i mitt hjärta finns så mycket kärlek som längtar ut.

torsdag. nu har det gått prick en vecka sedan jag förväntansfullt hängde upp ballonger och pyntade i trädgården, bakade åtta
pajer och kanelbullar i massor och köpte randiga sugrör i pastellfärger för att fixa fint inför studentdagen. i dag är det i stället midsommar som vankas och det är en himla skön tanke att årets midsommar blir en väldans lugn och fin en. 


men nu till något annat minst lika sommrigt och fint. nämligen mina nya mobilskal!! det var en väldans fin studentpresent från
min syster samt bästa elsa och elvira, e plus e, mina favorittjejjer. och jenny, om du läser det här, jag saknar dig något oändligt. 


först fick jag ett vitt skal med favoritblommorna på. valmo, blåklocka, smörblomma, prästkrage och blåklint! tack kära syster.
detta kommer absolut vara min bästa accessoar under morgondagen. vill ni köpa ett eget finner ni det på hemtex.


det andra är från elsa och elvira. med ljuvliga rosor på och den där perfekt gröna sommarfärgen. tusen tack! det är av märket
cath kidston och hemsidan finner ni här. så galet många fina skal, det är inte klokt!

superfint! i dag bjuder jag en saknad vän på lunch, planerar midsommarbestyr, spelar mina just nu peppigaste låtar och avslutar dagen med friskis på stranden och ett dopp i det blå. plus att somna bredvid benjamin, åh. men hörrni, jag vet att även fast solen skiner och vinden är sval så kan huvudet dunka och hjärtat göra ont. därför vill jag gärna tipsa om er den här listan igen. väldans bra hjälp om jag får säga det själv. ta hand om er och ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Lydia

riktigt tjusiga mobilskal!

2013-06-20 @ 16:34:30
URL: http://elementarpartiklar.blogg.se
Postat av: lisa

fina mobilskal och det låter fint det du skriver.

2013-06-20 @ 22:57:22
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Daniella 🌙

Älskar dina listor.

2013-06-21 @ 06:14:49
URL: http://vapenbroder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0