om sommarlängtan.

tisdag. och gissa vem som gick upp nollfyrafyrtiofem i dag? ovanligt tidiga morgnar sliter sannerligen ut
mig. men, det är så väldans skönt att komma från jobbet hem vid lunch och vara färdig! att ha en alldeles
ledig eftermiddag framför mig!! dagens trötthetstimmar spenderas med favoritmelodier och att inpsireras
utav vykort från weheartit och i dag har inspirationen tagit sin form i en längtan.

till sommar. till det här:

Tumblr

vattenmelon, vattenmelon, vattenmelon. världens bästa mellis efter långa varma timmar på stranden.

Untitled | via Tumblr

lisaberg! de har en ny berg-och dalbana som heter helix och åh som jag vill åka! fara fort genom vinden.
en skräckblandad förtjusning. att våga något som skrämmer. sommarvärme! och gröna kaniner. vem mer
än jag känner barndomspirret?

vi går ut och brinner upp i natten

just det där ovan. älskar det. varma strålar mot nyvaken hud. mjuka lakan och lediga morgonminuter. 

fashion is art | via Tumblr

loppislycka! som du säkert redan vet är mitt kanske allra bästa sommarbestyr att fara ut landsvägar efter
gömda smultronställen i form av loppisar, butiker och caféer. tänk så mycket fint en kan finna!!
 
fashion is art | via Tumblr

jag vill läsa. för det finns så himla mycket jag skulle vilja läsa om. kärlek, vänskap, mord och magi. och i
sommar tänker jag äntligen låta mig bo med näsan i en pocket, i stället för körkortsteori. (hoppas jag).
 
Amor Vincit Omnia

sommarstugeliv. och allt magiskt som det innebär. mitt bästa ställe på jorden. 
 
∞ ρаяκаυεиuερяιисεѕѕ. | via Tumblr
 
över bron till köpenhamn. där de säljer blommor i gathörnen, har de har de bästa raw-restaurangerna och
min favoritbutik urban outfitters. vem vill följa med? 

Nobody said it was easy | via Tumblr

i bland kan en bild säga mer än tusen ord, och det är precis vad vykortet ovan gör. magiska solnedgångar
med favortipersoner. picknick och filtar. sval sand och skrattanfall.
 
fashion is art | via Tumblr

uteserveringar. världsfint! precis som klädseln på fröken ovan. flera timmars prat om äventyr och nattliga
bravader. hur fint som helst. ps. hej ebba, jag saknar dig! i sommar ska vi ta igen året precis såhär.
 
Likes | Tumblr
 
för fyra år sedan satt jag i kajaken för sista gången. handledsskada. men nu tror jag minsann att jag är redo
att sitta i kanoten igen! för åh, vad jag längtar efter känslan att flyga fram över vattenytan!!
 
Two lovers in the dark. † | via Tumblr

så kanske det vankas festival också. way out west för fjärde året i rad. det känns liksom som att en tripp
till göteborg hör sommaren till numera! och den här sommaren, den kanske bästa sommaren! lär inte bli
ett undantag..men först är det vår och maj ett litet tag till. ha det fint! puss
                                                                                                                                           ph: weheartit.com

Kommentarer
Postat av: Sandra Leone

Vill vara med på allt det där! Hoppas att du får en fantastisk sommar

2014-05-13 @ 19:44:38
URL: http://lingers.blogg.se/
Postat av: Sofia

åh så underbart!

2014-05-13 @ 20:07:35
URL: http://skimmer.blo.gg
Postat av: Emilia

Jag vill följa med till köpenhamn! Kanske kan vi ses för lunch eller fika på 42 raw? En glutenfri macka med avokado och chilimajo, eller varför inte en raw citron kaka? Jag har sommarställe utanför Torekov, så jag träffas mer än gärna med på en loppistur eller fikabesök någon gång. Det vore fint. :))) Ha en bra vecka.
Kram

2014-05-13 @ 20:34:24
Postat av: frida

ahh vill också till köpenhamn!!! och sommarstugeliv vill jag också ha men det kommer nog inte hinnas med pga jobb. jaja jag ska på festival iaf så jag är glad ändå! puss

2014-05-13 @ 23:25:16
URL: http://stummaord.blogg.se
Postat av: Bonnie

Åååh är så pepp på sommar nu!

2014-05-14 @ 20:50:03
URL: http://bonnieelinandrea.blogg.se
Postat av: Jennie

Liseberg

2014-05-16 @ 11:39:56
URL: http://ineedyoutoneedmeback.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0