponerad av andra människor och uppskattar det folk gör, men är himla dålig på att berätta det. Hur blev du så peppande? och hur kan jag bli bättre på att visa uppskattning? Även - hur lär man sig att ta emot och ta in beröm och komplimanger från andra?

Du som har gått en estetisk linje på gymnasiet och har planer på att eventuellt jobba med att skapa, har du några tips på hur man tror på sig själv? att man klarar av att syssla med något liknande, precis sådant som man tycker är så himla roligt. Trots att man går världens plugglinje med höga krav om betyg och välbetalt jobb från omgivningen, i synnerhet föräldrarna.

Vilket är ditt bästa minne från din gymnasietid, om du bortser från studenten?

Vilka saker i världen upprör dig mest?

Finns det några kvinnor som inspirerar dig extra mycket?

Vilka är dina favoritplatser i världen? Både avlägsna och lite närmare.

Jag personligen blir väldigt pirrig, lyckligare och i allmänhet kär i takt med att våren blommar ut medan hösten känns tung, gör mig dämpad och det mesta känns jobbigt under en tid jag egentligen tycker är väldigt mysig. Berörs du mycket av årstidsskiftningar?

Jag hoppas inte frågorna blev för jobbiga eller krångliga. Tusen tack för en kalasbra blogg! Blir alltid lika glad av att kika in och se dina bilder och läsa dina texter.

2013-09-05 @ 00:49:57
URL: http://frkgjelsnes.blogg.se/
Postat av: Amanda

Hej Hannah!
Ibland känner jag att nutiden är så himla "online" så att jag nästan önskar att livet hade sett ut som för några år sedan, samtidigt som jag tycker det är fint att man kan få hur mycket inspiration närsomhelst via sin iphone/pinterest/instagram etc. Men det gör mig lite ledsen när jag tänker på hur många stunder man kanske går miste om, t.ex. det där mötet med den där killen man möter på morgonpromenaden- istället för att det kanske tar sin tid att lära känna honom och att låta sig få vara lite nyfiken och blyg så tror jag att det är mer vanligt att man i dag facebookar sig fram och direkt dömer utifrån det man ser på fb. Och att man istället för att leva i det som är så känns det som att man inte kan låta bli att "dela" det med en bild på instagram. Stressande och inte alls så närvarande, tycker jag!
Har du tips på hur man kan vara lite mer "offline" och få upp ögonen för små saker som händer utanför intranätet. Vill ha det lite som förut när man skickade lappar till varandra och ena dagen fick man ett leedne av den fina killen och andra dagen gav jag ett leende tillbaka, så sakta och så pirrigt och nyfiket framåt. Nu är vi så fort fram och upptagna och stängda och nätdejting är väl ett exempel på vad jag menar. Hur tänker du kring detta?

2013-09-05 @ 00:55:45
Postat av: Felicia

Om du skrev en bok vad skulle den heta då?
Hur skulle omslaget se ut?

Kramar

2013-09-05 @ 07:40:12
URL: http://feliciaasj.blogg.se
Postat av: frida

vilka är dina bästa artister och band?
om det fanns en dag till i veckan, vad skulle du göra den dagen?
kram!

2013-09-05 @ 07:44:54
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Sigrid

Hur mycket lägger du på kläder i månaden?och vad får du inspiration från? Bloggar du följer? Böcker du läser? Thé du dricker? Kompisar? Filmer?
Dina allra bästa tips för att må bra o höstrusket?

2013-09-05 @ 08:10:02
URL: http://sigridmariaa.blogg.se
Postat av: Bonnie

Vilket är ditt finaste barndomsminne?
Vilka är dina bästa böcker, bästa tv-serier och bästa filmer?
Bästa låten just nu?
Det godaste du vet?
Din favoritplats?
Om ditt hus brann upp och du bara kunde rädda 5 saker. Vad skulle du då rädda? (Förutsatt att alla som var i huset överlevde)

2013-09-05 @ 08:32:36
Postat av: Amanda

Var står du politiskt på ett ungefär? :)

2013-09-05 @ 08:32:47
Postat av: Evelina

om du skulle få planera in en hel dag med en vän, vad skulle du vilja göra då?
världens mysigaste byxor som passar kalas till skolan, har du något tips på sånt?
tips på att se de fina sakerna i livet?
om du skulle packa väskan och ge dig ut på äventyr imorgon, vart skulle du åka, och vad skulle du göra?
någon tumblr favorit?
hur skulle du vilja att ditt bröllop skulle se ut?

2013-09-05 @ 09:40:55
URL: http://cupcakesforbreakfast.blo.gg/
Postat av: Victoria

Säg 5 saker som du tycker är viktigt att göra på hösten

2013-09-05 @ 10:04:10
Postat av: Lena

När du unnar dig i mat -och fikaväg, vad väljer du helst då? (har för mig att du inte är så mycket för godis tex? Det är inte jag heller)
Har du någon tumblr? (vet din fina illustration-tumblr), men tänkte om du har en tumblr där du samlar inspiration?
Hur ser den perfekta frukosten ut i höst?
Vilka tre plagg kommer du använda mest i höst?

puss!

2013-09-05 @ 10:41:21
URL: http://lenasvanberg.blogg.se
Postat av: Sofia

Så himla fint! Jättefina myströjor också!

2013-09-05 @ 10:59:24
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Elin

Kan du svara på frågorna i en video? Känns mer levande då :)
Kram!

2013-09-05 @ 13:09:56
URL: http://flickanmedkameran.tumblr.com
Postat av: Maria

Många längtar efter att få fylla arton och gå på krogen. Inte jag. Jag har ingen längtan att få göra det. Jag oroar mig för när den tiden kommer. Jag vet ju inte hur det är att gå på krogen, men det känns verkligen inte som jag och jag är inte sugen på det. Vad gör jag då om någon frågar mig om vi ska gå ut på krogen? Jag vet inte om jag skulle trivas där. Jag vill bara ha det trevligt med mina vänner, men måste man festa för det? Vad har du för erfarenheter?

2013-09-05 @ 14:21:37
Postat av: Anonym

Hur orkar man med saker som bara ger en stress! Älskar din blogg supermycket. Den ger verkligen vardagslycka :D

2013-09-05 @ 15:32:04
Postat av: Alicia

Vilket objektiv använder du oftast fina?

2013-09-05 @ 16:31:51
URL: http://flugsvampar.blogg.se
Postat av: Hilda

Kan du ge några bra och enkla frukost/ mellanmåls tips för en regnin höstdag?

2013-09-05 @ 17:48:00
Postat av: Mileja

Jag går första året på naturvetenskapsprogrammet och jag är så himla skoltrött!! Tips!!

2013-09-05 @ 20:31:01
Postat av: rebeccajohnnysdotter

vad gör du med din hy? den är ju alldeles strålande och fint!!

Postat av: Amanda

Skriver du utöver bloggen? Om ja, vad skriver du? Korta texter, böcker, dagbok?
Har du skrivtips?
Tänker du att du nån gång kommer att släppa en bok?

Du skriver så fint och bra!! Kram till dig

2013-09-06 @ 08:05:46
Postat av: Becka [fotoblogg]

♥ ♥ ♥

2013-09-07 @ 00:45:31
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0