en tisdagslista.

Tumblr_lsyhw7hvyi1qa46zqo1_500_large

bild: weheartit

Jag har insett att min nästa kyss: Borde vara med någon jag verkligen tycker om.
Det är charmigt när han: Tittar på mig någon sekund förlänge, inser själv hur han stirrar och ler lite generat.
Jag tänder på: Morgonruffsigt hår, fint leende och händerna.
Kärlek är: Mest längtan för mig för tillfället.
Tre saker med hösten jag tycker om: Doften-och-vinden, cafébesöken och mysfaktorn.
Tre saker med hösten jag avskyr: Att vänta på bussen i kyla och regn, plugg och att ligga ensam och frysa om nätterna.
När jag lagar mat: Så kan jag inte låta bli att snurra runt medan jag kryddar, prata högt (låtsas att jag är med i mitt eget matprogram) eller sjunga. Jag antar att jag är ganska glad när jag lagar mat, haha!
Om jag var ett djur skulle jag vara: En katt, det vore himla mysigt. 
Om jag var en stad skulle jag vara: New York kanske? Mest för att allt finns där. Eller london, åh!
Jag kommer alltid vara: En dagdrömmare.
Det finaste som finns är: Lyckoruset och glädjebubblor i magen, när man känner att just nu är livet så. himla. bra. 
Gamla männsikor: Kan var himlans söta i bland. Kan inte låta bli att le när jag ser en farbror som har det fint. Om han köper blommor, dricker en cappuccino med frun eller matar fåglar. Åhåhåh...
Bebisar är: Lite för kladdiga och skrikiga men ändå helt fantastiska.
Min mobiltelefon är: Min tillfälliga drog då jag precis blivit med min första Iphone(!!)
När jag bakar så bakar jag: Mitt favoritknäcke! Annars blir det mest lussekatter, pepparkakor och en massa annat juligt framåt december.
Sist jag grät var: När jag kände mig mer hopplös än jag gjort på väldigt länge.
Den värsta känslan är: Ångest och rädsla.
Den bästa känslan är: Lycka.
Idag har jag: Haft det trevlans i skolan, haft fint bussälskap och druckigt té i soffan med min bästa Caroline.
I morgon kommer jag: Kort dag i skolan följt av att möta upp mamma på stan för att hitta en vinterjacka och kanske några andra finheter, träna, plugga och baka favoritknäcket.

Listan snodde jag av pauline. Ha det fint, puss!

Click here to find out more!

Kommentarer
Postat av: Camilla Andersson

vilken mysig lista! o nu blev jag ännu mer sugen på smarriga lussekatter..

2011-10-19 @ 11:59:33
URL: http://camillalola.blogg.se/
Postat av: Jasmina

'Tre saker med hösten jag tycker om: Doften-och-vinden, cafébesöken och mysfaktorn.'



Sant sant. Fin blogg.

2011-10-19 @ 23:28:06
URL: http://winterswallow.blogg.se/
Postat av: Lena

Mysig lista! Du skriver så fint

2011-10-20 @ 06:45:39
URL: http://midnightcity.blogg.se/
Postat av: J

kolla in min upd bloppis! annars kan du delta i min tävling om en pistol ring :)

2011-10-20 @ 06:57:37
URL: http://kallasjessika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0