mellan augustiregn och septemberrusk.

sånt jag gör när jag är sjuk: äter frukt-och-mandel-choklad, knaprar ipren, har modern family-maraton, scrollar storögd och dregglande på pinterest, saknar favoritpersoner och skapar spellistor. och när det gäller de där spellistorna så är det precis vad jag tänkte dela med mig utav nu!! det här är vad jag tänker lyssna på, från augustiregn till efterlängtat septemberrusk:
 
 spring, spring, spring för allt som gjort dig illa. nästa gång jag är ute och springer så ska jag lyssna på det här. 
 
 life is just a cup of cake. även kallad: helt nytt. en spellista med en himla massa blandad musik som jag aldrig haft i en spellista förut. allt från jazz till min nya favorit, emelie nicholas!!
 
 om penslar, pennor och tusen koppar te. min kreativa lista. bara jazz. bara melodier. i hop med penslar, pennor, klister, limm och sax är det en alldeles utmärkt terapi-stund.
 
 ett mörker fyllt av stjärnor. också en himla massa nytt. men, framförallt en himla massa lugnt! men för att lugnet inte ska bli för mörkt i själen - kom i håg att även i mörker lyser stjärnor. ha det fint! puss.
 fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: frida

den första listan ska jag lyssna på när jag cyklar till min första dag i trean imorrn!!

2014-08-17 @ 23:02:30
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Filippa

Åh, vilka underbara blommor på första bilden!
& Hannah, du är så himla fin! Denna bild på dig gör att jag själv ler mot skärmen! :D Kram på dig!

2014-08-18 @ 12:04:00
Postat av: Sofia

åh så himla fina allihop!

2014-08-18 @ 12:06:44
URL: http://skimmer.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0