▲ om yrväder och vårkläder.

söndag. och jag varvar timmar och stunder i solsken med planering och pyssel i rummet mitt. jag har verkligen lärt mig älska söndagarna.  i bland är de fyllda med ångest och orosmoln. i bland vaknar jag, som i dag upp med ett leende. men alltid är det den dagen i veckan då jag, om ens bara för en sekund känner mig som lyckligast. finner som mest lugn. 

i dag är en bättre söndag. solen skiner och i tankarna snurrar väldsfina minnen. som från gårdagen, exempelvis då jag och allra käraste syster spenderade lite kvallitetstid i form av shopping och fika och så avslutades kvällen med årets första grill-middag!! därefter såg jag frozen i sängen med jenny. den var fin, och let it go är en oändligt bra låt för själen!! let it go.
 
nu tänkte jag visa ett utav mina bästa fynd från gårdagens tur bland butikerna! på hm fann jag en enkel men älskvärd och galet vårvänlig klänning. etthundranittionio väl värda kronor. 


i ärlighetens namn så var det inte så värst många butiker vi gick till, jag och jenny vi fastnade liksom på hm och jag ville prova tio plagg fast en bara fick prova sju och sprang fram och tillbaka som ett yrväder med ett pirrande hopp om att finna mig några signaturplagg för alla kommande solskensdagar till garderoben min.
 
och det fann jag!! som den här prickiga favoriten! passar verkligen eminent bra till jeansjacka och gubbskor, röda läppar, röda naglar och mina favoitringar. ett himla bra köp minsann! nu ska ta med mig skrivblocket ut till dagens allra sista solstrålar där jag tänkte summera denna långa, långa, kaosartade månad. kanske vill ni läsa? ha det fint! puss
fotografi: jag

Kommentarer
Postat av: Amanda

Så fint prickarna klär dig!
Hannah! Kan inte du visa oss hur en utav dina skrivarstunder ser ut. Är så nyfiken på var, när och hur du skriver. Liksom dina frukoststunder och alla andra stunder så tror jag att det är något magiskt även när du skriver, för det gör du ju så himlans bra

2014-03-30 @ 18:15:24
Postat av: frida

så snygg klänning och snygg tjej

2014-03-30 @ 18:31:56
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Filippa

Så fin du är. Och jag läser mer än gärna din summering. :)

2014-03-30 @ 18:57:35
Postat av: Filippa

Så fin du är. Och jag läser mer än gärna din summering. :)

2014-03-30 @ 18:57:43
Postat av: Filippa

Så fin du är. Och jag läser mer än gärna din summering. :)

2014-03-30 @ 18:57:57
Postat av: Filippa

Så fin du är. Och jag läser mer än gärna din summering. :)

2014-03-30 @ 18:57:59
Postat av: Melinda

Jag vill gärna läsa dina tankar Hannah!

2014-03-30 @ 21:02:56
Postat av: Sofia

åh så fint så fint!

2014-03-30 @ 22:27:14
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: becca

Provade den på hm idag och ångrar att jag inte tog den...

Postat av: M

Ja, jag läser gärna din summering!

2014-03-31 @ 07:54:56
Postat av: Ebba

Läser gärna allt du känner att du vill dela med dig av :)

2014-04-01 @ 22:00:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0