mina sista höstligheter.

söndag. och grattis till alla som har fått ett, säkerligen efterlängtat höstlov! själv ska jag, som nämnt jobba
några dagar men minus det tänker jag också ta vara på det sista av oktober och allt som hör hösten till! åh,
och som alltid har jag en lista på viljor och bestyr som jag nu tänker jag dela med mig av till dig!

Girls Raised by Wolves: Autumn :: Playlist #1

först och främst musiken. här är min oktober-spellista som innehåller allt från promenad-vänliga toner av
melissa horn till peppigt av veronica maggio och så mina höstfavoriter från benjamin francis leftwich. jag
måste även tipsa om min koppla-av-lista som jag spelar i skrivande stund. 
 
Tumblr

gå långa fotopromenader och dokumentera alla trädens löv som ännu glimmar på träden. gula och röda,
gröna och orange. magi, magi, magi. förövrigt så borde kameran följa med överallt såhär års. fikastunder
som sena nätter. sånt som man vill minnas helt enkelt!!

(10) Tumblr

baka kanelbullar!! det om något hör hösten till! och vill man inte baka kan man fika. på st. jacobs i lund
hittar du godast och bäst. kanske blir det lite knäcken och scones i veckan också? vore fint!

Ocean of Emotion

illustrera mera. har ett nytt pyssel på gång!! och så är det världens bästa terapi dessuotom. ta med penna
och block, fly bort från verkligheten och in i fantasin.
 
The type of kisses where teeth collide

fira halloween. tänker mig en pumpasoppa, en hög favoritfilmer, vänner och stickade sockar om frusna
tår. kanske en kvällspromenad i mörkret också? för stämningens skull. så galet höstmysigt och fint!
 
Indie ❤️follow me❤️

i björnbärsriset finns ännu några bär kvar. de ska vi ta vara på nu tänkte jag! toppa frukostfilen eller trolla
om till en smoothie. med fotografiet ovan vill jag även visa kärleken till nagellack. en ytlighet jag bedrövat 
mig på alldeles för länge men som jag nu tycker smickrar något oändligt! 
 
Tumblr

just dessa dagar är det särskillt viktigt för mig att i bland bara va, och koppla av. att, exempelvis ta denna
lista som viljor och inte som måsten. för jag tror egentligen alla skulle må bra utav att sänka alla krav och
försöka att mest trippa runt, följa känslorna och bara va. i alla fall för ett tag.

November.

för någon vecka sedan unnade jag mig ett par nya böcker som jag nu tänkte dyka ner i. sagor om kärlek,
äventyr i paris, trollkarsmagi eller själslig terapi är sådant jag läser helst just nu.
 
IMAGINE ▲
 
detta vykort får symbolisera mina dagar på stan. jag är så galet shoppingsugen att jag inte vet om jag kan
stå ut, ens till kvällen utan att klicka hem ett par (tio) klänningsdrömmar!! antar att det har med vädret att
göra. då mina klänningar helt plöstligt är för tunna och koftorna för få. eller kanske är det nittonårskrisen
och den där lilla vill-ha-förändringar-känslan som ständigt gnager på. 
 
floralls

egentligen tänker jag att jag ska tillåta mig spendera ohyggligt mycket tid i sängen också!! med katten, en
podcast i öronen och en kopp rykande chai i handen. men jag vet också att jag har en tendens till att fylla
på med så mycket som möjligt i kallendern och troligtvis kommer fara och flyga lika mycket som vanligt.
fast kanske är det då jag njuter alldeles extra utav mjuka kuddar och varma täcken? kanske!

breakfast at the heartbreak hotel

planera paris. för åh, i dag är det visst bekräftat att i vinter slår drömmen in!!
 
Pitseleh
 
sist men absolut inte minst tänker jag umgås något alldeles extra med kära syster min! som nämnt har vi en
himla massa spännade projekt i tankarna och det vore så fint att sätta i gång med dem nu när vi har tid! eller
vad säger du jenny? jag önskar er alla ett underbart höstlov/ slut på oktober. ha det fint! puss

                                                                                                                                            ph: weheartit.com


Kommentarer
Postat av: Lisa

så mysigt inlägg.

2013-10-27 @ 16:19:33
URL: http://popflickan.blogg.se
Postat av: Agnes

Åh, vad roligt att höra att du ska till Paris! Jag ska nämligen också dit i vår, och längtar så mycket att jag nästan spricker!

2013-10-27 @ 16:42:12
Postat av: rebeccajohnnysdotter

dina finsate listor! man blir så pepp och pirrig att man inte vet vart man ska ta vägen! även fast vi hade vårt höstlov förre veckan!:)

Postat av: Sofia

Det låter himlans bra! :)

2013-10-27 @ 17:24:28
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Daniella 🌙

är alla bilderna dina?

2013-10-27 @ 19:44:47
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Ebba

Vad roligt att du ska få fara till Paris! Blir nästan lite avis ;) Men tror att du kommer då det fantastiskt fint! Paris i mitt hjärta alltså.

2013-10-27 @ 19:46:38
Postat av: Ebba Molin

underbart mysiga bilder och inlägg!

2013-10-27 @ 20:21:31
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Becka [fotoblogg]

Världensbästainlägg! hihi.

2013-10-29 @ 11:03:27
URL: http://photos-by-becka.fotoblogg.nu
Postat av: Gabriella

Åh vilka bra och peppande ord! Vad var det för musik du lyssnade på i bakgrunden? Men var jättehärlig!
Kram

2013-11-02 @ 20:30:52
URL: http://gubbsi.blogg.se
Postat av: Gabriella

Nu skulle ju jag kommentera inlägget med videon..

2013-11-02 @ 20:31:49
URL: http://gubbsi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0