a moment of love a kiss a thought.

Tumblr_ltj4igtfis1qg55mio1_500_large
Just nu vill jag...
[bild] Mest åka hem och krypa ner i sängen igen. Gosa med katten och blunda bort dagen lite.
Tumblr_lt9ok8fxtr1r2eiyao1_1280_large
[bild] Kunna fota så enkla saker som en kopp choklad så här fint. (Och jag tackar inte nej till en varm kopp mumms heller).
Tumblr_ls5tmzmcwh1qbk0rto1_500_large
[bild] Att köpa mig en massa fina rutiga skjortor ligger högt på min vill-ha lista just nu. Fint, fint, fint!Tumblr_lrtytuvqkv1qg8b4io1_500_large
[bild] Åka till london, mest bara för att jag saknar starbucks, tvåvåningsbussar och cameden market. Mest för att jag vill besöka primark och vintage-butiker, fotografera och prata brittiska (om jag kunde).
Kjhkj_large
[bild] Skaffa mige en hylla som den ovan. En som lutar mot en vägg, likt en stege och kan fyllas upp med böcker, tidningar och kanske mina favoritskor.Img_2508red_167514553_large
[bild] Vara vardagsfin i en ros-tröja från AA, frågan är bara om jag helst vill ha den i vit eller rosa. Vilken färg som är den nog bland det finaste man kan ha, åh.
Tumblr_ll0loylxpw1qasj9vo1_500_large
[bild] Köpa mig en massa nya te-sorter (ps. tack fö alla era fina tips i inlägget nedan!!) som doftar och smakar gott här i oktoberkylan. I dag är det så kallt så jag dör lite men det är inte så farligt för jag har just käkat mummslunch med mamma och i eftermiddag ska jag träffa en fina vän. Lovely


Kommentarer
Postat av: Lisen

Om du åker till London får du gärna hälsa på mig (ditt fan) kaffe och lite vintage shopping är jag alltid med på. Och kul är det ju alltid med lite nya polare.



Kram kram!!!

2011-10-26 @ 15:39:36
URL: http://lisenlife.blogg.se/
Postat av: Johanna

kände också den där "vill bara tillbaka till sängen"-känslan imorse, åhåhåhå <3

2011-10-26 @ 17:44:42
URL: http://worldspin.blogg.se/
Postat av: Sonya

Älskar också den där tröjan, bara synd att den är så dyr!

2011-10-26 @ 21:59:00
URL: http://sonyaf.blogg.se/
Postat av: Olga

sv: Åh vad mysigt! Jag känner tyvärr inte heller till så många. Tycker det är ganska tomt på vintage i Malmö, men ändå. Nu hör vi:

Runt hörnet om Myrorna hittar du Humana, där du kan hitta en del riktigt fina saker. De finaste plaggen är dock i fönsterna och de kan man inte köpa förrän på onsdagarna.

På samma gata som Chique och Tjallamalla hittar du även en till liten vintage-butik. Och de har verkligen fina saker. Nere i den lilla källaren kan man hitta de mest fantastiska blusar och jackor.

Sen har ju Weekday en liten second hand-hörna där man ibland kan hitta nåt fint. Även dessa är ibland lite för dyra dock..

Hoppas ni fick lite tips i alla fall. KRAM

2011-10-27 @ 11:26:52
URL: http://beyondthis.blogg.se/
Postat av: emmylinnea

å vad mysigt :) typiskt att inte jag jobbar på lördag! meloa ligger på davidhalls torg, om du går till höger efter telia butiken på shoppinggatan så går du över en stor väg och fortsätter sedan är du på davidhallls torg :) rätt lätt att hitta. där omkring finns massa mysiga småbutiker så det är fint att spendera en stund där. vart är det du bor, lund? :)

2011-10-27 @ 11:53:09
URL: http://emmylinnea.devote.se
Postat av: Amanda

http://www.swedese.se/ovriga/libri/



Likt en stege som lutar mot en vägg!

2011-10-27 @ 21:11:17
Postat av: tilda.josefina

ah va fint! som på översta bilden såg min säng ut några dar tillbaka, när min röda lilla katt kom tillbaka och drack té med mig på trappen.. precis samma roslakan tillochmed!

2011-10-27 @ 22:02:07
URL: http://attondel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0