och solskenet är mitt plåster.

torsdag. och äntligen, äntligen, äntligen kan jag se klart igen!! det där innerliga mörkret är till hälften utsuddat och till hälften ljupt undangömt i dag när solen skiner, musiken peppar och jag dessutom har en alldeles ny materiell kärlek, en iphone fem som räddat mig från några mobil-lösa dagar. fint, fint, fint!! varning, varning för oändligt glad hannah.

nu tänkte jag ta vara på dagens vårsoliga och peppiga humör genom att filosofera kring vilka kläder jag vill bära de kommande månaderna!! här vankas ett gäng kollage som inpirerar mig, och förhoppningsvis dig också!! vad sägs om en marinblå-prickig klänning och nya lack-brogues på fötterna? och solglasögonen vill jag köpa bums. köpställen finner du här.

kanske är inte jag den mest färglada av mänskligheter, men jag tänker att om vårvärlden, med alla dess blomster och påskfjädrar redan är så färglad, och humöret mitt är så peppigt som det blir när solen skiner, då gör det ingenting om jag känner för vinrött och jeansskjorta dagarna i ända!! men skorna, är ändå inte de eminenta såhär års? köpställen finnes här.
här kommer däremot lite mer färg!! precis, precis såhär skulle jag mer än gärna vilja se ut varje dag från och med nu. jeansjacka och sorbet-färgad klänning, en tygpåse på exeln och de där skorna jag drömt om i flera månader nu. pirrigt fint!! köpställen finnes här.
vinrött var det alltså. kanske min absoluta favoritfärg när det gäller klädval! och ännu en gång i hop med svarta, låga gubbskor och de där solglasögonen. åh! och herre vad jag är vårtokig i dag!! köpställen finner du här.

min andra favoritfärg är ju, som ofta nämnt puderrosa. jag tycker det är en sagolikt fin färg, särskilt i hop med sånt som ovan! nostalgiska snickar-byxor, favoritskorna och finfina brillor. köpställen finner du här!
och varför inte prickigt? svart och vitt och matchande bekväma nike-skor. är så väldans glad att butikerna tagit in en massa smarta, fina och lite sportigare skor, från märken som new balance, nike och adidas som gör det lätt för de som har så lättömmadae fötter som mina att spendera långa timmar på stadsutflykter. köpställen finnes här. 
 
svart på utsidan, solsken på insidan. lite så tänker jag att mina klädval kan vara. i bland. jag är superförtjust i hur tunnt och fint det där linnet är, och väskan som synts redan två gånger bland mina kollage nu kommer jag säkerligen klicka hem alldeles snart. eller!! så kanske jag finner en liknande på second hand någon dag? köpställen finnes här.
hängslebyxor, hängslebyxor, hängslebyxor. tror minsann jag måste åka över bron till köpenhamn, springa till topshop och införskaffa ett par bums för det kan säkerligen bli mitt bästa klädval i vår, det här. randig tröja, kånken, infinity-halsband och de där skorna, ännu en gång. älskvärt alltihop!! köpställen finner du här. 
sist men inte minst. prickar, marinblått, en liten guldig längtan till paris och ja, skorna, de där älskade älskade skorna. köpställen finnes här. nu tänkte jag slå mig ner i en stol på altanen ett slag, läsa, äta mellanmål och peppa kvällens jobb-timmar. men först, här finner du dagens avsnitt av michaela och dashas podcast där de pratar om att bli dumpad. jag kände igen mig så himla mycket och åh, dasha är verkligen så oändligt stark. lyssna!! tusen kramar och ha det fint! puss

Kommentarer
Postat av: Daniella 🌙

du har typ VÄRLDENS!! finaste stil.

2014-03-20 @ 17:03:53
URL: http://vapenbroder.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh! tack tack tack för tipsen!!

2014-03-20 @ 17:11:48
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: petronella

åh så fint!

2014-03-20 @ 17:16:59
URL: http://hejpetronella.blogg.se
Postat av: Johanna

Jättesnygga outfits!

2014-03-20 @ 17:56:59
URL: http://www.jojosmind.blogg.se
Postat av: Emilia

Åh så mycket fint!

2014-03-20 @ 22:23:26
URL: http://eewmiliaa.blogg.se
Postat av: clara

Så himla fina kläder! Vill ju bara ha allt nu på en gång ;)

2014-03-20 @ 22:43:01
URL: http://clarahedman.blogg.se
Postat av: Claudia

hade vi kunnat få se en samling på alla dina läppstift, eller favoritsmink? <3

2014-03-26 @ 21:04:03
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:37:53
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:37:59
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:37:59
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:38:02
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:38:04
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:38:08
Postat av: åh åh åh

Hannah vilket fantastiskt inlägg! Om du har tid, lust osv så önskar jag att du kunde göra fler av dessa!! Hoppas du mår fint

2014-03-29 @ 21:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0