01.

Första december. Tros att jag har gått omkring alldeles för frusen, med ryggont och tankar som snurrar har min första dag i december varit världsfin. För hur fel är det inte att starta dagen pepparkaksté och julkallender med sin syster? Eller ett få spendera eftermiddagen med pepptalk och mys med en saknad vän? Och för att toppa allt fick jag, i stället för en halvgod chokladkallender ett älskvärt paket från Bikbok. Det var en megafin pyjamas som jag längtar efter att spendera mina decembermorgnar i. Åh, ha det fint!


ph: by me

Kommentarer
Postat av: Emilia G

Åh så fiiin!!! :D

2011-12-01 @ 23:23:18
Postat av: Matilda

Åh så fin! Väldigt avundsjuk, vill också ha en julkalender :D

2011-12-02 @ 13:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0