vita moln och vilda vindar.

torsdag. och i går jag kom en insikt till mig. en världsviktig en. jag dagdrömmer massvis, mest om saker jag vill vara med om. som publikhav, kärlekshistorier och medaljer. och i bland är jag så himla sugen på att förverkliga några utav de där drömmarna. men undra om jag inte ska lugna mig lite nu, leva här leva nu och ta vara på det jag har? det tror jag.


det känns som om hela världen snurrar runt att saker ska förändras. alltid kan en bli smalare, rikare, starkare, bättre. kanske du ska stanna upp lite? öppna ögonen och se hur galet bra du har det ändå? och älska det!


livet är fint, du är fin - ta vara det. justeja. nu till något alldeles annat! i dag tänkte jag visa ett utav de två fantastiska ting jag införskaffade på min och michaelas sommarsoliga köpenhamnstripp för ett par veckor sedan!!


hängslebyxor i jeans, stentvättat. från urban outfitters, såklart! linnet mitt är från hm liksom ringarna. ett klädval som jag allra helst och bäst bär ihop med mina vans. det bästa att ha på fötterna i sommartider. nu tänkte jag lägga mig i vågrät position och besvara mail, boka tågbiljetter och lyssna på sommarprat. jag önskar er en mysig sommarkväll. puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: lisa

finis! vill också hitta några fina hängselshorts.

2014-07-03 @ 21:23:25
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Sofia

så bra inlägg. behövde de där orden mer än någonsin.

2014-07-03 @ 22:06:16
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Diman Dilir

så fin!

2014-07-04 @ 00:28:31
URL: http://nattstad.se/dimand
Postat av: Kim

Hej, har du instagram? och isf vad heter du där?
Kram!

Svar: det har jag minsann! du finner mig som @_hannahellen! kram
Hannah.

2014-07-04 @ 11:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0