♥ ♥ ♥.

fredag.  och i dag är det ingen mindre än min älskade syster, jenny erika matildas födelsedag! det är så hon heter på instagram också, om någon skulle vilja kika in och skänka henne en puss och en kram på sextonårsdagen!! @jennyerikamatilda alltså. så
i dag är det henne jag pysslar om och spenderar tid med. allra käraste syster, vad skulle jag gjort utan dig?

här ovan syns dagens klädval. inte så märkvärdig, men åh vad jag älskar den där manchester-kjolen!! och röda läppar! och tunna ringar! tröja från second hand, halsband plus kjol från monki och ringar från hm. nu tänkte jag att det vore himla fredagsfint med
en frågelåda! vad undrar du? fråga på om allt du vill! jag önskar dig en världsbra fredagskväll! ha det fint! puss
 
uppdatering: STOPP!! och tusen tack för finfina frågor!
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Sofia

så fint klädval! och grattis till Jenny!
till din frågelåda: skulle inte du kunna göra ett kollage med klänningar och sådant inför våren och vart vi läsare finner dem? för det skulle vara alldeles underbart!

2014-03-07 @ 20:01:38
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Sandra

Har du hunnit inskaffa några sommarplaner ännu, och har du några bra tips på vad man kan göra på sina lediga dagar från sommarjobbet? :)

2014-03-07 @ 20:36:01
Postat av: Sandra

införskaffa*

2014-03-07 @ 20:36:40
Postat av: Anonym

har en fråga angående vad som hände mellan dig och J? Jag förstår att det är privat och har full förståelse för ifall du inte vill berätta.
Min andra fråga handlar illustration, hur gör du när du illustrerar? målar du på papper, använder du datorn? Är väldigt intresserad av just illustration och skulle vilja bli bättre på att illustrera och få lite tips, därför vill jag gärna ha svar på denna fråga :) kram

2014-03-07 @ 20:55:16
Postat av: Ida

Jag och två vänner ska ner till lunds universitet nästa lördag på öppet hus och tänkte stanna där från gryning till kväll. Kan du tipsa om lite caféer som vi kan besöka under dagen? Sist var jag på Ebbas skafferi och St Jacobs stenungsbageri, himla fina stället.

Jag har fått för mig att du beställer hem teer ibland, var ifrån gör du det i så fall? Är det bra? Jag är så sugen på att prova nya sorter.

Kanske en dum fråga, med det där med "hannah eller josefin", vad menar du med det?

Stor kram till dig Hannah

2014-03-07 @ 21:09:52
Postat av: Linnea

En liten fråga, vilka är dina bästa tesorter? Kram

2014-03-07 @ 21:25:29
Postat av: elise

frågor till din frågelåda:
vad ger dig ångest? hur blir du av med ångesten på bästa sätt?
om du kunde utöka dagen med 10 timmar, hur skulle en sådan dag se ut för dig?
favoritlåt genom tiderna?
favoritsak i ditt rum? foto!

2014-03-07 @ 21:41:53
URL: http://singmyspring.blogspot.se/
Postat av: Amanda

Äter du frukosten på ditt rum?

2014-03-07 @ 21:42:19
Postat av: Amanda

Att gå ut en kväll, sitta på ett café, gå på bio eller åka till en europeisk stad, ensam, vad tycker du om det?

2014-03-07 @ 21:49:10
Postat av: frida

jag undrar vad du tycker om för musik och om du har nån fin spotifylista att dela med dig av!
ska du göra nåt speciellt i sommar?
kram!!

2014-03-07 @ 22:50:54
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Matilda

dina bästa tips i paris, sånt man inte får missa? såsom mysiga caféer och vintage butiker tex :)

2014-03-07 @ 23:08:21
URL: http://glossfashion.com/matildaruth
Postat av: Lina

Hej!

Jag undrar varför du och din senaste pojkvän bröt upp?

2014-03-07 @ 23:11:48
Postat av: Ellen Lindberg

Så fin du är alltså!

2014-03-07 @ 23:19:08
URL: http://lindbergellen.webblogg.se/
Postat av: Lina

Räknar du kalorier? som med gröten, tar du de mått du känner eller väger du upp?

2014-03-07 @ 23:57:57
Postat av: Michaela

Vilka egenskaper attraherar dig och egenskaper är snarare avtändande? (hos en vän eller partner)

2014-03-08 @ 00:46:14
Postat av: ellinor

Sjukt fin bild, vart har du köpt tröjan ifrån? :)

2014-03-08 @ 02:35:13
URL: http://nattstad.se/mustikkaellinor
Postat av: sara

är du helt frisk från din ätstörning?

2014-03-08 @ 07:54:06
Postat av: Michelle

Jag beundrar hur du hanterar jobbiga saker. Din inställning till allt bra som kommer komma ut ur det. Jag tycker killen jag gillar är ganska jobbig och diffus just nu, min fråga är: Vad är ditt bästa tips på vad jag (eller vem som helst såklart) skulle kunna göra nu ikväll kanske för att peppa, känna mig lite gladare bara. Typ, låttips, feel good-grejer osv. Tack fina du.

2014-03-08 @ 08:22:40
Postat av: Cecilia Par

Jag undrar hur du förhåller dig till krogen och alkohol över lag. Är du mycket för att "festa" och i såna fall varför/varför inte?

2014-03-08 @ 09:30:49
URL: http://famlafint.blogg.se
Postat av: Amanda

Ibland känner jag att jag har så himla mycket kreativ energi inom mig, och jag drömmer då och då om att skriva, kanske en bok. Att måla är också en återkommande dröm. Det kan också handla om livsstilsförändringar. Men sen när jag ska sätta igång svävar min uppmärksamhet iväg och helt plötsligt har energin lagts på andra ganska obetydliga saker. Hur gör du för att verkligen genomföra dina drömmar? Stora, men också små vardagliga drömmar.Tips!
(Har ställt en liknande fråga i ett av dina tidigare inlägg)

2014-03-08 @ 09:49:28
Postat av: Agnes

Jag har aldrig jobbat förut och igår så fick jag veta att jag äntligen ska få gå på intervju nästa vecka! Har du några tips till mig som är ovan? Hur ska jag tänka och så? Kram.

2014-03-08 @ 10:37:47
Postat av: Susanna

Hur mycket tid skulle du säga att bloggandet upptar av din dag?
Är det svårt att veta vad du ska skriva om?

2014-03-08 @ 11:32:55
Postat av: rebeccajohnnysdotter

Hur boostar du ditt självförtroende?

KRAM HANNAH

Postat av: Sigrid

Vad är det bra och dåliga med att driva en blogg och uppdatera varje dag? Kan du ibland känns stress och press inför det?

2014-03-08 @ 14:53:11
Postat av: Anonym

Blev du vegetarian före eller efter din ätstörning? Vad tyckte dina föräldrar om det först?

2014-03-08 @ 14:54:16
Postat av: Anonym

Om du fick spola tillbaka ditt liv, vilket ögonblick skulle du spola tillbaka till? Skulle du ändrat på något då i det ögonblicket? Något du gjorde fel eller ångrar, eller skulle du spola tillbaka till ett lyckligt ögonblick och bara njuta av det igen?

2014-03-08 @ 14:56:12
Postat av: Anonym

Om du fick skriva en enda bok, vad skulle den handlat om då?

2014-03-08 @ 14:57:02
Postat av: Anonym

Hur gör en för att stå upp för sin politiska åsikt,klädstil, livsstil osv? Hur gör en för att våga säga det till alla i hela världen och inte skämmas?

2014-03-08 @ 14:58:47
Postat av: Sigrid

Var kan man köpa raw-bite?

2014-03-08 @ 15:30:28
Postat av: Sigrid

Jag har en massa önskningar och drömmar om vad jag vill göra nu i min ungdom, men mina vänner är inte alls som jag. De delar inte samma intressen som jag och förstår sig inte alltid på allt jag vill göra. När jag vill ha strandpiknikar och secondhand-rundor vill de äta på kebabcenter och åka till emporia. Vad ska jag göra om jag har så mycket idéer och viljor som jag vill uppleva men inte har någon att dela det med?

2014-03-08 @ 15:34:41
Postat av: Matilda

Hej Hannah, du är himla bra! Grejen är den att jag tycker om den smala pojken med de bruna ögonen i min parallellklass. Vi har smsat lite men aldrig vågat hälsa på varandra i skolan. Jag är blyg men problemet är att han är ännu blygare. Jag ser att han tittar efter mig i skolan, någon gång har jag vågat möta hans blick och blivit alldeles knäsvag. Har du något tips på hur två blygisar ska lära känna varandra? Han är ju den finaste jag vet.

2014-03-08 @ 17:34:58
Postat av: Clara

Vad vill du göra i vår??
Kraam

2014-03-08 @ 18:18:57
Postat av: Hanna

Jag är nyfiken på vad det är för skolor/utbildningar du har sökt till i höst? Sedan är jag också nyfiken av vad det är du skriver när du säger att du har suttit på café och skrivit? skulle vara roligt att läsa något ifall du skulle vilja dela med dig! :)

2014-03-08 @ 19:26:36
URL: http://stjarnklarts.blogg.se
Postat av: Elin

Vet inte riktigt om detta är en fråga: men skulle du kunna visa ditt rum mer i detalj? Det ser så mysigt ut<3

2014-03-08 @ 20:09:58
URL: http://flickanmedkameran.devote.se
Postat av: Melinda Miettinen

jag undrar vad som hände med j? jag vet att det är privat och du väljer ju såklart helt själv om du vill skriva om det eller inte, men blev bara så fundersam då du verkade så kär och allt verkade så bra.

Vad äter du helst till frukost?

Hur ofta tränar du och håller du någon speciell kost?

Något tips på hur man tar sig till gymmet regelbunden under veckorna, alltså så man inte alltid skippar det?

2014-03-08 @ 23:13:20
URL: http://thelifesroad.blogg.se
Postat av: Amanda

Vilket parti ska du rösta på i valet 2014?

2014-03-08 @ 23:50:02
Postat av: Ur En Killes Synvinkel

Hej Hannah. Det är många som frågar om Jonathan och jag undrar det precis samma. Ena dagen var du stormförälskad och beskrev att det inte ens går att jämföra med hur du kände för Benjamin, och så plötsligt så berättar du att han inte gjorde nåt, det bara var du som kämpade, och att det var fel sen början.
Jag vet ju absolut ingenting och hoppas du mår bättre nu osv, men du ska ändå inte vara arg på honom ifall enda orsaken var att hans känslor tog slut då man inte kan styra dom. Jag ha själv gjort och varit precis lika ledsen som hon trots att det var jag. Men jag tror vi alla är nyfikna som läser din blogg.
- en bloggläsar-kille:)

2014-03-09 @ 08:59:10
Postat av: Anonym

hej!visst var din soffa brun förut? har du bara använt dig av ett vitt överkast eller finns det speciella sofföverkast?

2014-03-09 @ 11:44:13
Postat av: anonym

kan inte du göra fler videos? du har alltid så bra råd och tankar!!
Jag ska göra om i mitt rum snart så tänkte fråga om du har några inrednings tips?

2014-03-09 @ 17:04:21
Postat av: Anonym

Hur gör man om man träffat en kille på en bar och sedan träffats för en fika (smsat däremellan) och upptäcker att det känns helt fel. Hur säger man det till honom på ett schysst sätt? Jag tror han fortfarande är intresserad och jag vill inte såra någon… Snälla ge mig ett svar! <3

2014-03-10 @ 09:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0