om det stora solskenslyckoruset.

måndag. och äntligen, äntligen har jag fått njuta av den älskade vårsolen som jag missat under min helgs alla jobbtimmar. och det har jag fått göra i form av morgonlöpning längs havet i shorts och linne. shorts och linne!! galet!! samt att ha picknick med en saknad favoritperson och prata om sånt som lättar hjärtat. fint! och nu är det, som vanligt dags för summering.


för precis en vecka sedan åt jag jordgubbar med kvarg, dadlar, kokos och nötter, drack hallonvatten och åt knäcke med ägg till frukost och sprang en löptur i skogen. soligt! men hade både långa byxor och vindjacka på mig vill jag minnas!!
 

och ett klädval. klär mig gärna i tunna linne-byxor och slappa enfärgade tröjor nuförtiden. men drömmer om lite mer sånt här 
att variera med! så, köpenhamn nästa! vem vill fara med? solsken, lite rose och en raw-sallad i gröngräset. åh.
 

solkatter på morgonhud och en vy över mitt rum. äntligen är det en passande årstid för mina sommar-blå lakan från lexington som jag fick i julklapp. tackar morfar och mormor för värdlens skönaste och mjukaste present!!
 

veckans godaste: den här frukosten samt vegan-salladen på kajgatan 34 som inkluderade hommus, nötter och äpple. mumma!!
 

och så får jag inte glömma den kalasgoda lunchen på raw food house i malmö med elin!! så himla mysigt café, tips, tips gånger tusen! här satt vi i flera timmar och pratade framtidsdrömmar, resor och hälso-filosofier.
 
ännu mera morgonminuter. det var en absolut en väldans bra vecka! fast än jag känner redan nu att den här veckan kommer bli ännu bättre! och inte minst soligare!! i skrivande stund ligger jag dock med enorm huvudvärk, och jag vet inte om den kommer från jobbslit eller mycket sol och lite vätska. hur som helst ska jag nu spendera min kväll med te och glee. puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Diman Dilir

mysiga bilder:)

2014-04-28 @ 22:39:15
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Clara

Din instagram är ju den ultimata mys-inspon!

2014-04-28 @ 23:09:56
URL: http://clarahedman.blogg.se
Postat av: Elin

Hej fina Hannah! Har en liten fråga till dig:
Har för mig att du är och besöker fina Malmö ibland och jag ska tillsammans med mamma och syster på semester där i sommar. Har du några bra saker man kan titta på eller som man "måste uppleva"? Det kan vara allt från shopping, sevärdheter eller fina fik och restauranger. Ska även till Köpenhamn en dag så även där skulle jag bli glad om du hade några tips.
Ha en underbar vår/sommardag och ta hand om dig!
Kram!! <3

2014-04-29 @ 07:07:55
URL: http://flickanmedkameran.tumblr.com
Postat av: Ida

Så utrolig fine bilder! Din blogg er fantastisk <3

2014-04-29 @ 15:54:43
URL: http://cupoftea.blogg.no
Postat av: Johanna

Låter som en mysig vecka :)

2014-04-29 @ 17:10:40
URL: http://overklighet.blogspot.com
Postat av: Moa

Du har verkligen en jättemysig och fin instagram, tycker verkligen om att följa dig där!

2014-04-30 @ 01:10:41
URL: http://absurditeter.forme.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0