christmas must be tonight - bahamas.

den artonde december. och här kommer ett litet julfilm-tips! samma film som jag själv tänker återgå att
kika på, så snart mitt te kokat klart och alla ljusen i rummet är tända. fint med film-mys. fint med egentid.
fint med skratt. två dagar kvar, sedan far jag till skåne över julen. och åh, jag längtar.

mina bästa julfilmer:

UntitledElf ❤️Elf (2003) Quote (About favorite, gif, happy, holidays, smile, smilling)

                                                                     ❅  ❅  ❅  ❅  ❅
 
nummer ett: elf 
 
när buddy bara var ett spädbarn kröp han utav misstag in i tomtens säck och reste med honom hela vägen
tillbaka till nordpolen där han upptäcktes, blev adopterad och uppfostrad som vilken nisse som helst. efter
många år får buddy reda på att nordpolen inte är hans sanna hem, och ger sig i väg för att finna sin rikiga
familj, i new york där allting är nytt och spännande för den nu fullvuxna buddy hobbs! fylld med äventyr,
romantik och, framförallt en ofantlig mängd skratt!! tips, tips!
 
                                                                                                                                            ph: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

åh bästa elf! älskar att zooey är med...kram

2014-12-19 @ 19:22:47
URL: http://elephantroom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0