om promenader, mellanmål, dagdrömmar och solsken.

Lite smått och gott från min vecka genom instagram:


Att promenera med en bok är ett utav mina bästa tips för att förgylla en dålig dag, då man helst bara vill komma bort. På andra bilden ser ni det sötaste huset i hela byn min.


En eftermiddag med ett mellis bestående av mango och pekannötter samt sesamknäcke med ost. Lyssnade på
sommarnostalgi och drömde mig bort. Sådant som jag alltid lyckas göra i stället för att plugg. Typiskt mig.


Nya ELLE har hamnat i brevlådan, med ett fantastiskt fint omslag dessutom. Tyvärr läser jag sällan tidningen ordentligt, kanske för att mina katter tycks tycka bättre om dem än vad jag gör. Bild två visar en enkel men kalasgod mellis.


En varm eftermiddag då jag tog mig ut på en löprunda. Triggade mig själv och slog mitt rekord vilket gav mig lyckorus. Dagen efter firade jag detta med att bära min älskade glittertröja.


Ägg och kaviarmacka till middag plus mina fina Charlie.


Och min söndag. Jag har mest legat i solen hela dagen förutom i förmiddags då jag och Sofie tog oss ut på en
fotopromenad - och mötte fina kor på vägen! Bilderna tänker jag såklart visa i veckan. Ha en fin kväll! Puss

[instagram: hannahstone_]

Kommentarer
Postat av: Helena

Promenera med bok? Alltså promenera och läsa samtidigt? Det har jag minsann aldrig testat! Kanske jag borde prova, vill så gärna börja läsa mer, men min rastlöshet sätter stopp för det.. :(

2012-05-13 @ 21:40:11
URL: http://helenaantecknar.blogg.se/
Postat av: Lisa

mysbilder och vad gott du ätit! åh vill också ha riktig vår-sommarvärme men snart kommer den väl upp till norr också!

2012-05-13 @ 21:40:46
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Benedikte

Hej Hannah! Åh vilken härlig vecka det ser ut som du har haft! Jag undrar vilket typsnitt du använder på din text på bloggen? Din blogg är så fin! Kram❤

2012-05-13 @ 23:09:53
Postat av: Ellinor

Himla fin blogg Hannah! Jag undrar hur du gör dina bild collage med mobilbilderna? Kram!

2012-05-14 @ 14:22:27
Postat av: felicia - fotokobran

hoppas du hade en grym söndag!

och en underbar måndag!

2012-05-14 @ 19:22:01
URL: http://fotokobran.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0