varm, varm, varm.

tisdag. och utan att jag riktigt tänkt på det har det dykt upp supermånga nya namn i mitt kommentarsfält på
senaste tiden. och vem du än är, var du än bor och hur väl du än känner till mig tänkte jag att det vore himla
passande med en lista till om-mig-kategortin! och tusen tack för alla fina ord, blir så väldans varm och glad!
här kommer cirka trettiosju saker och ting som jag älskar, älskar, älskar:

Jordgubbar

paris. favortistaden nummer ett som jag föll handlöst för redan första dagen på min visit.

R-earrange | via Tumblr

porslin. just nu samlar jag på swedish grace efter att ha blivit färdig med mumin, mon amie och lite smått
och gott från gröna anna och royal design. 

Håkan Hellström Fans

gå på konserter och bestivaler som way out west, allra särskilt om det är håkan som spelar.
 
Untitled | via Tumblr

min cafévärld. www.coffeeworld.blogg.se. att skriva här varje dag förgyller hela mig.

Indie | via Tumblr
 
köpenhamn. favoritstaden nummer två som jag har den lyckliga turen att bo så nära.
 
freckled face
 
varenda en utav harry potter filmerna. en slags nostalgikärlek, och egentligen så har filmerna precis allt jag
önskar. romantik, spänning, lite blod, lite kyssar och en massa fantasi. andra filmer jag älskar är: det mesta
av woody allen samt franska favoriten små vita lögner.

goodmorningnyc
 
frukost! en favoritmåltid som inte bara smakar kalas utan även är den som är finast för ögat också. mumma
kardemumma. och bästa frukosten? det måsta nog vara havregrynsgröt ändå. eller pankakor! åh.

Milly

att fotografera. och redigera! älskar, älskar, älskar. 

infusiones

caféhäng med mina favoritpersoner. om vi så dricker te eller äter brunch spelar ingen roll!! bara ett eminent
sälskap i mysig miljö och bra melodier i högtalarna så lever jag i ett bubbligt lyckorus.

Take these broken wings and learn to fly

vinylskivor. allra särskilt bon iver. annat jag lyssnar på finnes bland mina spellistor här.

junk of the heart

att promenera i ett krispigt vinterland.

Wait. For. Something.

känslan av att ha läst en riktigt bra bok. eller bara att köpa en fin bok för omslagets skull. pirrigt peppigt!!
 
Intoxicate My Mind
 
kanelbullar, nötter, choklad, raw-bars och ungefär all typ av frukt. det är mitt bästa godis! annars äter jag
gärna vegetariskt, soppor med nybakat bröd och marokanskt. 
 
wish you were here

annat jag älskar: att skriva, juletider, min nya kånken, caféer, äventyr och resor, kyssar, puderrosa och guld,
fina citat, inredningsfynd, kläder och stil, att skapa, att umgås med mina favoritpersoner, musik!! att sjunga
högt, kusmi almond green tea och mycket annat som vi sparar till en annan dag, en annan lista, ett annat rus.
vad älskar du? berätta! tusen kramar och ha det fint! puss
                                                                                                                                            ph: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Linda

Kan du inte snälla börja göra videoinlägg igen? Kram

2014-01-14 @ 15:18:29
Postat av: Sofia

åh vad fint att få veta mer om dig!

2014-01-14 @ 17:40:41
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Idha

Åh! så himla fint!
Blir så glad av dina fina blogg och allt positivt den skänker, när andra saker i livet kanske är lite tungare!

Själv älskar jag: Kärlek, kyssar, kramar, att få skratta hejdlöst, att efter en tid av mörker äntligen börja hitta tillbaka till det ljusa i livet. Jag älskar tv-serier, lättsamma tjejfilmer, att resa och uppleva nya fantastiska platser, min fina familj, färgglada ljuslycktor, färgen lila och massa, massa annat fint.

Stor kram!

2014-01-14 @ 19:58:12
URL: http://idaellinorgustafsson.blogg.se
Postat av: jemima

din blogg är typ den finaste jag vet!

2014-01-14 @ 21:07:29
URL: http://miaj.blogg.se
Postat av: Ida

din blogg är så fin hannah! jag älskar en del saker såsom blommigt, att läsa böcker, bära kjolar och klänningar, pussa på min pojkvän, jordgubbar och min familj såklart:)

2014-01-14 @ 22:14:03
URL: http://tradeskins.blogg.se
Postat av: Hanna

Jag älskar att skriva, jag älskar Frankrike, Paris och det franska språket, jag älskar god mat, jag älskar att ha ett riktigt bra samtal med en god eller nyfunnen vän, jag älskar att resa, jag älskar att skratta, jag älskar känslan av att lyckas med saker man länge kämpat för, jag älskar sommar, jag älskar äventyr och saker man gör för första gången, jag älskar att sitta på mitt favoritfik Café Berlin i Göteborg med min bästa vän, jag älskar känslan av frihet och att man kan göra och bli vad som helst, jag älskar att förlora mig helt i något just för stunden och glömma världen utanför.

Och tack för en väldigt fin blogg hannah!

2014-01-15 @ 20:19:40
URL: http://hoshanna.devote.se
Postat av: maja.

sååå fina bilder.

2014-02-02 @ 13:26:55
URL: http://maajis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0