om vykort på min syster från ett paradis.

torsdag. och jag har varit hemma i ungefär en timma nu. efter en sista måltid på terassen hoppade vi in i bilen och vinkade hejdå
till det jag kallar mitt paradis. familjen åker tillbaka alldeles snart, men jag får vänta ett par veckor till innan jag far till vår älskade och underbara sommarstuga. på två dagar han jag både med farmorfika, utflykt, loppisbesök, strandhäng, solnedgångspromenad och lyckorus tusen gånger om. boken är så när som på utläst och min blommiga favoritväska är full med sand. och åh, det är inte ens synd. för dessa tjugoåtta timmar har varit bland de bästa i sommar hittills. god kväll, kära ni och ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åh så mysigt det ser ut!

2013-07-12 @ 09:07:19
URL: http://morningmoments.webblogg.se/
Postat av: ida

vilket fint ljus

2013-07-12 @ 10:36:37
URL: http://idaoamanda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0