om den första förtrollande vårsolen.

måndag. att ligga sjuk i sängen med solen genom spetsgardinen är både frustrerande och väldans fint på samma gång. för jag vill ut, ut och hitta på saker. promenera, upptäcka vårblommor och pussa på pojken. samtidigt dunkar huvudet och jag trivs ganska fint med blicka drömmande genom fönstret i stället för att ligga i ett sorgset mörker.


nåväl, i dag är det dags igen! sammanfattning av min vecka genom instagam alltså! där finner ni mig, som vanligt som @_hannahellen. här är två fotografier från början av veckan. jag var sprudlande lycklig, i klädd collegetröja och vintage-klocka.


har nästintill bara använt mig utav mymlan-muggen för mina testunder i veckan. så himla söt! så har jag påmint lite om mina mobilskal också. jag är så himla glad för dem att jag heltenkelt inte kan låta bli att tjata! maila mig på [email protected]
om ni är intresserade!
 

i veckan kom våren till min lilla by. och jag har vaknat upp utav solsken nästintill varje dag. åh. jag har aldrig varit så förtjust av våren förut. men, som ni vet förändrades mitt liv och sedan ett år tillbaka har varje årstid haft sin egen lycka. särskilt våren. och
nu det pirrar i hela mig.
 

i fredags blev jag sjuk och då peppade mamma mig med överaskningsblommor. tulpaner! åh, nu har även jag våren i mitt rum! på bordet finns även en lula-tidning, min sötaste kortlek och en morgonsmoothie. den här gången provade jag något nytt och blandade äpple, banan och annanas med yoghurten. gott!
 

kanske årets hittills bästa köp. de mintgröna monkitröjan är både skön och fin och väldans rolig dessutom, med de små bollarna.
jag älskar kläder som gör en glad! på bild två syns en utav de tusen koppar te jag har hällt i mig under sjuklingshelgen. och gissa vad jag ska göra när dessa vykorten publiseras? en kopp till tack. 
 

här syns min söndagsfrukost. söndags kom min underbara vän ebba över på vårfika. jag bjöd på fruktsallad och kusmite och vi pratade kärlek, resplaner och framtidsvisioner. jag var lycklig och glad fastän febern kom krypandes tillbaka. så nu ska jag koka den där koppen och slå mig ner i vårsolen, med tusen filtar och en bok i min hand. ha det fint! puss
fotografier: jag

Kommentarer
Postat av: Anna Huusko

Hej! Vad lägger du för effekter på dina bilder? Är det en app?

2013-03-04 @ 15:35:02
Postat av: Clara

Så fint! Älskar klockan på första bilden :)

2013-03-04 @ 17:02:29
URL: http://clarahedmans.devote.se
Postat av: Becka [fotoblogg]

Den första texten är så exakt exakt hur min dag har sett ut. Så frustrerande, vill ut. Ut ut ut. Men också väldans fint att få solen i ögonen, känna vårvindarna mot huden från den halvöppna fönstret & samtidigt värma sig under duntäcket. Krya på dig kära du!

2013-03-04 @ 18:31:32
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Ebba

Kommer det ytterligare svar från frågelådan? :) Kram!

Svar: hej! ja, de kommer i en video snart. jag har varit sjuk prick hela veckan så ber om ursäkt för sena svar! tusen kramar till dig :)
Hannah.

2013-03-04 @ 18:47:33
Postat av: Hanna

Krya på dig fina Hannah! :)

2013-03-04 @ 18:59:21
URL: http://www.finarefinast.blogg.se
Postat av: linnea

åh krya på dig hannah! jag håller på att baka dina havremuffins just nu. :) spännande!

2013-03-04 @ 19:08:13
Postat av: nellie

åh så fint. och fortsätt krya!!

2013-03-04 @ 21:37:23
URL: http://domfyraarstiderna.blogg.se
Postat av: samovaren

superfint.

2013-03-05 @ 15:21:31
URL: http://samovaren.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0