och med tårna i sanden spanar jag på båtarna i hamnen.


fredag. och just i detta nu sitter jag förhoppningsvis i en solig park i jönköping och njuter av våren, maj och de fina vännerna jag åkt dit för att träffa! därför tänker jag att i dag är en alldeles ypperlig dag att öppna frågelådan! som vanligt får ni fråga precis vad som helst, allt mellan himmel och jord så ska jag svara så snart jag kommer hem! ta hand om er, och ha det fint! puss
 
uppdatering: stopp! och tusen tack för alla frågor!
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du verkar vara vääärldens mysigaste tjej, men vad är det elakaste/värsta någon har sagt/gjort mot dig? Om du nu vart med om något sånt.. Kram

2013-05-10 @ 15:09:44
Postat av: alice

Hur var du när du hade ätstörning? Vad åt du? Räknade du kalorier?

2013-05-10 @ 15:29:56
Postat av: Anonym

Hur ser en perfekt dag ut för dig? Vilka umgås du med? Vilka bestyr gör du? Hur är vädret och vad äter du?

2013-05-10 @ 15:31:04
Postat av: Anonym

Vad äter du en normal dag? Ge exempel och recept! Du är så fin!

2013-05-10 @ 15:31:47
Postat av: Anonym

Vilka är de bästa sommarbestyren?

2013-05-10 @ 15:32:14
Postat av: Anonym

Hur lång är du och hur mycket väger du ungefär?

2013-05-10 @ 15:32:49
Postat av: Ida

Min bästa vän fyller snart 18 år och jag har ingen aning om vad jag ska ge henne. Vad fick du när du fyllde 18 av dina vänner eller vad gav du dem? Har du något tips på vad man kan ge?

2013-05-10 @ 16:16:18
Postat av: Emelie

Fyra fabulösa boktips och tre favoritsorter av te skulle vara himla fint att få. Har du dessutom något fint tips på mysiga mellanmål skulle det vara ännu en bonus! :)

2013-05-10 @ 16:32:22
URL: http://emeliisaksen.blogg.se
Postat av: Linn

Har du noen gang vært i Norge ? Hva er dine fremtidige reisemål ?

2013-05-10 @ 17:35:16
Postat av: cicci

Visste väl att jag skulle se det här inlägget, såg dig nämligen på stan i Jönköping idag!:D
Hade dock precis varit och tränat och var svettig och dan så ville inte hälsa :P

2013-05-10 @ 18:11:56
URL: http://bingle.blogg.se
Postat av: Lollo

Tror du på Gud, och vad tror du händer när man dör?
Hur träffades du och din kille?

Älskar din blogg, den är såå mysig och good feeling blogg! :)

2013-05-10 @ 19:47:07
Postat av: Maja

Vad ska dy göra efter gymnasiet?
Gillar du att resa?
Vad vill du jobba med?

2013-05-10 @ 20:00:26
Postat av: Matilda

Kan du inte visa oss dina underbara klänningar? :)
Vilken är det bästa årstiden enligt dig?

2013-05-10 @ 20:23:06
Postat av: Izabella

Jag undrar om du har någon alldeles särskild person som du inspireras av, klädmässigt och så vidare?
Och så undrar jag också hur det kommer sig att du vill vara så öppen med ätstörningarna? Hjälper det dig att komma ifrån det?

Du har en såååå fin blogg. Kramis :)

2013-05-10 @ 20:43:09
Postat av: Anonym

Dina absolut bästa tips för klädfynd? (Affärer och dylikt)
Berätta en solskenshistoria!
Kan man mejla dig utan att oroa sig om att störa?
Tips för att träffa nya människor? (Skola är inte ett alternativ)
Bästa böckerna, filmers, musiken?
Tips på vart man kan fynda inredning och hur man kan tänka när man inreder ett rum? Kram!

2013-05-10 @ 22:40:54
Postat av: Evelina

åh, det teet såg jag idag och tänkte på dig när jag gick förbi den serien - mon amie. teet luktade såå gott och något som står på min te lista tills nästa gång. Vad tyckte du om det? :)

2013-05-10 @ 22:58:53
URL: http://cupcakesforbreakfast.blo.gg/
Postat av: Evelina

Vad är ditt bästa tips för att köpa 2 hand kläder? vad ska man tänka på och leta efter?

2013-05-10 @ 22:59:50
URL: http://cupcakesforbreakfast.blo.gg/
Postat av: Anonym

Om man är blyg, hur kan man ta sig till väga för att komma ur det om det liksom blivit alldeles för jobbigt!?

2013-05-10 @ 23:35:43
Postat av: Julia

Vart har du köpt mon amie teet? Kan du göra ett inlägg där du guidar dina bästa second hand affärer och loppisar? Tack för din fina blogg!!

2013-05-11 @ 00:10:15
Postat av: Ella

Hur redigerade du bilderna på inlägget "om lavender och citronsorbet"?

2013-05-11 @ 05:21:45
URL: http://vardagsvisioner.blogg.se
Postat av: Bonnie

Vilka är dina bästa filmer? Kan du visa hur du ser ut i rakbena? Vilket är ditt bästa barndomsminne?
Puss på dig och tack för den finaste bloggen i världen!

2013-05-11 @ 08:40:32
Postat av: Anonym

vad är det bästa med Benjamin?
vad kan man hitta på med kompisar efter skolan?
hur orkar man vänta tills drömkillen dyker upp?
hur stärker man sitt självförtroende?
hur kan din blogg vara så fruktansvärt fin?


puss

2013-05-11 @ 09:37:38
Postat av: Anonym

Vilken är den bästa TV- serien?
Vilka är de bästa reepten på mat just nu?
Vad gör du när du är hemma och inte har något speciellt du måste göra?

2013-05-11 @ 09:55:29
Postat av: Clara

Vilken är den bästa doften?
Vilket är ditt favoritbadställe?
Vad kommer du hitta på i sommar?

Gud vilket vackert te!

2013-05-11 @ 10:32:36
Postat av: Hanna

Har du haft någon period då du hade helt annorlunda klädstil eller liknande? Typ varit hipphoppare eller så, haha.
Vilket är ditt favorit land? Oavsett om du har besökt det, eller inte.

Är det en gammal bild eller säljs Mon Amie-te fortfarande? Kan inte hitta det någonstans! Tack för världens bästa blogg! Kramar! <3

2013-05-11 @ 14:26:16
URL: http://finarefinast.blogg.se
Postat av: s

Hej! Har några väldigt olika frågor.
1. Hur lång tid tog det från det att du fick diagnosen ätstörningar till att du blev friskförklarad?
2. Hur lång tid tog det för dig att inse att du var sjuk och behövde ändra på dig?
3. Vilka är dina bästa filmtips? Gärna feel-good-filmer!
4. Vilka är dina bästa afärer? (Second hands, klädaffärer, loppisar, outlets)
Kram på dig!

2013-05-11 @ 15:05:07
Postat av: s

En till fråga. Hur gö man för att få många bloggläsare? Hur gjorde du för att lyckas så med din blogg? :)

2013-05-11 @ 15:09:23
Postat av: B

snygga shorts! :)
fråga:
vad använder du för hårvård och kroppsvård?
Favoritfilm?
Favoritbloggar?
:)

2013-05-11 @ 16:58:29
URL: http://www.beriz.blogg.se
Postat av: Tove

Vad äter du ungefär under en dag? Brukar du äta många mellanmål, och har du i så fall några tips? Äter du fortfarande efter schema, dvs efter din ätstörning? Älskar din blogg, kram!

2013-05-11 @ 17:01:46
Postat av: therese

dina ben är så fina så det inte är klokt. den perfekta formen liksom. blir så avis.
tänkte fråga hur man vill bli frisk? hur man verkligen, och till 100%, bryter sig loss från det sjuka? hur gick det till för dig? jag kan inte bara vakna upp och vilja bli frisk helt plötsligt efter nio år. det går liksom inte. och jag vet att friskt är bra men tycker alltid att sjukt är bättre. att det lika väl kan vara såhär för att det alltid har varit såhär. om du förstår vad jag menar? hur sjutton ska man hitta viljan till att släppa allt? och när man väl hittar viljan litegran så försvinner den alltid. man vill aldrig vilja bli frisk hela tiden och varje dag. och då kommer man ju ångra sig = fortfarande stå still och inte komma någonvart. :(
styrkekramar. tycker du är så otroligt fin. älskar din inredningssmak också, exakt som min haha!
<3

2013-05-11 @ 17:35:28
URL: http://easyhearts.blogspot.com
Postat av: Hanna

Du har alltid så fina bilder! Hur redigerar du dem? Kram

2013-05-11 @ 18:59:20
Postat av: Linnea

Hej Hannah!
Hur gör man för att VÅGA följa sina drömmar?
Jag har en stor dröm om att flytta till England och arbeta med att skriva men ibland känns det som att det är omöjligt. Alltså, hur vågar man följa sina drömmar?
(vet att detta är en himla knepig och svår fråga)
kram

2013-05-11 @ 20:29:05
Postat av: Alicia

Har du något tips hur man som liten och ny bloggare får många läsare? Döfin blogg förresten!!

2013-05-12 @ 01:09:31
URL: http://aliciaaas.blogg.se
Postat av: ea

tror du på gud?
har du svårt för att hitta vänner?
hur har du träffat dina vänner?

kram och tack för en superfin blogg!

2013-05-12 @ 12:34:52
Postat av: Anonym

Tips på hur man ska komma ur det blyga.

2013-05-12 @ 12:42:31
Postat av: Anonym

har du några tips på saker man kan göra när allt känns värdelöst? när man bara känner sig ledsen och ensam.

2013-05-12 @ 17:10:08
Postat av: alice

Hur många koppar te dricker du per dag?

2013-05-12 @ 19:24:53
Postat av: K

Är det värt att satsa på en kille som man känt i evigheter, går i samma klass som och som verkligen är världens bästa kille som man vet känner samma sak om en själv när man riskerar att såra, bli sårad & förlora vänskapen?

2013-05-12 @ 19:52:08
Postat av: Anonym

Hej fina Hannah!
Jag har sedan i höstas haft ätstört beteende i form av mindre måltider, för hård träning och så där, men vågade berätta för mina föräldrar förra månaden (med dina peppande ord i bakhuvudet <3) så nu får jag hjälp av skolsköterskan. Men de senaste veckorna har mina tankar övergått från "sluta äta" till "supernyttigt och hård träning" och jag får extrem ångest om jag inte tränar varje dag och när jag väl tränar känner jag mig aldrig nöjd med min prestation och tänker alltid "Du gjorde för få situps, du kunde sprungit hela vägen istället för att gå den biten du gjorde och du gjorde det och det fel osv..." Om jag äter något som jag får för mig är onyttigt t.ex. något med mycket ost på (äter aldrig godis/snacks/fika/läsk) får jag också ångest. Jag vet inte vad jag ska göra för att få hjärnspökena att försvinna och jag vill inte heller sluta träna för jag tycker att det är roligt egentligen, när jag inte hackar ner på mig själv... Har du något tips?
Kram!

2013-05-12 @ 19:52:23
Postat av: Linnea

Hej Hannah! Jag är så dålig på att redigera i Photoshop. Kan inte du visa hur du gör? Tycker att dina bilder blir så väldans fina! Kram och tack på förhand!:)

2013-05-12 @ 21:31:08
Postat av: fanny

klänningen du har köpt, den blommiga, var så hiiimla fin och jag vill också ha en sån, men hittar den inte på hemsidan. kan du lägga ut en länk? :) kram och tack för världens bästa blogg! :)

2013-05-12 @ 21:38:22
Postat av: F

Har du förslag på någon underbrar tv-serie som jag kan drömma mig in i de regniga sommardagarna? Kram

2013-05-12 @ 23:20:59
Postat av: Isabelle

Hej fina du!
Jag undrar hur man ska agera när man misstänker att någon håller på att få ätstörningar? Vad borde man säga/göra? Hur kan man hjälpa till utan att döma? har du några bra tips? Tack för en superfin och inspirerande blogg!

2013-05-13 @ 07:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0