om soliga dagar i början av maj.


Måndag och jag tycker det passar fint att visa lite vad som har hänt på min instagram den senaste tiden, där jag förövrigt heter Hannahstone_ för de som undrat. På första bilden syns ett lyxigt mål i form av fruktsallad med russin och valnötter och på andra bilden sysn en min första barbenta klädsel, en eftermiddag då solen sken som mest. Kjolen är från Beyond retro och koftan är från Indiska.


En del utav ännu en fin men gammal kjol som jag har grävt fram ur garderoben. På bild två syns min senaste och sista gröt. Visst kommer jag säkert äta gröt lite då och då, så fort jag blir sugen men nu sparar jag den lite till hösten och kylan och låter müslin förgylla min morgon i stället. Vårigt.


En dag när jag var sjuk. Drack kaffe i mysbyxor i sängen och tittade ut över en regnig by.


Ett par bilder från valborg! Caroline med en söt grannkatt och kvällens fantastiska champange.


Fina, fina körsbärsblomm samt en fin eftermiddag på altanen med kaffe, äpple, knäcke, musik och ord.


Lördagsmorgon. Jag i mina sommrigaste pyjamasbyxor och min favoritkopp-just-nu. Att äta frukost i fönstret när solen är framme är det bland det absolut bästa jag vet.


Mina lördagsbestyr! Jag och Josefin tog som nämnt en fika i stan. På första bilden kan ni även se den lilla bakgårds-butiken där jag köpte min torkade frukt i fredags. Bästa butiken, alltså åh.


I går var jag på i stan med världens bästa Caroline. Vi åt uteserveringslunch och såg Älska mig igen som var en hemskt mysig och fin film och jag tror inte det fanns någon annan film som passade så bra för en söndagsbio som denna. Ett galet bra avslut på veckan med andra ord. Ha det fint! Puss
[bild: jag]

Kommentarer
Postat av: Becca

Vill bara berätta att detta är min nya favoritblogg. Du är bara så fin och bra och åh vad glad man blir av hela din blogg. Ville bara säga tack för en fantastiskt fin blogg.

2012-05-07 @ 21:03:48
Postat av: A N N A

Din blogg är så bra! man blir allti himla lugn och på så bra humör!

2012-05-07 @ 21:28:19
URL: http://gustavssonanna.devote.se
Postat av: Harisa

Asså fan va vacker din blogg är kvinna! Älskar sättet du skriver på. Man blir så lugn och glad på något sätt, och dina bilder är grymma! Du äger så fina saker också.

2012-05-07 @ 22:32:57
Postat av: alice

Fin uppdatering av din header! :)

2012-05-07 @ 23:27:37
Postat av: Lisa

mysigt och fina bilder!

2012-05-08 @ 18:00:31
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: cajsa tapper - fotoblogg

Härligt värre!

2012-05-08 @ 19:34:03
URL: http://lovelycajsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0