om kostymbyxor, boktips och fikastunder.

i höstas började jag den årliga summeringen genom mitt, som nämnt stora beroende. instagram. och i dag tänkte jag fortsätta med det som jag kallar en sammanfattning av mitt år genom mobiltelefonen. sist berättade jag om mina decembertider. och i dag är det dags att sammanfatta januari och februari! på instagram finner ni mig numera som @_hannahellen.
 
del tre.
 
i januari fyndade jag kostymbyxor för hundra-lappen på bikbok som användes flitigt, med både glittertröjor och spetskreationer.
här syns även mitt finaste mobilskal. tror minsann att det är dags att gräva fram det igen! åt även en världsgod fisk med mamma
på bästa annas kök, blev förälskad i fågelmotiv och peppade den då ganska tårfyllda vardagen med ett nytt armband.
 
lunchade på ebbas skafferi med finaste elin, bar sammteskjolen nästintill varje dag (hurra för mellandagsrea!) samt gjorde årets kanske absolut bästa inköp, gubbskorna! något annat jag blev förälskad i var frukostgröten. här med blåbär och torkade aprikoser.

februari var då dagarna blev dagarna ljusare men själen mörkare. skrev det gör så himla ont med guldpenna i handen för att få
ut känslorna ur kroppen. var på pankaksbrunch hos therese och blev vardagspeppad av mamma i form av fina paket. det kunde bland annat innehålla kalasbra böcker som "det är så logiskt alla fattar utom du" av lisa bjärbo. läs!
 
bjöd mina favoriter, carro och elsa på fika i form av skorpor med ost och marmelad, vindruvor samt te. en annan dag provade jag vårdrömmar på hm och investerade i den pricka favoritklänningen ovan! hemma testade vi på att göra hemgjord pizza och listade
ut att chevreost, rödbetor och honugsrostade valnötter är en slående kombination!
 
alla hjärtans dag firade jag med caroline. kärlekste och pepp-prat var precis det jag behövde. upptäckte en ny favoritgröt med
banan, kanel samt torkade jorgdgubbar och snön, den bara föll och föll och föll.
 
på sportlovet åkte jag till mormor och morfar. som sälskap hade jag mamma och syster. tillsammans fyndade vi prickga mobilskal och kalasbra böcker på secondhand. ett ufo gör entré av jonas gardell, ännu ett boktips! åt de godaste pankakorna som bara morfar kan laga och klädde mig i glitter. detta var en väldans svår tid. fylld av kamp och tårar. och det är med lyckorus i magen jag kikar tillbaka och tänker att åh, jag är så himla mycket bättre på att kämpa. ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej! :D

För det första vill jag bara säga dig att du har en fantastisk blogg som jag följer! du skriver så fint o dina bilder är otroliga!Sen vill jag fråga dig: vilket redigeringsprogram använder du dig av?`:)

kram!

Svar: hej fina du!
åh vad glad jag blir av dina ord! de värmer mig så. jag redigerar mina instagram-bilder i vsco cam och mina fotografier i photoshop elements nio! tusen kramar!
Hannah.

2013-01-13 @ 18:50:04
URL: http://charlottebird.blogg.se
Postat av: Alva

Du är himla fin och skriver så bra! Men jag undrar, har du funderat på att klippa håret kort? Jag tror du skulle passa jättebra med det! c:

Svar: tack så mycket söta du!! ja, ibland har jag funderat på det, många gånger faktiskt och ja, jag tror att jag ska klippa av det någon gång. om jag vågar! tack igen. puss!
Hannah.

2013-01-13 @ 20:39:04
URL: http://photoandfantasy.blogspot.se
Postat av: frida

det är så logiskt är jättefin verkligen. och det är du med! kram på dig, fortsätt kämpa!

Svar: åh visst är den! tusen tack fina du, vad glad jag blir. miljoners kramar till dig!
Hannah.

2013-01-13 @ 21:20:28
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: nellie

fina du, du är så duktig!

Svar: tusen tack fina du. hjärta dig!
Hannah.

2013-01-14 @ 11:33:10
URL: http://domfyraarstiderna.blogg.se
Postat av: Anna

Åhhhh du är så fin! Och skriver så fint också.
Var stolt över dig själv som kämpat dig så långt, du är värd att må fint hela tiden.
Den blåprickiga klänningen är superfin! Finns den nu måntro?
Ha en härlig dag, kraaaaam!

2013-01-15 @ 07:06:59
URL: http://chokladpralin.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0